Om Vores Rivaler IX
madrid2000 skrev: Jeg vil også takke pænt nej tak til Mou. Han virker træt og er uvenner med alle hans spillere. Det ligner at han ikke ved, hvad han skal gøre. Rigtig godt eksempel på, at man ikke bare giver en træner de spillere han vil have. Han har jo ikke ramt plet med en eneste af hans signings i United.
Matic var en rigtig god signing både i Chelsea og den første sæson i United. Pogba er vist heller ikke helt dårlig, selvom jeg ikke er hans største fan.
Mourinho har i øvrigt ikke fået de spillere, som han har peget på. Problemet i United har naturligvis været Mourinho og hans forhold til en stor del af sine spillere*, men det har i næsten ligeså stor grad været Ed Woodward, som slet ikke burde sidde i hans nuværende stilling, hvis man skal have sportslig succes. Han forstår at tjene penge, men han er uduelig ift. den sportslige udvikling.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Elto92 skrev: For helvede benzema, lær nu at sparke til den bold din idiot!
Haha, jeg elsker at du er så vred at du fik postet det i "vores rivaler" :D
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Nogle gange føles Benz næsten som en rival :pRamos4 skrev:
Elto92 skrev: For helvede benzema, lær nu at sparke til den bold din idiot!
Haha, jeg elsker at du er så vred at du fik postet det i "vores rivaler" :D
På trods af 4 fking CL trofæer på 5 år, så sidder jeg ikke med en særlig god smag i munden når jeg tænker tilbage på de seneste mange sæsoner. Forhåbentlig kan jeg nyde den internationale succes mere om nogle år, når man kigger tilbage på det. Men lige nu er det svært at juble over synes jeg.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev: Barcelona med endnu en sejr på cruise control. Messi med kasse igen. Åh, hvor er det skønt med endnu et mesterskab afgjort inden sæsonen er kommet igang.
På trods af 4 fking CL trofæer på 5 år, så sidder jeg ikke med en særlig god smag i munden når jeg tænker tilbage på de seneste mange sæsoner. Forhåbentlig kan jeg nyde den internationale succes mere om nogle år, når man kigger tilbage på det. Men lige nu er det svært at juble over synes jeg.
1. Mesterskabet er ikke afgjort. Langt fra endda.
2. Hvis man ikke kan glæde sig over/nyde den succes, som Real Madrid har haft de seneste fem år, og den epoke klubben har været inde i siden 2009 (som formentlig sluttede med salget af Ronaldo), så er der et eller fundamentalt galt.
Tiden som Real Madrid-fan de seneste fem år - jeg vil personligt gå tilbage i 2009 - har i min optik været den bedste i klubbens historie. Med afstand endda.
Daniel skrev:
Ramos4 skrev: Barcelona med endnu en sejr på cruise control. Messi med kasse igen. Åh, hvor er det skønt med endnu et mesterskab afgjort inden sæsonen er kommet igang.
1. Mesterskabet er ikke afgjort. Langt fra endda.
2. Hvis man ikke kan glæde sig over/nyde den succes, som Real Madrid har haft de seneste fem år, og den epoke klubben har været inde i siden 2009 (som formentlig sluttede med salget af Ronaldo), så er der et eller fundamentalt galt.
Tiden som Real Madrid-fan de seneste fem år - jeg vil personligt gå tilbage i 2009 - har i min optik været den bedste i klubbens historie. Med afstand endda.
Nej Atletico kan også nå at vinde, heldigvis.
Hvis man kan glæde sig over 13 gode kampe per sæson og se bort fra de sidste 50, jamen så ser alt jo godt ud - enig.
Det er ambivalent, men de mange CHL titler er en enestående bedrift, som langt overstiger det, som alle andre hold nogensinde har præsteret. Der er til gengæld mange andre hold, der har vundet en del liga-titler - fx Juve og PSG. I samme bås kan findes Barca. Men RM har ikke liga titler, men tilgengæld har du CHL-trofæer, som trods alt er det største. Selvfølgelig havde det været ultimativt bedre at levere 3 trebler i træk, men 3 CHL i træk er alligevel så unikt, at jeg altid vil se tilbage på denne tid med glæde trods alt.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Siden da kan jeg måske nævne de to supercup kampe og ikke rigtig mere..
Det har bare ikke ligget til vores spil at dominere dem spillemæssigt, desværre. Men på trods af det, så vil jeg i fremtiden fryde mig over alle vores chl titler uanset hvad. Jo, et mesterskab luner og jeg mener stadig at et enkelt mesterskab i hvad? 7-8 år er uacceptabelt når man hedder Real Madrid. Det ved vi alle. Nu skal jeg ikke lyde som en Arsenal/Liverpool fan, men det skal nok vende drenge..
Elto92 skrev: Jeg kan vitterligt kun huske kampen for nogle år tilbage hvor vi VIRKELIG dominerede Barca. Altså 4-1 kampen med Sneijder, Nistelrooy, diarra med sit farverige afrikanske armbånd.
Siden da kan jeg måske nævne de to supercup kampe og ikke rigtig mere..
Det har bare ikke ligget til vores spil at dominere dem spillemæssigt, desværre. Men på trods af det, så vil jeg i fremtiden fryde mig over alle vores chl titler uanset hvad. Jo, et mesterskab luner og jeg mener stadig at et enkelt mesterskab i hvad? 7-8 år er uacceptabelt når man hedder Real Madrid. Det ved vi alle. Nu skal jeg ikke lyde som en Arsenal/Liverpool fan, men det skal nok vende drenge..
Vi vandt i 2011-12 og 2016-17