Om Vores Rivaler IX

7 år 5 måneder siden #6529 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX
@ASP3200

Det vil jeg ikke udelukke. Jeg håber dog inderligt at de smider point til mod Sevilla, så er der pres på dem igen. For vinder vi over dem, så er ligaen helt åbent igen.
Jeg synes bare at de ser rigtig trætte ud + at alt deres spil efterhånden afhænger af Messi. Suarez er helt væk, Det samme er Coutinho.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved ElMadrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 5 måneder siden #6530 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

ElMadrid skrev: Det kører ikke helt for vores catalanske rivaler i øjeblikket. Det kan lyde lidt absurd når man tænker på at de er 9 point foran os i ligaen, men det, tror jeg, er mere en fortælling om hvor elendige vi har været i år, end deres egen formåen.

Deres pointsnit i ligaen i år er 2,25... det er 85,5 point over 38 kampe. Det er ikke skræmmende og burde HELT klart være til at slå for et hold som Real... men altså... vi kan jo knap nok nå 80 i de her år :/

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

7 år 5 måneder siden #6531 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Føler mig rimelig overbevist om, at Atl Madrid slår Juventus ud. De er bare et bedre hold. Den må være hård for Ronaldo efter 8 år i træk med semifinalerne og 4 CL trofæer på 5 år.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 5 måneder siden #6532 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Føler mig rimelig overbevist om, at Atl Madrid slår Juventus ud. De er bare et bedre hold. Den må være hård for Ronaldo efter 8 år i træk med semifinalerne og 4 CL trofæer på 5 år.

Du har da ellers brugt de sidste 6 måneder på at fortælle om hvor gode Juve og CR er? ;)

Forventet resultat. Juventus skulle have investeret pengene i en god midtbane, i stedet for at hente Ronaldo.

7 år 5 måneder siden #6533 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Føler mig rimelig overbevist om, at Atl Madrid slår Juventus ud. De er bare et bedre hold. Den må være hård for Ronaldo efter 8 år i træk med semifinalerne og 4 CL trofæer på 5 år.

Lad os nu se, man havde også dømt Juventus ude mod både Tottenham og Real Madrid sidste år.

Men ja, de har set rystende ringe ud idag, og Ronaldo har vel udover et fint frispark også været usynlig.

DC19
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved -#7-.

7 år 5 måneder siden #6534 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Siiiiiii

7 år 5 måneder siden #6535 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Vinicius viste mere på metropolitano end Ronaldo ;)

7 år 5 måneder siden #6536 af Steen
Tænk hvis vi havde købt ordenligt ind i år.. Tror ærlig talt, vi så havde vundet den fjerde i træk. Det er godt nok en svag UCL sæson, alle storhold er svingende.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Steen.

7 år 5 måneder siden #6537 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Tænk hvis vi havde købt ordenligt ind i år.. Tror ærlig talt, vi så havde vundet den fjerde i træk. Det er godt nok en svag UCL sæson, alle storhold er svingende.

Steen, vi kan da ikke udelukke et trofæ mere til samlingen.
Følgende bruger(e) sagde tak: doven

7 år 5 måneder siden #6538 af Steen

Fondo_Sur skrev:

Steen skrev: Tænk hvis vi havde købt ordenligt ind i år.. Tror ærlig talt, vi så havde vundet den fjerde i træk. Det er godt nok en svag UCL sæson, alle storhold er svingende.

Det kan man egentligt ikke, Real Madrid vil altid være en trussel i denne turnering. Med lidt held i lodtrækningen er det ikke umuligt. Men hvis vi f.eks. havde hentet Hazard og Lewandoski i sommer, ville jeg blive overrasket, hvis vi ikke vandt turneringen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Fondo_Sur

7 år 5 måneder siden #6539 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev:

Fondo_Sur skrev:

Det kan man egentligt ikke, Real Madrid vil altid være en trussel i denne turnering. Med lidt held i lodtrækningen er det ikke umuligt. Men hvis vi f.eks. havde hentet Hazard og Lewandoski i sommer, ville jeg blive overrasket, hvis vi ikke vandt turneringen.

Nu skriver du at vi skulle have købt ordentlig ind, og så nævner du Lewandoski! En mand, hvis udløbsdato er tættere på end de blåbær man køber I Netto OG som vil koste os en bondegård.

Af ren nysgerrighed. Hvor ville du have spillet ham på holdet? Altså hvilken plads?

7 år 5 måneder siden #6540 af Steen

ElMadrid skrev:

Steen skrev:

Fondo_Sur skrev:

Nu skriver du at vi skulle have købt ordentlig ind, og så nævner du Lewandoski! En mand, hvis udløbsdato er tættere på end de blåbær man køber I Netto OG som vil koste os en bondegård.

Som også er en mand, som har været direkte involveret i 135 mål i 126 kampe i de sidste 2,5 år. Lewandowski ville have været en god løsning på kort sigt. Tror sagtens han ville kunne bombe løs i 3 år endnu. Det er jo ikke fordi, at han lever af sin fart. Han er en klassisk 9'er, og de holder i lang tid. I sommer var der ikke mange gode angribere tilgængelige - nærmest ingen - og derfor var Lewandowski oplagt. Klubben prøvede da også at hente ham, og Lewandowski pressede på, men Bayern nægtede at sælge. Et køb er dog helt udelukket nu, og det er forståeligt nok.

Af ren nysgerrighed. Hvor ville du have spillet ham på holdet? Altså hvilken plads?

Det giver vel sig selv. Han kan kun spille ét sted på banen.
Sidste redigering: 7 år 5 måneder siden ved Steen.

Leveret af Kunena Forum