Om Vores Rivaler IX

7 år 6 måneder siden #6241 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Skulle til at sige det samme..

Enten kan Barca bare ikke tabe ellers er Tottenham bare elendige...

Var ved at spille på en sikker tot sejr men er glad for jeg ikke gjorde..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 6 måneder siden #6242 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Over 2 kampe kan jeg godt se os blive slået af Liverpool eller Tottenham. You heard it first here.

7 år 6 måneder siden #6243 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi kan blive slået ud af hvem som helst. Tottenham er dog ingen skræmmende modstander, tværtimod. Men derfor kan vi sagtens tabe til dem, det helt sikkert.
Liverpool er tilgengæld gode, det jeg enig i. En seriøs outsider til Champions League trofæet efter min mening.

7 år 6 måneder siden #6244 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Lars1991 skrev: Vi kan blive slået ud af hvem som helst. Tottenham er dog ingen skræmmende modstander, tværtimod. Men derfor kan vi sagtens tabe til dem, det helt sikkert.
Liverpool er tilgengæld gode, det jeg enig i. En seriøs outsider til Champions League trofæet efter min mening.

Jeg vil nu alligevel mene Liverpool er mere end en outsider, nærmere en favorit til titlen. De ligger pt. nummer 1 i Premier League foran et meget stærkt Manchester City hold. Og de kom kun i problemer i deres gruppe pga. et uforklarligt nederlag til Røde Stjerne, en kamp de ville vinde 99 gange ud af 100.

De to hold jeg helst vil undgå i dette års Champions League er helt klart Liverpool og Barcelona.

DC19

7 år 6 måneder siden #6245 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

-#7- skrev:

Lars1991 skrev: Vi kan blive slået ud af hvem som helst. Tottenham er dog ingen skræmmende modstander, tværtimod. Men derfor kan vi sagtens tabe til dem, det helt sikkert.

Jeg vil nu alligevel mene Liverpool er mere end en outsider, nærmere en favorit til titlen. De ligger pt. nummer 1 i Premier League foran et meget stærkt Manchester City hold. Og de kom kun i problemer i deres gruppe pga. et uforklarligt nederlag til Røde Stjerne, en kamp de ville vinde 99 gange ud af 100.

De to hold jeg helst vil undgå i dette års Champions League er helt klart Liverpool og Barcelona.

Liverpool ser jeg da helt klart som et hold som er stærke, men synes de var langt stærkere sidste sæson. Der var konceptet nyt, og alt gik op i en højere enhed, men nu er de rimelig nemme at læse og dække op for.
Vi taler altså om et hold, som ville ryge ud til Psg, og komme ud i ekstra spilletid imod Napoli, hvis antager de spillede knock out kampe. En kæmpe redning i 2 minutters overtid gjorde, at Napoli ikke gik videre, så mere imponerende er det altså heller ikke.

Så skal man heller ikke glemme, at Liverpool præstere langt bedre i efterårssæsonen end forårssæsonen i PL.

Liverpool har fået sig et godt forsvar med en vanvittig offensiv, men deres midtbane vil alle dage blive kørt over af alle hold i Spanien. Deres presspil er godt, men alligevel nemt og spille sig ud af, hvis man har gode nok spillere. De lægger altid trykket centralt på banen, hvor der er oceaner af plads på kanterne at spille på.

Er langt mere imponeret over City, og dem ser jeg som klare favoritter sammen med Barcelona, som har mistet deres magi, men til gengæld har fået en helvedes masse kynisme ind på holdet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 6 måneder siden #6246 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

-#7- skrev:

Liverpool ser jeg da helt klart som et hold som er stærke, men synes de var langt stærkere sidste sæson. Der var konceptet nyt, og alt gik op i en højere enhed, men nu er de rimelig nemme at læse og dække op for.
Vi taler altså om et hold, som ville ryge ud til Psg, og komme ud i ekstra spilletid imod Napoli, hvis antager de spillede knock out kampe. En kæmpe redning i 2 minutters overtid gjorde, at Napoli ikke gik videre, så mere imponerende er det altså heller ikke.

Så skal man heller ikke glemme, at Liverpool præstere langt bedre i efterårssæsonen end forårssæsonen i PL.

Liverpool har fået sig et godt forsvar med en vanvittig offensiv, men deres midtbane vil alle dage blive kørt over af alle hold i Spanien. Deres presspil er godt, men alligevel nemt og spille sig ud af, hvis man har gode nok spillere. De lægger altid trykket centralt på banen, hvor der er oceaner af plads på kanterne at spille på.

Er langt mere imponeret over City, og dem ser jeg som klare favoritter sammen med Barcelona, som har mistet deres magi, men til gengæld har fået en helvedes masse kynisme ind på holdet.

What about Juventus... Jeg tror de snupper den.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 6 måneder siden #6247 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
1. City - desværre...
2. Juve - hvis Real ikke ka vinde, så må Ronaldo gerne sparke City ud i finalen. De har den rette defensive mentalitet til CHL + stærkere offensiv end 15 og 17.
3. Barca - de går all-in på CHL
4. Liverpool - langt mere konsekvente end sidste års kaosbold
5. PSG - vinder ikke, men har bare nogle stjerner, hvor det ikke skulle undre mig, at de lige stepper op på den store scene for en gangs skyld.
Det er lidt min top5-favoritvurdering... Real og Bayern spiller sig ud af toppen grundet spillemæssige problemer og den umiddelbare mangel på svar, og så er der slef Atleticos besværlige knockouthold og Dortmunds dark-horse-udtryk.
Men jeg tror, at det her er året, hvor de spanske hold må se sig slået...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved ChrillRM14.

7 år 6 måneder siden #6248 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX
slet

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved ChrillRM14.

7 år 6 måneder siden #6249 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Baseret på mavefornemmelse er min top 3:
Juventus
Barcelona
Real Madrid

Bayern er spillemæssigt på niveau med os i en krisesituation, og kommer ind på en 4. plads i min optik.
Jeg tror simpelthen ikke på de engelske hold. Og PSG er ikke gode, når de møder rigtig modstand.

I øvrigt, hvis vi vinder i aften er vi det hold med næstflest points i CHL lige efter Porto, som endte i den hidtil nemmeste gruppe i CHL-historien. Der er bare noget med RM og CHL, selvom vi er et hold i "dyb krise". (På forhånd: Jeg ved godt, at vores gruppe heller ikke er den sværeste, men Roma er et rigtig godt hold, og det er aldrig nemt at spille i Rusland).

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 7 år 6 måneder siden ved Vinícius.

7 år 6 måneder siden #6250 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev: Baseret på mavefornemmelse er min top 3:
Juventus
Barcelona
Real Madrid

Bayern er spillemæssigt på niveau med os i en krisesituation, og kommer ind på en 4. plads i min optik.
Jeg tror simpelthen ikke på de engelske hold. Og PSG er ikke gode, når de møder rigtig modstand.

I øvrigt, hvis vi vinder i aften er vi det hold med næstflest points i CHL lige efter Porto, som endte i den hidtil nemmeste gruppe i CHL-historien. Der er bare noget med RM og CHL, selvom vi er et hold i "dyb krise". (På forhånd: Jeg ved godt, at vores gruppe heller ikke er den sværeste, men Roma er et rigtig godt hold, og det er aldrig nemt at spille i Rusland).

Nej, det er de bestemt ikke. Se blot på deres form i ligaen. I modsætningen til de seneste år, tror jeg ikke engang at de har niveauet til at kvalificere sig til CHL næste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

7 år 6 måneder siden #6251 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:

Dios skrev:

-#7- skrev:

What about Juventus... Jeg tror de snupper den.

Jeg synes ærlig talt Juve bliver overvurderet lidt for meget, fordi de er så suveræne i ligaen. Jeg synes stadig deres hold mangler det sidste kvalitet på midtbanen og i forsvaret, hvis de står højt oppe i banen.
Jeg tror ikke de vil have en stor chance imod City, Bayern, Barcelona og til dels Liverpool som passer dem utrolig dårligt, men det er kun mavefornemmelser. Jeg kan også sagtens se os slå Juve ud, hvis vi udelukkende stiller os lidt ned, og køre på omstillinger, da jeg synes de virker sårbare når de skal danne kampen.

De er helt klart med helt fremme, men møder de en af de nævnte hold i kvartfinalen, så ser jeg dem bare ikke gå videre.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 6 måneder siden #6252 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Juvenstus er da noget nær det perfekte hold i år?

Perfekt defensiv, utrolig offensiv med Dybala, Ronaldo og Mandzukic (samt stærk offensiv bænk) og kan skifte mellem at spille kontra eller være boldbesiddende. De er så uhyggeligt stabile i år, 18 sejre og 1 uafgjort i 20 kampe er jo latterligt....

De har fundet en noget nær perfekt midtbanetrio – og har endda en utrolig bredde i truppen:
- Pjanic dirigerer alt spillet med perfekte korte og lange aflveringer
- Matuidi løber solen sort i hver kamp
- Bentancur dygtig beggevejsspiller

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum