Om Vores Rivaler IX

7 år 10 måneder siden #5833 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Malcoms agent siger forsat Roma? Håber ikke det lykkes for Barca at ødelægge handlen.
www.bold.dk/fodbold/nyheder/malcom-agent...bud-vi-skal-til-rom/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #5834 af REAL
Besvaret af REAL på emne Om Vores Rivaler IX
Romas tilhængere ventede i går aftes på han skulle lande i lufthavnen (billeder på twitter). Det er godt nok en hård skæbne, hvis Barcelona snupper ham.

Der nævnes et par steder, at det også kan være en hardcore taktik mht. at få Chelsea til at acceptere buddet på Willian. Hvis det viste sig at være tilfældet, at de drejer hovedet på en spiller, for så at signe en anden - ja så er de faktisk nogle større svin end jeg troede (og der skal meget til). Dertil, så kan Roma jo ikke signe ham efterfølgende, da både klub og fans må føle sig røvrendt.

Kilde: en.as.com/en/2018/07/24/football/1532421101_278198.html

7 år 10 måneder siden #5835 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

REAL skrev: Romas tilhængere ventede i går aftes på han skulle lande i lufthavnen (billeder på twitter). Det er godt nok en hård skæbne, hvis Barcelona snupper ham.

Der nævnes et par steder, at det også kan være en hardcore taktik mht. at få Chelsea til at acceptere buddet på Willian. Hvis det viste sig at være tilfældet, at de drejer hovedet på en spiller, for så at signe en anden - ja så er de faktisk nogle større svin end jeg troede (og der skal meget til). Dertil, så kan Roma jo ikke signe ham efterfølgende, da både klub og fans må føle sig røvrendt.

Kilde: en.as.com/en/2018/07/24/football/1532421101_278198.html

Barca er bare generalt en helt igennem usympatisk klub!

7 år 10 måneder siden #5836 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Skal vi nu ikke lige?

Barcelona er nogle fjolser, det gælder samtlige mennesker fra spillere, ledelse og ikke mindst deres oftest mindre-bemidlede fans, meeeen ... lige i situationen her:

Bordeaux har en spiller, som man gerne vil have - Roma har budt et beløb, Barcelona byder mere. Og spilleren er interesseret.

Det er der vel ret beset ikke noget usympatisk i - det er vel markedsvilkår. Og så giver jeg ikke meget for den med, at det er for at presse prisen på Willian - Malcom er billigere og formentlig med mere fremtid i sig.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

7 år 10 måneder siden #5837 af REAL

DarioGomez skrev: Skal vi nu ikke lige?

Barcelona er nogle fjolser, det gælder samtlige mennesker fra spillere, ledelse og ikke mindst deres oftest mindre-bemidlede fans, meeeen ... lige i situationen her:

Bordeaux har en spiller, som man gerne vil have - Roma har budt et beløb, Barcelona byder mere. Og spilleren er interesseret.

Det er der vel ret beset ikke noget usympatisk i - det er vel markedsvilkår. Og så giver jeg ikke meget for den med, at det er for at presse prisen på Willian - Malcom er billigere og formentlig med mere fremtid i sig.

Det nævner ingen i denne tråd.

Kun det faktum, hvis de IKKE henter ham, men blot bruger ham som løftestang til at få Chelsea til at acceptere bud på Willian.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved REAL.

7 år 10 måneder siden #5838 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Om Vores Rivaler IX
Malcom er en utrolig spændende spiller! Han var Bordeaux' bedste spiller i forrige sæson. Utrolig drible stærk, en super teknisk spiller og lynhurtig! Han minder mig lidt om Douglas Costa, men mere rå potentiale! Han er KUN 21 år!

Hvad laver Real Madrid imens? Jagter Christian Pulisic..Gud bevares! Jeg er nervøs. Sidst jeg var så nervøs før en sæson, var der en bestemt Benitez som havde kontrollen.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Hansen.

7 år 10 måneder siden #5839 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne Om Vores Rivaler IX

Hansen skrev: Malcom er en utrolig spændende spiller! Han var Bordeaux' bedste spiller i forrige sæson. Utrolig drible stærk, en super teknisk spiller og lynhurtig! Han minder mig lidt om Douglas Costa, men mere rå potentiale! Han er KUN 21 år!

Hvad laver Real Madrid imens? Jagter Christian Pulisic..Gud bevares! Jeg er nervøs. Sidst jeg var så nervøs før en sæson, var der en bestemt Benitez som havde kontrollen.

Så vi skal jagte Malcom og skubbe talenter som Vinicius jr. helt ud i skyggen?
Real har allerede gjort virkelige fine indkøb af ungdomstalenter og med tiden skal de roligt spilles ind.

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved Madridnation..

7 år 10 måneder siden #5840 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Barca og deres ledelse gør sig i hvert fald klar til en helt anden spillestil fremtiden. Meget få af deres nye passer ind i det system, de bygger på fra de yngste ungdomsårgange. Det betyder at der nok er færre og færre chancer for, at nogle nye unge fra deres ungdomsakademi kan slå igennem.

7 år 10 måneder siden #5841 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Om Vores Rivaler IX

REAL skrev:

DarioGomez skrev: Eller medierne, der ikke har styr på, hvad der er op og ned?

www.mundodeportivo.com/futbol/fc-barcelo...gente-barcelona.html

Her lyder det i hvert fald som om han skal til Barcelona. Øv.

Men medierne melder i alle retninger pt. Håber virkelig ikke det lykkes for dem.

Malcolm har mulighed for at udvikle sig i et Monchi-projekt. Ville være ret spændende at se ham sammen med Kluivert på den anden kant i Roma. Hvis det lykkes for Barcelona... gad vide om de så udlejer Dembele, eller han forsat skal agere breddespiller til 105 mio. euro plus diverse variabler.

Og det er ikke hvilke som helst variabler. Barcelona betalte 105 mio euro og variabler på 42 mio euro.
De første 10 mio euro er landet (hvis Barca kvalificere sig til CHL en enkelt gang ud fra de kommende 5 sæsoner).
De næste 10 mio euro lander i den kommende sæson (når Dembele har spillet 50 officielle kampe). Han er lige nu oppe på 23 kampe.

De sidste 22 mio euro er der lidt tvivl om. Rygterne går på, at det afhænger af Barca’s og Dembele’s præstationer. Nok noget med hvis Dembele vinder Ballon dor eller Barca vinder CHL.

125 mio euro eller 1 milliard danske kroner er en sjat for en breddespiller.

www.sport-english.com/en/news/barca/demb...illion-euros-6257938

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 7 år 10 måneder siden ved ZizouMo.

7 år 10 måneder siden #5842 af REAL
Virker sikkert at Barcelona snupper ham.

€41m.. det virker altså som en fornuftig pris. Det kommer man ikke lang for i dette marked, og under hvad der nævnes som markedspris på Transfermarkt (€45m).

7 år 10 måneder siden #5843 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 10 måneder siden #5844 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX

REAL skrev: Virker sikkert at Barcelona snupper ham.

€41m.. det virker altså som en fornuftig pris. Det kommer man ikke lang for i dette marked, og under hvad der nævnes som markedspris på Transfermarkt (€45m).

Synes virkelig også at Malcom til 41mio euro er irriterende godt købmandsskab. Her får de virkelig kvalitet i bredden for pengene.
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

Leveret af Kunena Forum