Om Vores Rivaler IX
Enig... Han er fremtiden.. Jeg er stor fan af Hazard, men han bliver nok alligevel tæt på ligeså dyr. Så hellere at vi bare smider det sidste og får det bedste.Ramos4 skrev: Spræng banken for Mbappe. Det er det eneste rigtige. Hakimi tilbage til venstrebacken, Marcelo ud. Og så Militao ind i forsvaret også.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kimbo skrev:
Enig... Han er fremtiden.. Jeg er stor fan af Hazard, men han bliver nok alligevel tæt på ligeså dyr. Så hellere at vi bare smider det sidste og får det bedste.Ramos4 skrev: Spræng banken for Mbappe. Det er det eneste rigtige. Hakimi tilbage til venstrebacken, Marcelo ud. Og så Militao ind i forsvaret også.
"Det sidste" kan så hurtigt vise sig at være 150M, for det er jo logisk at Hazard, i sit sidste år af kontrakten, ikke kommer til at koste det samme som Mbappe, som lige er købt for 200M og har 3 år tilbage af sin kontrakt.
Der er simpelthen ingen virkelighed hvor Real Madrid kommer til at lægge 200-250M for een spiller, med mindre PSG bliver ramt af FFP. Desværre, for han den spiller jeg helst så i klubben.
Der skal samtidig forstærkes på en række andre pladser og tror simpelthen ikke der så er plads til så stort et køb også. Man venter til om et par år hvor han er tæt på kontraktudløb.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev:
Kimbo skrev:
"Det sidste" kan så hurtigt vise sig at være 150M, for det er jo logisk at Hazard, i sit sidste år af kontrakten, ikke kommer til at koste det samme som Mbappe, som lige er købt for 200M og har 3 år tilbage af sin kontrakt.
Der er simpelthen ingen virkelighed hvor Real Madrid kommer til at lægge 200-250M for een spiller, med mindre PSG bliver ramt af FFP. Desværre, for han den spiller jeg helst så i klubben.
Der skal samtidig forstærkes på en række andre pladser og tror simpelthen ikke der så er plads til så stort et køb også. Man venter til om et par år hvor han er tæt på kontraktudløb.
Ifølge Marca var vi jo tæt på at købe ham for 200+ men han ville garanteres spilletid og Bale skulle derfor ud. Så jeg tror bestemt Perez er klar til at lægge pengene for ham eller Neymar - og ingen andre i øvrigt. Men jeg tror du har ret i, at det ikke kommer til at ske lige foreløbig desværre. PSG har ingen grund til at sælge. Hazard er nok eneste realistiske mulighed lige nu. Neymar er der større mulighed for end Mbappe tror jeg.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
El Siete skrev:
Kimbo skrev:
Ifølge Marca var vi jo tæt på at købe ham for 200+ men han ville garanteres spilletid og Bale skulle derfor ud. Så jeg tror bestemt Perez er klar til at lægge pengene for ham eller Neymar - og ingen andre i øvrigt. Men jeg tror du har ret i, at det ikke kommer til at ske lige foreløbig desværre. PSG har ingen grund til at sælge. Hazard er nok eneste realistiske mulighed lige nu. Neymar er der større mulighed for end Mbappe tror jeg.
Ja, men jeg tror det mere handler om at for halvandet år siden var en fornyelse af truppen ikke så nødvendig som det er til sommer, og man var måske mere villig til lægge den slags penge på een spiller. Nu står vi muligvis at skal have Militao, en eller to til midtbanen, en kant og en angriber - alt efter hvem der forlader klubben til sommer. I dagens marked løber det jo op i 3-4-500 millioner hvis man inkluderer en Mbappe i det. For mig at se er det bedste bud at hente Hazard til langt mindre, og lade ham brillere et par år, før man laver samme nummer med Mbappe.
Det rigtige havde selvfølgelig været at hente Mbappe dengang, for så var man på forkant med fornyelsen, men Mbappe-familien ville det som bekendt anderledes. Tænk hvordan denne sæson havde set ud, hvis han havde været vores højrekant i stedet for Bale/Vasquez.
