Om Vores Rivaler IX
Han skal aldrig trække i den hvide trøje, føj for en gennemsyret usympatisk spillerZyconith skrev: Kunne ikke finde sjov og spas tråden:
videos.marca.com/v/0_4wpn97pe-neymar-int...1&s_kw=video&count=0
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kimbo skrev:
Han skal aldrig trække i den hvide trøje, føj for en gennemsyret usympatisk spillerZyconith skrev: Kunne ikke finde sjov og spas tråden:
Han er nok rasende over (end) ikke at være i top 10 til FIFA The Best :)
REAL skrev:
Kimbo skrev:
Han er nok rasende over (end) ikke at være i top 10 til FIFA The Best :)
Hvis han vil i top 10, så skal han blot følge Florentino's råd.
Simeone hviler bestemt ikke på laurbærrene og hvor er det spændende det, som bysbørnene har gang i denne sommer so far.
Daniel skrev: Atletico Madrid skriver officielt med Gelson Martins på en fri transfer, efter han fik sin kontrakt ophævet med Sporting Lissabon tidligere på sommeren.
Simeone hviler bestemt ikke på laurbærrene og hvor er det spændende det, som bysbørnene har gang i denne sommer so far.
Helt enig. De ser rigtig stærke ud, de har købt rigtig godt ind og de er bestemt kandidater til titlen, både La Liga og CL (mere end noget andet vil de vel gerne vinde CL på deres egen hjemmebane).
Oblak/Adán - Vrsaljko/Juanfran, Godin/Savic, Gimenez/Lucas, Filipe Luis/Lucas - Koke/Rodri, Saúl/Thomas - Gelson/Angel Correa, Lemar/Vitolo - Griezmann/Angel Correa, Diego Costa/Kalinic el. Giroud
Så skal de bare lige have skudt Gameiro og Vietto afsted. Derudover må det forventes, at de henter en ny angriber - hvor Kalinic og Giroud lurer i kulissen. Med mindre de vil bruge spillere fra egne rækker tror jeg også de som minimum henter en forsvarsspiller og en offensivspiller til bredden. Montoro er taget til Alaves, så han er ikke et bud som en spiller til bredden i forsvaret. Sané, Moya, Olabe, Héctor og Schiappacasse kan alle være i spil til en ekstra som breddespiller til midten, kanten og angrebet.
Og så er der stadig snak om Celtas venstreback, Jonny, men den snak går fortsat på, at han hentes denne sommer og bliver lejet ud i den kommende sæson.
Ja man begynder da så småt at frygte at både vi og Barcelona bliver sat til vægs i næste sæsons La LigaDaniel skrev: Atletico Madrid skriver officielt med Gelson Martins på en fri transfer, efter han fik sin kontrakt ophævet med Sporting Lissabon tidligere på sommeren.
Hansen skrev: Malcom er en utrolig spændende spiller! Han var Bordeaux' bedste spiller i forrige sæson. Utrolig drible stærk, en super teknisk spiller og lynhurtig! Han minder mig lidt om Douglas Costa, men mere rå potentiale! Han er KUN 21 år!
Hvad laver Real Madrid imens? Jagter Christian Pulisic..Gud bevares! Jeg er nervøs. Sidst jeg var så nervøs før en sæson, var der en bestemt Benitez som havde kontrollen.
Og Pulisic er ikke en "utrolig spændende spiller," eller hvad? Gud bevares. Pulisic er i min optik et større talent og en spiller med et større potentiale end Malcom. Og det siger ikke så lidt, for Malcom er bestemt en dygtig og talentfuld spiller.
Men altså, prøv nu lige at tale Pulisic lidt mere ned...
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Hos Real Madrid:
Har netop solgt Ronaldo. Kovacic ryger formentlig også.
Vi har tilgengæld hentet spillere som styrker Castilla mandskabet!
Endelige er 22-årige Odriozola hentet. En spiller som fik debut for Sociedads første hold sidste sidste år. Kender ik specielt meget til hans kvaliteter. Men en ting er sikkert, han slår ik Carvajal af.
Giver Odriozola maks to år i klubben før han smutter grundet manglende spilletid.
Men hvorfor lave de store udskiftninger?
Vi tabte jo kun med 17 point til Barca i ligaen og vandt komfortabel CHL - uden Ronaldo, uden målmandsdrop og dommerheld.
Hansen skrev: Malcom er en utrolig spændende spiller! Han var Bordeaux' bedste spiller i forrige sæson. Utrolig drible stærk, en super teknisk spiller og lynhurtig! Han minder mig lidt om Douglas Costa, men mere rå potentiale! Han er KUN 21 år!
Hvad laver Real Madrid imens? Jagter Christian Pulisic..Gud bevares! Jeg er nervøs. Sidst jeg var så nervøs før en sæson, var der en bestemt Benitez som havde kontrollen.
Vi har lige slået Barca i kampen om Brasiliens absolut to største talenter, så slap lidt af ;) Der er ingen her inde der på noget tidspunkt har nævnt Malcom som en mulighed. Så henter Barca ham fordi de ikke gider betale overpris for Willian, fair nok. Så lige pludselig er Malcom det helt vilde. UUUhhh han er så god og driblestærk, alle Brasilianer er driblestærke. Desuden når han ikke Christian Pulisic til sokkeholderne. Vil 100 gange hellere have Pulisic, så hvis vi henter ham skal du være glad for det. Op i røven med Malcom :)
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Raul7-2880 skrev: Både Barcelona og Atl. Madrid får i den grad styrket bredden
Hos Real Madrid:
Har netop solgt Ronaldo. Kovacic ryger formentlig også.
Vi har tilgengæld hentet spillere som styrker Castilla mandskabet!
Endelige er 22-årige Odriozola hentet. En spiller som fik debut for Sociedads første hold sidste sidste år. Kender ik specielt meget til hans kvaliteter. Men en ting er sikkert, han slår ik Carvajal af.
Giver Odriozola maks to år i klubben før han smutter grundet manglende spilletid.
Men hvorfor lave de store udskiftninger?
Vi tabte jo kun med 17 point til Barca i ligaen og vandt komfortabel CHL - uden Ronaldo, uden målmandsdrop og dommerheld.
Jeg synes heller ikke der skal de store ændringer til, måske lige en angriber og så pulisic kunne være spændende. Nu har jeg set lidt mål fra træningen (ved godt at det ikke er det helt samme som i kampenene) og bale ser ud til at være rigtig god. Mange af målene er hvor han bruger meget af sin fart. Hvis lopetegui bruger ham rigtig, så kan han godt blive rigtig god. Benzema virker også god til træningen. Jeg tror ik, der skal så meget til, andet end at lopetegui bruger spillerne rigtigt.
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Everton er ude efter to af Barcelonas forsvarsspillere. Det drejer sig om venstrebacken Digne og midterforsvareren Yerry Mina. Wolverhampton og Lyon meldes ligeledes interesserede i Mina.
Jerome Boateng rygtes fra Bayern München til PSG. Rummenigge har angiveligt meldt ud, at Boatengs agent forhandler med PSG.
Og så har Bayern sikret sig det 17-årige canadiske stortalent, Alphonso Davies, som bliver hentet for $22 mio. Han har tidligere været sat i forbindelse med Real Madrid.
Og Andre Gomes meldes fortsat på vej væk.