Om Vores Rivaler IX

8 år 6 dage siden #5857 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Er det en joke? Fake news?

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 6 dage siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 6 dage siden #5858 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Er det en joke? Fake news?

Nej, det er tydeligvis Monchi, der har været i gang med en spand gul maling ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

8 år 5 dage siden #5859 af REAL
Besvaret af REAL på emne Om Vores Rivaler IX
Lidt ønske-tankespind.

Mbappe har op til denne sæson skiftet trøjenummer til 7.... så han nu, i bedste selvpromoverende stil, kalder sig #K7lian.

Lad os håbe, at han kører sig i stilling til at løfte arven hos os i næste sæson.

8 år 5 dage siden #5860 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Øv, havde håbet han kunne beholde fødderne på jorden er fortsat være en sympatisk person uden at rende rundt og blive for selvfed.
Efter VM og det her gøgl virker det desværre til at det går den komplet anden vej
Sidste redigering: 8 år 5 dage siden ved Kimbo.

8 år 5 dage siden #5861 af REAL

Kimbo skrev: Øv, havde håbet han kunne beholde fødderne på jorden er fortsat være en sympatisk person uden at rende rundt og blive for selvfed.
Efter VM og det her gøgl virker det desværre til at det går den komplet anden vej

Enig.

Tror desværre kun vi kommer til at se mere af den slags i fremtiden. Jeg har intet CR7 undertøj... og kommer heller ikke til at gå i K7lian :)

Måske en Karius cykelhjelm? Han har om nogen bevist, at en hovedskade kan blive et permanent problem..
Sidste redigering: 8 år 5 dage siden ved REAL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, Madrid777

8 år 5 dage siden #5862 af El Madridista
Besvaret af El Madridista på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Øv, havde håbet han kunne beholde fødderne på jorden er fortsat være en sympatisk person uden at rende rundt og blive for selvfed.

Den skal jeg lige have forklaret. Hvad er det der gør ham usympatisk og selvfed? At de skaber et brand?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JimmyBroe, andreashn, REAL

8 år 5 dage siden #5863 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

El Madridista skrev:

Den skal jeg lige have forklaret. Hvad er det der gør ham usympatisk og selvfed? At de skaber et brand?

Enig. Jeg synes generelt at det er noget vås/jantelovs lort, at hele verden må sige hvor god en spiller/person er til noget, men så snart han/hun siger ja, jeg synes faktisk også jeg er ret så skrap til det ene eller andet. Så er man pludselig arrogant og ulækker, kan ikke holde benene på jorden, er blevet usympatisk og jeg ved ikke hvad.

Jeg synes det er fantastisk når folk der er gode til noget anerkender sig selv, og så synes jeg kun det giver lidt kulør til tilværelsen hvis de også siger det højt. Det gør jeg selv med de ting jeg synes jeg stråler til. Hvis det gør mig til en idiot så siger jeg tak for kaffe. Det handler for mig at se mere om misundelse folket, hvis ikke disse under, ham/hende at være tilfredse med hvad de dur rigtig fint til.

Det her handler jo ikke om at Kylian skriger at han er bedre end Ronaldo, eller nogen andre. Han bliver gjort til et brand, og spiller i den grad med på den. Hvilket jeg har det perfekt med.

Det her er ikke rettet 100% mod dig Kimbo, mere min generelle holdning til hvordan folk skal have lov at begærde sig hvis de mestrer noget.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 8 år 5 dage siden ved JimmyBroe.

8 år 5 dage siden #5864 af REAL

JimmyBroe skrev:

El Madridista skrev:

Enig. Jeg synes generelt at det er noget vås/jantelovs lort, at hele verden må sige hvor god en spiller/person er til noget, men så snart han/hun siger ja, jeg synes faktisk også jeg er ret så skrap til det ene eller andet. Så er man pludselig arrogant og ulækker, kan ikke holde benene på jorden, er blevet usympatisk og jeg ved ikke hvad.