Og enig, Neymar bliver solgt af PSG før de sender Mbappe afsted. Han er fransk og deres fremtid, men han er som bekendt Real-fan så før eller siden ender han i klubben. Det bliver bare ikke endnu tror jeg.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
El Siete skrev: Og enig, Neymar bliver solgt af PSG før de sender Mbappe afsted. Han er fransk og deres fremtid, men han er som bekendt Real-fan så før eller siden ender han i klubben. Det bliver bare ikke endnu tror jeg.
Det tror jeg nu ikke der er belæg for at sige. Både Neymar og Mbabbe har kontraktudløb i 2022. Så sommeren 2020 bør være realistisk for at hente Mbabbe(eller Neymar) hvis PSG skal have fuld valuta da de ellers vil stå i en ugunstig situation den efterfølgende sommer med kun 1 års kontraktudløb.
Hentes Hazard, kan jeg ikke se hvorfor Neymar skulle hentes mange år frem.
Det er svært at opstille en trup da det vil afhænge af træneren og hans spillestil. Men hvis Solari fortsætter håber jeg på Cavani da han dels har kontratudløb i 2020 og dels kan spille både venstre og højre side i angrebet, og det giver masser af muligheder. Sådan så vi ikke skal være afhængige om Benzemas svingende spillehumør.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Kasillas skrev:
El Siete skrev: Og enig, Neymar bliver solgt af PSG før de sender Mbappe afsted. Han er fransk og deres fremtid, men han er som bekendt Real-fan så før eller siden ender han i klubben. Det bliver bare ikke endnu tror jeg.
Det tror jeg nu ikke der er belæg for at sige. Både Neymar og Mbabbe har kontraktudløb i 2022. Så sommeren 2020 bør være realistisk for at hente Mbabbe(eller Neymar) hvis PSG skal have fuld valuta da de ellers vil stå i en ugunstig situation den efterfølgende sommer med kun 1 års kontraktudløb.
Hentes Hazard, kan jeg ikke se hvorfor Neymar skulle hentes mange år frem.
Det er svært at opstille en trup da det vil afhænge af træneren og hans spillestil. Men hvis Solari fortsætter håber jeg på Cavani da han dels har kontratudløb i 2020 og dels kan spille både venstre og højre side i angrebet, og det giver masser af muligheder. Sådan så vi ikke skal være afhængige om Benzemas svingende spillehumør.
Men har klubben "råd" til at vente 1,5 år på at købe den næste stjerne? Hazard er en "billig" løsning fra allerøverste hylde og som rent faktisk gerne vil til klubben nu og her.
Personligt tror og håber jeg ikke på Neymar. Han er et år yngre end Hazard, men ville koste meget, meget mere og ville i så fald ikke have mange år tilbage på topplan. Derfor tror jeg bestemt man vælger at gå efter Mbappe i stedet, der er mange år mere i ham, taget priserne i betragtning.
Cavani er 32 om nogle dage, så det er kun hvis han kan erhverves for få penge at han burde hentes.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Kimbo skrev: City viser skræmmende niveau mod Chelsea
Det siger du ikke, 4-0 første halvej er jo vanvittigt.
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Han kommer til sommer.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
MadridistaPorVida skrev:
Kimbo skrev: City viser skræmmende niveau mod Chelsea
Det siger du ikke, 4-0 første halvej er jo vanvittigt.
4-0 efter 20 minutter.
Det ligner endnu en sæson, hvor Liverpool ikke vinder mesterskabet :-)
De havde mulighed for at kommer 10 point foran City og bagefter mulighed for at komme foran 7 point City, men nu er der kun 3 point imellem dem.
asp3200 skrev: Dejligt med Chelsea nederlag, Hazard i europa league:)
Han kommer til sommer.
Lad os håbe Sarri holder sæsonen ud, så er der måske håb for både Hazard og Kanté :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.