Om Vores Rivaler IX

7 år 4 måneder siden #6517 af Jonas
Besvaret af Jonas på emne Om Vores Rivaler IX

BBB skrev:

asp3200 skrev:

JimmyBroe skrev: Suarez bed til højre og venstre inden han kom til Barca. Jeg tror på man kan ændre sig. Jeg ser det ikke som et kæmpe problem. Men det må klubben vurderer.0

Blasfemi, du snakker ikke positivt om verdens mest usympatiske fodboldspiller nogensinde. Vask din mund Jimmy!!

Han er stadig psykopat, bare vent til Barcelona er presset.

Nogle gange er vildskab, fandenivoldsk attitude og fight, hvad en trup har brug for. Vi så det i Liverpool, og vi har set det, når der har været brug for det i Barcelona - de har generelt bare ikke haft brug for det i ligaen og CdR.

Enig i at det generelt kan være godt med lidt fandenivoldskhed, men vi taler om Suarez hér :D Det går sgu ikke med alt det bideri og film

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #6518 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev:

JimmyBroe skrev:

asp3200 skrev:

JimmyBroe skrev: Ifølge medier er Icardi blevet frataget anførerbindet.
Måske han har knaldede Spaghettis kone. Uanset hvad rykker det ham tættere på et skifte. Jeg vil stadig gerne se ham i Madrid.

Edit: klubben har sågar selv annonceret det. Det bliver Handanovic som overtager gerningen.

Ser ham helst ikke i Madrid, han skaber splid over alt og der følger ballade med hans ankomst.

Suarez bed til højre og venstre inden han kom til Barca. Jeg tror på man kan ændre sig. Jeg ser det ikke som et kæmpe problem. Men det må klubben vurderer.0

Blasfemi, du snakker ikke positivt om verdens mest usympatiske fodboldspiller nogensinde. Vask din mund Jimmy!!

Han er stadig psykopat, bare vent til Barcelona er presset.

Min mund er ren som Rolf Sørensens cykelkarriere;)

Jeg synes Suarez er et skrækkeligt menneske. Nu snakkede vi om nogle negative træk ved et menneske (trækket, at bide til højre og venstre). Som i Suarez tilfældet er blevet ændret til det bedre. Det samme kan sikkert ske for Icardi.

Jeg er her stadig XOXO

7 år 4 måneder siden #6519 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: Forstår heller ikke hvorfor flere af jer nævner icardi. For bare 1,5 år siden vidste ingen hvem han var... ligesom folk som stadig nævner lewandowski.... Neymar... eller middelmådige spillere stop nu... vi skal videre.

Icardi har gjort det rigtig godt siden 2014 i seri A. Så tal for dig selv. Vi har bare ikke haft behov for den type angriber før i denne sæson?? Da vi har haft en goalgetter i Ronaldo har det ikke været nødvendigt med et klassisk 9’er. Jeg synes dog det vil klæde holdet med en type som Icardi.

Du skriver “vi skal videre”, det tror jeg netop vi kommer med Icardi, kammerat. St du mener noget andet -fair nok. Men det er ikke verdens dårligste forslag, som du i grove træk udlægger det som.

Jeg er her stadig XOXO

7 år 4 måneder siden #6520 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Så skal der holdes øje med hakimi på højre back idag og om Eriksen kan holde niveauet.

7 år 4 måneder siden #6521 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Wauw vi starter nervøst

7 år 4 måneder siden #6522 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Carvajal har været uacceptabelt ringe indtil videre, jeg er dybt chokeret over niveauet han lægger for dagen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 4 måneder siden #6523 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Enig. Men Kroos er ikke meget bedre. Casemiro fortsætter med at miste bolden helt hjerneløst mist på egen banehalvdel. Det jo nærmest blevet et varemærke. Men generelt alle spiller under niveau..

7 år 4 måneder siden #6524 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Joao Felix splitter Galatasaray ad lige i øjeblikket. Man forstår ikke hvordan en så ung spiller kan være så moden i sit spil, krydret med en fantastisk teknik.

live.harleyquinnwidget.com/streamvideo12...tream-4-4851782.html

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

7 år 4 måneder siden #6525 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Han er den vildeste. Jeg bliver virkelig skuffet, hvis han ikke ender i Real Madrid.

7 år 4 måneder siden #6526 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Pogba kan simpelthen ikke stoppes for tiden, vanvittig form. Ærgerligt man ikke hentede ham mens det var muligt. Men, men, men det var jo ikke Mourinhos skyld at de offensive spillere klarede det dårligt?!?!!?

Modsat fortsætter Kovacic med at floppe. Forhåbentligt har alle nu indset, at han ikke hører til i Madrid. Han er bare ikke god nok.

7 år 3 måneder siden #6527 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX
Det kører ikke helt for vores catalanske rivaler i øjeblikket. Det kan lyde lidt absurd når man tænker på at de er 9 point foran os i ligaen, men det, tror jeg, er mere en fortælling om hvor elendige vi har været i år, end deres egen formåen.

Lidt "sjov" statistik om dem inden vi snart møder dem:

Fire ud af Barcas seneste fem kampe er endt uafgjort (La liga, CDR og CHL).

Barca har kun nettet to gange i de seneste fire kampe (Det ene mål er scoret mod os i CDR).

Suarez har ikke scoret i CHL på udebane i KO fasen i mere end 24 timer. altså mere end 1.500 minutter.

Barca har kun scoret et mål i de senste 6 udebanekampe i KO fasen i CHL. Til gengæld har de lukket 13 mål ind.

Barca har i de seneste 5 sæsoner kun nået til kvartfinale i CHL. De vandt dog turneringen i 2015. Deres seneste sejr på udebane i CHL lægger helt tilbage i 2016, hvor de slog Arsenal med 2-0.

Jeg kan vitterligt ikke se dem vinde i år. De dage hvor de var frygtindgydende med især deres midtbane, som dominerede deres modstander eller med deres angreb, som scorede mange mål, tja..de dag er væk.

7 år 3 måneder siden #6528 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

ElMadrid skrev: Det kører ikke helt for vores catalanske rivaler i øjeblikket. Det kan lyde lidt absurd når man tænker på at de er 9 point foran os i ligaen, men det, tror jeg, er mere en fortælling om hvor elendige vi har været i år, end deres egen formåen.

Lidt "sjov" statistik om dem inden vi snart møder dem:

Fire ud af Barcas seneste fem kampe er endt uafgjort (La liga, CDR og CHL).

Barca har kun nettet to gange i de seneste fire kampe (Det ene mål er scoret mod os i CDR).

Suarez har ikke scoret i CHL på udebane i KO fasen i mere end 24 timer. altså mere end 1.500 minutter.

Barca har kun scoret et mål i de senste 6 udebanekampe i KO fasen i CHL. Til gengæld har de lukket 13 mål ind.

Barca har i de seneste 5 sæsoner kun nået til kvartfinale i CHL. De vandt dog turneringen i 2015. Deres seneste sejr på udebane i CHL lægger helt tilbage i 2016, hvor de slog Arsenal med 2-0.

Jeg kan vitterligt ikke se dem vinde i år. De dage hvor de var frygtindgydende med især deres midtbane, som dominerede deres modstander eller med deres angreb, som scorede mange mål, tja..de dag er væk.

Tja men de vinder sku nok ligaen og cdr alligevel pga vores stupide spil.

Leveret af Kunena Forum