Jeg synes det er fantastisk når folk der er gode til noget anerkender sig selv, og så synes jeg kun det giver lidt kulør til tilværelsen hvis de også siger det højt. Det gør jeg selv med de ting jeg synes jeg stråler til. Hvis det gør mig til en idiot så siger jeg tak for kaffe. Det handler for mig at se mere om misundelse folket, hvis ikke disse under, ham/hende at være tilfredse med hvad de dur rigtig fint til.

Det her handler jo ikke om at Kylian skriger at han er bedre end Ronaldo, eller nogen andre. Han bliver gjort til et brand, og spiller i den grad med på den. Hvilket jeg har det perfekt med.

Det her er ikke rettet 100% mod dig Kimbo, mere min generelle holdning til hvordan folk skal have lov at begærde sig hvis de mestrer noget.

Jeg læste det egentlig blot som lidt ala, han er ung og burde bare koncentrere sig om at spille fodbold. Nok mere et generationsspørgsmål (ved at min far, fan i +50 år, ville dele den holdning) og/eller et smagsspørgsmål. Modric fremstår da også som en helt anden type end f.eks. Ronaldo, og fred være med det. De typer vil altid dele vandene.

Er personligt lidt ligeglad og tror som sagt kun det tager til i fremtiden. Men selviscenesættelse ala Griezmann, er i en anden boldgade.. det bliver altså aldrig min kop te.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kimbo

8 år 5 dage siden #5865 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

REAL skrev:

JimmyBroe skrev:

El Madridista skrev:

Jeg læste det egentlig blot som lidt ala, han er ung og burde bare koncentrere sig om at spille fodbold. Nok mere et generationsspørgsmål (ved at min far, fan i +50 år, ville dele den holdning) og/eller et smagsspørgsmål. Modric fremstår da også som en helt anden type end f.eks. Ronaldo, og fred være med det. De typer vil altid dele vandene.

Er personligt lidt ligeglad og tror som sagt kun det tager til i fremtiden. Men selviscenesættelse ala Griezmann, er i en anden boldgade.. det bliver altså aldrig min kop te.

Ja, jeg skød lidt bredt det medgiver jeg. Og helt sikkert det er et generations spørgsmål. Det samme med Messi vs. Ronaldo tilhængerne.

Jeg synes Griezmann var til grin med det show der. Men det virkede også mest som om at det bare var for at pisse på Barca.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: REAL

8 år 5 dage siden #5866 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er bare slet slet ikke fan af den form for selv iscenesættelse, fokuser på spillet på banen og lad det tale sit tydelige sprog i stedet.
Er godt klar over hvorfor man vil bygge et brand omkring ham, der er mulighed for at tjene kroner hele vejen rundt, men ej jeg synes virkeligt det er en ærgerlig og træls udvikling. Jeg lyder nok som en gammel sur røv, men jeg savner dagene hvor folk spillede fodbold for at spille fodbold, ikke for at sælge underbukser, købe hotelkæder eller lave lamme selv-promoverende hashtag video'er.

Når det så er sagt er jeg virkeligt stor fan af Mbappe, han virker tilpas ydmyg på trods af hans soleklare talent.
Hans primmadonna attituder under VM hvor han var god, men også smed sig i vildskab har dog ændret billedet en smule og jeg håber ikke han går i full on Ronaldo mode. Så bliver han i ihvertfald aldrig en favorit hos undertegnede, når han lander i den hvide trøje inden forhåbentligt alt for mange år :)
Sidste redigering: 8 år 5 dage siden ved Kimbo.

8 år 5 dage siden #5867 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Nogle som har hørt om transfer saga mellem Roma og Barcas nye signing malcom???

8 år 5 dage siden #5868 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: Nogle som har hørt om transfer saga mellem Roma og Barcas nye signing malcom???

Nej!?! Har tilgengæld hørt rygter om at CR7 overvejer et skifte til Juventus? Har du eller nogle af de andre koma-patienter hørt noget om det?
Sidste redigering: 8 år 5 dage siden ved nono.

Leveret af Kunena Forum