Om Vores Rivaler IX

7 år 5 måneder siden #6493 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Ja ja, la liga.

Hvad med noget ala Sergio Ramos løfter Champions League trofæet hver år inden han går på pension!?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #6494 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
@ElMadrid.

Mesterskabet og Cdr er helt klart hvad jeg foretrækker denne sæson. Cdr betyder egentlig intet for mig, men jeg nævner det, fordi vi så vil sende Barca ud.

Lad os se hvad der kommer til og ske de næste 3 uger. Barca har trods alt 3 vanskelige udebaneopgør i træk, og 4 hvis vi tæller Lyon med. Frygter altid El Clasico langt mere på Bernabeú end på Camp Nou, men det er nemlig trods alt os der har medvind på cykelstien :)

Nu smasker vi Ajax solidt på onsdag, så vi ikke behøver at spekulere mere på dem, og vi så ikke har 3 vanvittig vigtige kampe i træk, men kun 2 El Clasico opgør. Det bliver godt nok spændende at følge.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

7 år 5 måneder siden #6495 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: @ElMadrid.

Mesterskabet og Cdr er helt klart hvad jeg foretrækker denne sæson. Cdr betyder egentlig intet for mig, men jeg nævner det, fordi vi så vil sende Barca ud.

Lad os se hvad der kommer til og ske de næste 3 uger. Barca har trods alt 3 vanskelige udebaneopgør i træk, og 4 hvis vi tæller Lyon med. Frygter altid El Clasico langt mere på Bernabeú end på Camp Nou, men det er nemlig trods alt os der har medvind på cykelstien :)

Nu smasker vi Ajax solidt på onsdag, så vi ikke behøver at spekulere mere på dem, og vi så ikke har 3 vanvittig vigtige kampe i træk, men kun 2 El Clasico opgør. Det bliver godt nok spændende at følge.

Kunne ikke være mere enig :-) Der er også noget vi overser lidt denne sæson. Nemlig det at Barca har som erklæret mål at vinde CHL. Dette gør at Valverde får grå hår når han hele tiden skal tage stilling til hvor han vil spare sine stamspillere.

Uanset hvad han gør i øjeblikket bliver kritiseret fordi de ikke vinder og spiller jammerligt. Kampen i går var et godt eksempel. De så rigtig trætte ud.

Forleden skrev jeg om hvordan Barca så på de nationale turneringer. Det er vigtigt for dem at vinde dem begge da de så kan vise at de er central magten (læs RM) overlegne. Deres problem var så at RM blev ved med at vinde CHL som jo er den store scene. Nu har de sat det som højst på deres dagsorden og var klar på at ofre CDR om nødvendigt. men vupti så dukker RM op som modstander i CDR i en i forvejen travl og presset program og endda med Messi småskadet.

Det er her dilemat er for Valverde. Skulle han have droppet sine stamspillere og taget chancen med reserverne imod Sevilla? Nu kan han nemmelig ikke tillade sig det mod RM for det vil skabe problemer samt at vi lige skal mødes i ligaen.

Man skal hellere ikke undervurdere Lyon, selv om jeg tror de slår dem. Men Roma kampen sidder i baghovedet for hvem havde troet at Roma vil vinde 3-0 over dem?

De er sårbar i øjeblikket. Jeg glæder mig virkelig meget til de kommende 3uger. Som dig har jeg det dog lidt underligt med mødet mod dem på Bernabeú. Hvor vil jeg ønske at vi IGEN kunne lege med dem på Bernabeú. Tror dog, uanset hvad man nu mener om Solari, at der er en indpisker i ham og at vi trædder i karakter. Det er det jeg håber og forventer.

7 år 5 måneder siden #6496 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Barca møder Sevilla ude snart, men husk at Sevilla leverer ringe resultater pt. Derudover har de to Europa League-kampe før. Jeg regner ikke med noget lige i den kamp. 6 point er stadigt rigtig meget at nå.

7 år 5 måneder siden #6497 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Har det egentlig ikke været kutyme ganske mange år, at Barcelona er skidt kørende i februar og mister mange point?
Det synes jeg ofte, der har været talt om.

