Om Vores Rivaler IX

8 år 1 uge siden #5881 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: 250 mio kr for Rojo!? Det efterhånden en syg verden vi lever i...

Enig, men for en PL klub er det jo ikke særlig meget nu om dage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 uge siden #5882 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis man sidder og ærger sig over, at have Benzema i front i Real Madrid, så prøv og sæt jer ned og se Chelsea's kampe, og specielt kampen igår. Se hvad manglende selvtillid kan gøre ved en angriber. Nuvel, så har jeg aldrig været fan af Morata på en bane, men det er godt nok sørgeligt og se hans forfald i Chelsea. Nu har han aldrig været en god afslutter, men kampen igår var grotesk på alle måder. Der blev buhet af ham efter 25 min. hvor han allerede havde brændt 4 kæmpe chancer, hvor han godt nok løb i offside i en af dem. Kun 1 af afslutningerne ramte målet, og det var et skidt udført straffespark.

Det er vel nok det bedste salg i Real Madrid's historie.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 8 år 1 uge siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 1 uge siden #5883 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Hvis man sidder og ærger sig over, at have Benzema i front i Real Madrid, så prøv og sæt jer ned og se Chelsea's kampe, og specielt kampen igår. Se hvad manglende selvtillid kan gøre ved en angriber. Nuvel, så har jeg aldrig været fan af Morata på en bane, men det er godt nok sørgeligt og se hans forfald i Chelsea. Nu har han aldrig været en god afslutter, men kampen igår var grotesk på alle måder. Der blev buhet af ham efter 25 min. hvor han allerede havde brændt 4 kæmpe chancer, hvor han godt nok løb i offside i en af dem. Kun 1 af afslutningerne ramte målet, og det var et skidt udført straffespark.

Jeg er sådan set enig og han var heller aldrig min favorit, men må også indrømme jeg får lidt ondt af sådan en spiller når han falder så meget i niveau. Det må være vanvittigt frustrerende, og at blive buhet af egne fans er nok heller ikke det sjoveste.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn

8 år 1 uge siden #5884 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev:

Dios skrev: Hvis man sidder og ærger sig over, at have Benzema i front i Real Madrid, så prøv og sæt jer ned og se Chelsea's kampe, og specielt kampen igår. Se hvad manglende selvtillid kan gøre ved en angriber. Nuvel, så har jeg aldrig været fan af Morata på en bane, men det er godt nok sørgeligt og se hans forfald i Chelsea. Nu har han aldrig været en god afslutter, men kampen igår var grotesk på alle måder. Der blev buhet af ham efter 25 min. hvor han allerede havde brændt 4 kæmpe chancer, hvor han godt nok løb i offside i en af dem. Kun 1 af afslutningerne ramte målet, og det var et skidt udført straffespark.

Jeg er sådan set enig og han var heller aldrig min favorit, men må også indrømme jeg får lidt ondt af sådan en spiller når han falder så meget i niveau. Det må være vanvittigt frustrerende, og at blive buhet af egne fans er nok heller ikke det sjoveste.

Holdningen herinde tror jeg alle deler. Bare ikke når det lige kommer til Benzema :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

8 år 1 uge siden #5885 af Reus
Besvaret af Reus på emne Om Vores Rivaler IX
Alt i mens vi sidder og beder for, at der bare skal ske en smule på tilgang siden, så er Barcelona gået i gang med at kapre spillere for næsten af andre klubber. Nu skulle Vidal være på vej til Barcelona, fordi Barcelona har betalt den pris, som Bayern forlangte. Jeg ryster ikke i bukserne over denne transfer, da Vidal har taget noget af et dyk i niveau i sidste sæson, men så længe Barcelona har Messi på holdkortet, så distancerer de Real Madrid i Spanien i øjeblikket.

8 år 6 dage siden #5886 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Om Vores Rivaler IX
Vidal til Barca er bekræftet. Lidt af et steal

Hala

8 år 6 dage siden #5887 af Madridistao
Besvaret af Madridistao på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor ser du det henne?

8 år 6 dage siden #5888 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om Vores Rivaler IX

zizou21 skrev: Vidal til Barca er bekræftet. Lidt af et steal

Så vidt jeg kan se er den ikke bekræftet endnu, men det er meget tæt på at være en realitet. Og Barca fortsætter med at samle på usympatiske typer.

Kan ikke udstå Vidal. Nuvel, han har ved et par lejligheder også givet til kende, at han ikke kan udstå Real Madrid. Han er et ynk uden lige.

I øvrigt må det ses som en en-til-en erstatning for Paulinho. De minder lidt om hinanden; begge dynamiske boks-til-boks-spillere.

Undrer mig dog fortsat meget over denne handel. Thiago, Pjanic, De Jong, Rabiot og Eriksen har været nævnt - og så ender de med Vidal. Så må tiden vise om de henter yderligere en hvis Gomes bliver solgt.

Edit: MARCA melder, at for de penge man kan hente Rabiot for, kan man angiveligt hente både Vidal og Frenkie de Jong. Planen er ifølge dem, at Vidal kommer nu og De Jong hentes næste sommer.

Og så rygtes en anden Vidal, Aleix, på vej væk fra Barca. Han er på vej tilbage til Sevilla.
Sidste redigering: 8 år 6 dage siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, Chamartin

8 år 6 dage siden #5889 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Vidal er konge! Ville ønske vi havde ham i stedet for den slambert til Casemiro.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 6 dage siden #5890 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Vidal er konge! Ville ønske vi havde ham i stedet for den slambert til Casemiro.

Helt enig. Hvor ville det dog være dejligt, hvis vi i truppen havde en aggressiv idiot, der ved adskillige lejligheder har vist, at han hader Real Madrid, fremfor en, der har været her i fem år, elsker klubben, er vellidt i truppen og altid er hårdtarbejdende.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, nono, andreashn, Chamartin, elle44

8 år 6 dage siden #5891 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Om Vores Rivaler IX

El_Juan skrev:

zizou21 skrev: Vidal til Barca er bekræftet. Lidt af et steal

Så vidt jeg kan se er den ikke bekræftet endnu, men det er meget tæt på at være en realitet. Og Barca fortsætter med at samle på usympatiske typer.

Kan ikke udstå Vidal. Nuvel, han har ved et par lejligheder også givet til kende, at han ikke kan udstå Real Madrid. Han er et ynk uden lige.

I øvrigt må det ses som en en-til-en erstatning for Paulinho. De minder lidt om hinanden; begge dynamiske boks-til-boks-spillere.

Undrer mig dog fortsat meget over denne handel. Thiago, Pjanic, De Jong, Rabiot og Eriksen har været nævnt - og så ender de med Vidal. Så må tiden vise om de henter yderligere en hvis Gomes bliver solgt.

Edit: MARCA melder, at for de penge man kan hente Rabiot for, kan man angiveligt hente både Vidal og Frenkie de Jong. Planen er ifølge dem, at Vidal kommer nu og De Jong hentes næste sommer.

Og så rygtes en anden Vidal, Aleix, på vej væk fra Barca. Han er på vej tilbage til Sevilla.

Saa blev den bekraeftet. for EUR 25 mil - fanme en god signing.

Vidal er et baest og tror desvaerre han bliver klasse sammen med Busquet.

Hala

8 år 6 dage siden #5892 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
18 mill + 3 i variabler.
Det er sku lidt af et røverkøb?

Leveret af Kunena Forum