Om Vores Rivaler IX

7 år 5 måneder siden #6481 af doven
Besvaret af doven på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo skrev: Chelsea's angreb består, udover Hazard, af Pedro og Higuain. Hvad fanden regner de med? Det er noget af en niveau forskel der er mellem de to mandskaber.

Man kan selvfølgelig klandre angrebet for ikke at få scoret, men jeg vil da umiddelbart mene at de 6 mål de lukkede ind var et større problem.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Bismo, elle44

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #6482 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Vi nærmer os Barcelona med hastige skridt. 6 point imellem os!
Nogle som så deres kamp mod Bilbao?

7 år 5 måneder siden #6483 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Så er vi "kun" 6 point fra toppen. Barcelona skal stadig til Sevilla og Bernabéu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 5 måneder siden #6484 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
7 point reelt
Men ja, de mangler stadig kampe mod os og alt. Madrid

7 år 5 måneder siden #6485 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: Vi nærmer os Barcelona med hastige skridt. 6 point imellem os!

Jeg så 2.halvleg. De var heldige med 0-0. Bilbao havde 2 rigtig farlige forsøg, de skulle have scoret på.

7 år 5 måneder siden #6486 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Det eneste farlige ved sæsonen er, at revolutionen igen går i stå. Jeg vil til hver en tid håbe på succes til Real, men jeg sidder nu stadig med en ambivalent følelse. Tror Perez ligepludselig på disse spillere, så tror jeg alligevel det vil dække over vores kommende succes, hvis det skulle hedde titler.

Barca derimod ser igen røv hamrende elendige ud. Valverde er noget af det bedste der er sket dem synes jeg. Hele hans hold er bygget op på Messi skaber magi. Nuvel, så gør han desværre ofte det, men der er ingen plan at spore hos dem overhovedet. Total idéforladt spil, og når Messi ikke rammer dagen, så mister de point. Messi og Suarez bliver godt nok svære for dem at erstatte. Fuck jeg glæder mig til den dag de ikke holder niveau længere!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen, ElMadrid, Kimbo, Hansen, Evden, Ramos4

7 år 5 måneder siden #6487 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: 7 point reelt
Men ja, de mangler stadig kampe mod os og alt. Madrid

Med mindre vi klasker dem 10-0, hvilket der er stor sandsynlighed for jo!

Edit: 15-0 Lyder også bare bedre!
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Hansen.

7 år 5 måneder siden #6488 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: Vi nærmer os Barcelona med hastige skridt. 6 point imellem os!

Ja de var heldige med ikke at tabe.

7 år 5 måneder siden #6489 af Hansen
Besvaret af Hansen på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Det eneste farlige ved sæsonen er, at revolutionen igen går i stå. Jeg vil til hver en tid håbe på succes til Real, men jeg sidder nu stadig med en ambivalent følelse. Tror Perez ligepludselig på disse spillere, så tror jeg alligevel det vil dække over vores kommende succes, hvis det skulle hedde titler.

Barca derimod ser igen røv hamrende elendige ud. Valverde er noget af det bedste der er sket dem synes jeg. Hele hans hold er bygget op på Messi skaber magi. Nuvel, så gør han desværre ofte det, men der er ingen plan at spore hos dem overhovedet. Total idéforladt spil, og når Messi ikke rammer dagen, så mister de point. Messi og Suarez bliver godt nok svære for dem at erstatte. Fuck jeg glæder mig til den dag de ikke holder niveau længere!

De må også meget gerne tage deres målmand med ned i faldet.

7 år 5 måneder siden #6490 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

doven skrev:

Bismo skrev: Chelsea's angreb består, udover Hazard, af Pedro og Higuain. Hvad fanden regner de med? Det er noget af en niveau forskel der er mellem de to mandskaber.

Man kan selvfølgelig klandre angrebet for ikke at få scoret, men jeg vil da umiddelbart mene at de 6 mål de lukkede ind var et større problem.

Jeg tog nu bare angrebet som et eksempel. Men jo, Chelsea halter tydeligvis også bagefter i forsvaret. :);

7 år 5 måneder siden #6491 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
i dag var det ikke Messi der strålede, men ter stegen. Havde der været retfærdighed til her i verden, så havde Barca tabt den kamp.

7 år 5 måneder siden #6492 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Det eneste farlige ved sæsonen er, at revolutionen igen går i stå. Jeg vil til hver en tid håbe på succes til Real, men jeg sidder nu stadig med en ambivalent følelse. Tror Perez ligepludselig på disse spillere, så tror jeg alligevel det vil dække over vores kommende succes, hvis det skulle hedde titler.

Du har helt ret især hvis vi vinder CHL, hvilket ikke vil overraske mig, hvis vi først smider Barca ud af CDL og derefter klasker dem på hjemmebane. Det vil give holdet den selvtillid, som har været kendetegnede for RM de sidste 3-4 sæsoner. Der er simpelthen få hold i verdenen der kan stoppe os, hvis vi for alvor kommer i gang.

Uanset hvad så vil jeg så gerne vinde La liga i år. Det vil nemlig kaste Barca ud i et stormvejr. De har endnu engang brugt mange summer på nye og dyre spillere, hvor nogle af dem stort set ikke bliver brugte (Malcom, Prince ) eller spiller rigtig skidt (Coutinhou). de har også lige været ud og bekræfte at Valverde også er deres træner nåste år.

For et par måneder siden så jo alt godt ud. RM var død og begravet og alle talte om, hvor god Valverde er - også nogle her på Madridista. Jeg skal lovefor at de sviner ham til nu især efter kampen i dag med kommentarer som "Bedste transfer vi kan få til sommer vil være en ny træner." og "Valverde får slet ikke det optimale ud af det her hold, det har han aldrig gjort." Uanset hvad så har jeg altid haft en fornemmelse af at han er en mand, der simpelthen laver for mange fejl, når han bliver presset. Det ses især i hans holdopstillinger, hvor han simpelthen ikke tør at stille op andet end galla opstilling stort set hver gang.

Det er underligt hvordan tingene kan vende så hurtigt i Fodbold. Ved godt at det er dem der fører i øjeblikket, men det er lige før at jeg hellere vil være i vores situation for det er aldrig sjovt at blive jagtet af de hvide fra RM i La Liga samtidig med at man SKAL vinde CHL.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved ElMadrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, El Siete, Evden

Leveret af Kunena Forum