7 år 5 måneder siden #6498 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Så ser det ud til at Barcelona er hurtige og henter Luka Jovic.
bleacherreport.com/articles/2820318-barc...rankfurts-luka-jovic

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

7 år 5 måneder siden #6499 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin skrev: Har det egentlig ikke været kutyme ganske mange år, at Barcelona er skidt kørende i februar og mister mange point?

Storken plejede i hvert fald at tjene til huslejen ved at spille på nederlag i februar.

7 år 5 måneder siden #6500 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ser stadig Barcelona som favorit til alle titler i år. Synes slet ikke vi er skarpe nok endnu og med lidt modgang så vælter korthuset, men det er nok det der skal til før Perez køber stort ind.

Vi er stadig "7" point efter og hjemmekampen mod barcelona i cdr er ikke vundet endnu.

Men håber skuden vender og vi slår dem ud af cdr og presser dem i ligaen. Chl går jeg ikke så meget op i, de andre skal jo også vinde engang imellem;), bare ikke barcelona vinder den som deres store mål jo er.

7 år 5 måneder siden #6501 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin skrev: Har det egentlig ikke været kutyme ganske mange år, at Barcelona er skidt kørende i februar og mister mange point?

De mister i gennemsnit 3,3 point i februar måned. De har allerede tabt 4 point så statistisk set kan vi ikke forvente mere.

Sådan ser de sidste 10 foregående februar ud for Barcelona:
Sæson 17/18: 9 point efter 5 kampe
Sæson 16/17: 12 point efter 4 kampe
Sæson 15/16: 15 point efter 5 kampe
Sæson 14/15: 12 point efter 5 kampe
Sæson 13/14: 6 point efter 4 kampe
Sæson 12/13: 10 point efter 4 kampe i
Sæson 11/12: 9 point efter 4 kampe i
Sæson 10/11: 10 point efter 4 kampe i
Sæson 09/10: 9 point efter 4 kampe i
Sæson 08/09: 4 point efter 4 kampe i

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

7 år 5 måneder siden #6502 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev: Jeg ser stadig Barcelona som favorit til alle titler i år. Synes slet ikke vi er skarpe nok endnu og med lidt modgang så vælter korthuset, men det er nok det der skal til før Perez køber stort ind.

Vi er stadig "7" point efter og hjemmekampen mod barcelona i cdr er ikke vundet endnu.

Men håber skuden vender og vi slår dem ud af cdr og presser dem i ligaen. Chl går jeg ikke så meget op i, de andre skal jo også vinde engang imellem;), bare ikke barcelona vinder den som deres store mål jo er.

Favorit til alle titler simpelthen? Hvordan det her Barcelona-hold skal vinde Champions League kan jeg simpelthen ikke se.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 5 måneder siden #6503 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev:

asp3200 skrev: Jeg ser stadig Barcelona som favorit til alle titler i år. Synes slet ikke vi er skarpe nok endnu og med lidt modgang så vælter korthuset, men det er nok det der skal til før Perez køber stort ind.

Favorit til alle titler simpelthen? Hvordan det her Barcelona-hold skal vinde Champions League kan jeg simpelthen ikke se.

De har langt større bredde og Messi er trods alt blevet sparet en del igennem månederne. De har altid en dårlig februar, men de er trods alt favoritter i alle turneringer.

7 år 5 måneder siden #6504 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 skrev:

Ramos4 skrev:

De har langt større bredde og Messi er trods alt blevet sparet en del igennem månederne. De har altid en dårlig februar, men de er trods alt favoritter i alle turneringer.

De er røget ud på røv og albuer de seneste mange sæsoner, hvad skulle dog være anderledes denne gang? De er mere afhængige af Messi end nogensinde og truppen er ellers nogenlunde som den plejer. Hvad gør dem dog til favoritter?

Større bredde end hvem i øvrigt? Du kan argumentere for at de har større chancer end os, men favoritter til hele turneringen er bare et skud i tågen. Det kan selvfølgelig sagtens vise sig at være rigtigt, men der er da intet der peger på det, så vidt jeg kan se.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Ramos4.

Leveret af Kunena Forum