Om Vores Rivaler IX

7 år 2 måneder siden #6961 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om Vores Rivaler IX
Damn. Pochettino. Det interview der efter kampen var godt nok stærkt og rørende. Han er bare en pisse fed fyr, der brænder 110% for fodbolden. Man fornemmer hvor meget det betyder for ham.

Jeg ønsker virkelig, at han bliver træner for Kongeklubben en dag.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #6962 af doven
Besvaret af doven på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg ville sgu godt nok have det lidt dårligt som PSG-fan, efter de betalte næsten en halv mia. euro for Neymar og Mbappe for at kunne vinde CL, nu hvor Lucas Moura, som de solgte for sølle 30 mio, ene mand har sendt Tottenham i finalen.

7 år 2 måneder siden #6963 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om Vores Rivaler IX

ElMadrid skrev:

ChrillRM14 skrev: CL i år er jo helt mental... det er jo det ene comeback efter det andet. Det må være den mest uforudsigelige turnering i historien.

Juve, der smadrer Atletico og vender 0-2.
Ajax, det smider os ud for derefter at smide Juve ud.
Man U der med et reservehold smider PSG ud på udebane.
Tottenham, der smider City ud på Etihad.
Liverpool, der henter en 3-0 mod Barca.
Og nu Ajax, det smider 3-0 mod Tottenham i 95’minut.
Selvom Real ikke er med, så er det her jo drabeligt underholdende!

Det er fuldstændig vanvittig. I øvrigt næsten som det plejer at være.

Tænk sig at der er et hold, der midt i al det her Chaos har vundet den 3 år i træk og 4 ud af 5. Og så er det nogle der snakker om held. Ja, i et år..måske 2. Men man vinder ikke den her vanvids turnering 3 gange i streg hvis man ikke er lavet af noget helt specielt som RM.

Lige præcis. Og derfor tror jeg vores europæiske æra med 8 semifinaler i træk og 4 titler heri kommer til at ældes endnu bedre, end det blev omtalt undervejs.

Vi har jo alle bidt os lidt i læben over svingende præstationer i ligasammenhæng, men jo mere kontekst vores CL-titler får med alle de andre store CL-projekter, der bygges op i Europa (Barca, der lovede fansene CLtitlen inden sæsonen, PSG, City, Juve), men som fejler, jo mere unik og særlig står Ancelottis og Zidanes værk.

Hala Madrid! :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, ElMadrid, Rogoshin

7 år 2 måneder siden #6964 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Ifølge det franske medie Le Parisien, så skifter Griezmann til Barca til sommer. Hvis det stemmer, så har Barca gjordt sig et rigtig godt køb. Han vil være brikken de manglede på holdet samtidig med at han kender den spanske liga.

7 år 2 måneder siden #6965 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl skrev: Ifølge det franske medie Le Parisien, så skifter Griezmann til Barca til sommer. Hvis det stemmer, så har Barca gjordt sig et rigtig godt køb. Han vil være brikken de manglede på holdet samtidig med at han kender den spanske liga.

Hvis det er sandt, så tror jeg det betyder farvel til Suarez. Han ryger nok ikke til Liverpool ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

7 år 2 måneder siden #6966 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om Vores Rivaler IX
Fornuftig kasse af Jovic. Køb ham nu bare, Perez.
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

7 år 2 måneder siden #6967 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Kovacic har godt nok været elendig i denne kamp.

7 år 2 måneder siden #6968 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl skrev: Ifølge det franske medie Le Parisien, så skifter Griezmann til Barca til sommer. Hvis det stemmer, så har Barca gjordt sig et rigtig godt køb. Han vil være brikken de manglede på holdet samtidig med at han kender den spanske liga.

Det er sjovt, sådan har jeg det slet ikke. Jeg frygter overhovedet ikke et køb af Griezmann. Jeg ser ikke meget Atletico skal jeg indrømme, men er han så god? Han imponerede mig ikke til VM, selvom han scorede en del kasser. Han er selvfølgelig god, men ikke i absolut verdensklasse synes jeg. Det er et fint køb, men det er stadig Messi man spiller imod og ham der skal bære det hele.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991

7 år 2 måneder siden #6969 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Transfervinduet er endnu ikke åbent, og Barcelona har allerede hentet Griezmann og De Jong, og De Ligt får de også snart ... Jeg håber, at klubben kan få hentet de spillere Zidane vil have inden pre-season starter, for ellers bliver det godt nok svært at vinde La Liga. Hazard burde være klar på det tidspunkt, og det burde også være relativt simpelt at få hentet Jovic og Ferland Mendy. Til gengæld tror jeg, at der kommer til at lang tid før vi får en ny midtbanespiller. Det ville ikke overraske mig, hvis det først er i august, hvis det er Pogba eller Eriksen man vil hente.

7 år 2 måneder siden #6970 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Transfervinduet er endnu ikke åbent, og Barcelona har allerede hentet Griezmann og De Jong, og De Ligt får de også snart ... Jeg håber, at klubben kan få hentet de spillere Zidane vil have inden pre-season starter, for ellers bliver det godt nok svært at vinde La Liga. Hazard burde være klar på det tidspunkt, og det burde også være relativt simpelt at få hentet Jovic og Ferland Mendy. Til gengæld tror jeg, at der kommer til at lang tid før vi får en ny midtbanespiller. Det ville ikke overraske mig, hvis det først er i august, hvis det er Pogba eller Eriksen man vil hente.

Agh, Barcelona har ikke hentet hverken De Ligt eller Griezmann.

Men det kan godt være irriterende at se hvordan de altid er hurtigt ude for at snuppe de spillere de gerne vil i god tid, mens vi altid venter til sidste øjeblik for at spare 10 mio. her og der. Perez' strategi har alle dage været: Fuck pre-season - hent spillerne så sent som muligt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 2 måneder siden #6971 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Transfervinduet er endnu ikke åbent, og Barcelona har allerede hentet Griezmann og De Jong, og De Ligt får de også snart ... Jeg håber, at klubben kan få hentet de spillere Zidane vil have inden pre-season starter, for ellers bliver det godt nok svært at vinde La Liga. Hazard burde være klar på det tidspunkt, og det burde også være relativt simpelt at få hentet Jovic og Ferland Mendy. Til gengæld tror jeg, at der kommer til at lang tid før vi får en ny midtbanespiller. Det ville ikke overraske mig, hvis det først er i august, hvis det er Pogba eller Eriksen man vil hente.

Det er en ret vild situation. Real Madrid er presset til det yderste. Man står foran til middelmådig, hvis der ikke kommer nogle vildt gode sportslige løsninger.

Men ærligt: mere kompliceret er fodbold heller ikke. Hent nogle stjerner, behold de gode spillere og skab et godt sammenhold på holdet. Så kan man vinde alt igen.

7 år 2 måneder siden #6972 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Hvis Barca har hentet Griezmann, så har vi også hentet Hazard - og jeg ved godt hvem jeg helst vil have (hint det ik Griezmann).
I øvrigt ser jeg ikke Griezmann som nogen synderlig forstærkning for Barca - hverken som erstatning for Suarez eller Dembele/Coutino. Han er vel næppe tiltænkt at skulle sidde på bænken for 120mil euro. Jeg har læst rapporter der siger at vi ikke har mange penge til at handle for - men hvor fanden får Barca så alle deres penge til sådanne transfers. Det jo andet år i træk de kommer til at sprænge banken.
Sidste redigering: 7 år 2 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum