Om Vores Rivaler IX

5 år 5 måneder siden #6109 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Om Vores Rivaler IX
Lad os nu vente med de drastiske udmeldinger til der er faldet en dom. Der er mange der forsøger at udnytte #metoo- bølgen og selvfølgelig skulle hun være amerikaner. Det kunne jo være de havde haft en fin nat og hun efterfølgende afpressede ham og han gav efter fordi han ikke ville have en shitstorm før skiftet til Madrid.
Jeg siger ikke CR er hverken uskyldig eller skyldig. Jeg siger bare at der kan være sket mange ting mellem de to og vi skulle lade tvivlen komme ham til gode indtil han står med en dom. Som vi i øvrigt gør med alle andre mennesker.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6110 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Juventus har startet sæsonen rigtig stærkt med 9 sejre i 9 forsøg, i henholdsvis Serie A og Champions League. Ronaldo topper assistlisten i Serie A med 4 assist og har 3 mål tilfølge fordelt i 7 kampe.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6111 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Juventus har startet sæsonen rigtig stærkt med 9 sejre i 9 forsøg, i henholdsvis Serie A og Champions League. Ronaldo topper assistlisten i Serie A med 4 assist og har 3 mål tilfølge fordelt i 7 kampe.

Who cares, det er serie A. Mindre konkurrence end i Frankrig.
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved Kimbo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Papi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6112 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Ronaldo har på ingen måde været imponerende i Juventus, han ligner slet ikke en spiller til 100 mio. euro. Godt nok står han noteret for 4 assists, men det er nu ikke fordi han har genfundet playmaker evnerne. Dette tæller f.eks. som en assist:


Salget af Ronaldo var fantastisk. At man så ikke hentede en erstatning, er en anden sag.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo, Papi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6113 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX

På ingen måde været imponerende???? Det var hans sidste præstation, med 2 assist. Og med i alle 3 af målene og gode ting som frisparket.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6114 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Steen, tror det er en god ide at se nogle Juventus kampe før du udtaler dig om hans præstation.
Ronaldo har spillet 7 liga kampe:
4 assist
3 mål
5 x MOTM
Altså har han været involveret i ét mål pr. kamp.

Er dog enig i, at salget umiddelbart var en god ide (hvis man altså havde en kompetent afløser klar).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6115 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Man havde for præcis 12 måneder siden muligheder. For at distancer sig ydeligere fra resten af verdenen ved at handle ind klogt og forstærke sig hvor man havde brug for det. Jeg kan huske Navas, benzema og en erstatning til Marcelo var en prioritet.

Istedet for... vælger man at sparke sig selv længere tilbage til stenalderen og stå med en trup som er impotent og sjælløs. Det giver simpelthen ingen mening i min verden og jeg er målløs over, at man kan tillade sig at stå i denne situation når man hedder Real Madrid. Og det er som at pisse os livslange tilhængere lige ned af ryggen.

Jeg husker en mbappe i Monaco som man kunne havde lokket hvis man virkelig VIRKELIG ville. En Hazard som flirtede, endnu en sommer godt nok..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6116 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

Kratmus skrev:

nono skrev: Sikke en lettelse at vi er sluppet af med Ronaldo inden den nye voldtægtssag. Manden har jo for fanden tilstået hele forløbet, med undtagelse af anal-penetration inden "fixerne" kom på banen og gav hende 2 mio. for at holde sin kæft (politi-rapport her: www.spiegel.de/media/media-43488.pdf)

Jeg er rystet - først "opkøbene" af børnene og nu voldtægtsforbryder. Manden har et stort problem med kvinder.


WHAT THE FUCK!

Hvordan er det gået mit hoved forbi indtil i dag, at han nogensinde har været involveret i dette. Normalt vil jeg ikke blande fodboldspilleres private liv ind i fodbold, og han er da stadig en gudsbenådet fodboldspiller, men hvis dette er sandt, så er han ikke længere en Real Madrid legende. Men man er jo uskyldig indtil det modsatte er bevist.

Gad vide om Benzema har det på film? (too soon eller okay??)


Ja, uskyldig indtil modsatte er bevist, og det må vi som Real-fans jo håbe, at han også i sidste ende er. Det er godt nok en voldsom sag.....


Som Real-fans kan vi være bedøvende ligeglade, om han er skyldig eller ej. Det er ikke længere vores problem.

Jeg håber dog for pigen, at hun ikke har været udsat for noget, som hun ikke selv har ønsket at være en del af i det øjeblik det skete. Politirapporten tyder dog på noget andet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6117 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

ChrillRM14 skrev:

Kratmus skrev:

nono skrev: Sikke en lettelse at vi er sluppet af med Ronaldo inden den nye voldtægtssag. Manden har jo for fanden tilstået hele forløbet, med undtagelse af anal-penetration inden "fixerne" kom på banen og gav hende 2 mio. for at holde sin kæft (politi-rapport her: www.spiegel.de/media/media-43488.pdf)

Jeg er rystet - først "opkøbene" af børnene og nu voldtægtsforbryder. Manden har et stort problem med kvinder.


WHAT THE FUCK!

Hvordan er det gået mit hoved forbi indtil i dag, at han nogensinde har været involveret i dette. Normalt vil jeg ikke blande fodboldspilleres private liv ind i fodbold, og han er da stadig en gudsbenådet fodboldspiller, men hvis dette er sandt, så er han ikke længere en Real Madrid legende. Men man er jo uskyldig indtil det modsatte er bevist.

Gad vide om Benzema har det på film? (too soon eller okay??)


Ja, uskyldig indtil modsatte er bevist, og det må vi som Real-fans jo håbe, at han også i sidste ende er. Det er godt nok en voldsom sag.....


Som Real-fans kan vi være bedøvende ligeglade, om han er skyldig eller ej. Det er ikke længere vores problem.

Jeg håber dog for pigen, at hun ikke har været udsat for noget, som hun ikke selv har ønsket at være en del af i det øjeblik det skete. Politirapporten tyder dog på noget andet.


Det synes jeg er en knap så solidarisk måde at tænke på en så vigtig spiller for Real det seneste årti :) Selvfølgelig håber man på, at han ikke er skyldig? "At han ikke længere er vores problem" understreger lidt, hvor dårlig Real Madrid er til at håndtere aldrende storspillere som de seneste eksempler med Casillas, Pepe og Ronaldo osv. Ud med dem, når de bliver gamle, og så giver vi en flyvende fis for deres videre færd. Nice.

Og så er jeg i øvrigt enig med de fleste andre herinde. Ronaldo har spillet godt for Juve, men fint salg på den lange bane for fremtidens Real, der nu skal bygges op om nye spillere - omend man savner lidt af den gamle vinderattitude og mål lige pt.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 5 år 5 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, andreashn, Madridnation.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6118 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev:

BBB skrev:

ChrillRM14 skrev:

Kratmus skrev:

nono skrev: Sikke en lettelse at vi er sluppet af med Ronaldo inden den nye voldtægtssag. Manden har jo for fanden tilstået hele forløbet, med undtagelse af anal-penetration inden "fixerne" kom på banen og gav hende 2 mio. for at holde sin kæft (politi-rapport her: www.spiegel.de/media/media-43488.pdf)

Jeg er rystet - først "opkøbene" af børnene og nu voldtægtsforbryder. Manden har et stort problem med kvinder.


WHAT THE FUCK!

Hvordan er det gået mit hoved forbi indtil i dag, at han nogensinde har været involveret i dette. Normalt vil jeg ikke blande fodboldspilleres private liv ind i fodbold, og han er da stadig en gudsbenådet fodboldspiller, men hvis dette er sandt, så er han ikke længere en Real Madrid legende. Men man er jo uskyldig indtil det modsatte er bevist.

Gad vide om Benzema har det på film? (too soon eller okay??)


Ja, uskyldig indtil modsatte er bevist, og det må vi som Real-fans jo håbe, at han også i sidste ende er. Det er godt nok en voldsom sag.....


Som Real-fans kan vi være bedøvende ligeglade, om han er skyldig eller ej. Det er ikke længere vores problem.

Jeg håber dog for pigen, at hun ikke har været udsat for noget, som hun ikke selv har ønsket at være en del af i det øjeblik det skete. Politirapporten tyder dog på noget andet.


Det synes jeg er en knap så solidarisk måde at tænke på en så vigtig spiller for Real det seneste årti :) Selvfølgelig håber man på, at han ikke er skyldig? "At han ikke længere er vores problem" understreger lidt, hvor dårlig Real Madrid er til at håndtere aldrende storspillere som de seneste eksempler med Casillas, Pepe og Ronaldo osv. Ud med dem, når de bliver gamle, og så giver vi en flyvende fis for deres videre færd. Nice.

Og så er jeg i øvrigt enig med de fleste andre herinde. Ronaldo har spillet godt for Juve, men fint salg på den lange bane for fremtidens Real, der nu skal bygges op om nye spillere - omend man savner lidt af den gamle vinderattitude og mål lige pt.


Det har intet med, at han er aldrende at gøre. Vi skal bare ikke ud og forsvare ham, eller tage stilling til hvad der skal ske med ham, hvis han bliver dømt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6119 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
@BBB
Jeg har intet sagt om, at vi skal agere dommere, forsvare ham eller tage stilling til, hvad der skal ske med ham... :)

Jeg synes blot, at det er en ærgerlig holdning at have, at man skal være 'ligeglad' med ham, nu hvor han ikke længere er i Real? Han er vel stadig en rimelig inkarneret del af Real-historien? Så derfor giver det vel mening, at man som Real-fan håber på, at han er uskyldig?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 5 måneder siden #6120 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

ChrillRM14 skrev: @BBB
Jeg har intet sagt om, at vi skal agere dommere, forsvare ham eller tage stilling til, hvad der skal ske med ham... :)

Jeg synes blot, at det er en ærgerlig holdning at have, at man skal være 'ligeglad' med ham, nu hvor han ikke længere er i Real? Han er vel stadig en rimelig inkarneret del af Real-historien? Så derfor giver det vel mening, at man som Real-fan håber på, at han er uskyldig?


Forskellen på det du skriver, og det jeg skriver, er, at mit stilles op som en mulighed ('vi kan være ligeglade'), hvor dit stilles op som, at vi bør gøre noget ('vi må som Madridistas håbe, at han er uskyldig').

Vi er ikke en del af sagen, så vi behøver ikke gøre noget. Han er en del af historien uagtet om han er skyldig eller ej. Det samme er Ramos, Anelka, Xabi Alonso og Michael Laudrup.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce