Om Vores Rivaler IX
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Raul-Madrid skrev: lad os håbe Perez ka holde sig væk - selvom det er sådan en personlighed vi har brug for
Det der er brug for er det stik modsatte. At man finder en træner hvis filosofi man vil støtte - især på transferfronten- og så give ham tid til at arbejde. Lappeløsninger som Mourinho er ikke holdbare.
asp3200 skrev: PSG rabiot er en fri mand, hent ham så til januar
I wish, but......
www.mirror.co.uk/sport/football/news/adr...er-psg-star-13750730
Hala
nono skrev: Når vi taber til Kashima Antlers er han desværre igen på plads i Madrid.
I can feel it coming in the air this Christmas, oh Mouuu ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev: Jeg håber, modsat flertallet, at Mourinho bliver træner igen i RM. Måske kan han få duksene til at indse alvoren.
Jeg er egentlig enig i din pointe: Den her gruppe spillere trænger til et ordentlig spark bagi efter succesen under Zidane, hvor jeg tror, der er blevet nurset lige lovligt meget om stjernerne!
Jeg er omvendt ikke sikker på, at Mourinho er løsningen, men er bestemt frisk på at give ham en chance. Det kan ikke blive værre...
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
asp3200 skrev: Tillykke til Al Ain med klub vm.
Vent med Lykønskninger endnu. De skal stadigvæk spille en finale mod Kashima Antlers.
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Han har ikke vundet CL siden 2010, dødsyg spillestil og har skabt udnødvendig dårlig stemning i Chelsea (anden omgang), Real og senest United. Han virker brændt helt ud og uden tidligere karisma og overskud.
Han har overhovedet ikke tilpasset sig moderne fodbold. Nej, alt den negatvitet orker jeg slet ikke i Real en gang til... det har været udmattende at følge med udefra i hans tid i United.
No solo soy perfecto, también soy Madridista