Om Vores Rivaler IX
Fondo_Sur skrev: Man taler meget om hvor afhængig Barca er af Messi, men meget lidt om hvor afhængig Messi er af Barca.
Messi bliver i klubben af gode årsager.
"Bliver i klubben af gode årsager?" Jeg tror ikke umiddelbart, at jeg er uenig, men kan du uddybe? Hvilke gode årsager?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
HHB65 skrev: Mine Kollegaer der er fans af Premier League fodbold er dælme fremme i skoene på arbejde i dag, og mener der bliver tale om magtskifte mellem PL og La liga nu.
Håber vi kan tiltrække de store navne til sommer og banke den nyvundne PL stolthed tilbage.
Kigger man på denne sæson og det faktum at der kan ende med at være to engelske hold i Europa League finalen og to engelske hold i CL-finalen, så kan man da ikke benægte at de engelske hold præsterer bedre i Europa end de spanske lige pt.
mortenj skrev:
HHB65 skrev: Mine Kollegaer der er fans af Premier League fodbold er dælme fremme i skoene på arbejde i dag, og mener der bliver tale om magtskifte mellem PL og La liga nu.
Håber vi kan tiltrække de store navne til sommer og banke den nyvundne PL stolthed tilbage.
Kigger man på denne sæson og det faktum at der kan ende med at være to engelske hold i Europa League finalen og to engelske hold i CL-finalen, så kan man da ikke benægte at de engelske hold præsterer bedre i Europa end de spanske lige pt.
Det kan man ikke benægte, men et decideret magtskifte baseret på én god sæson for de engelske hold, og en sæson langt under niveau for de spanske, vil jeg ikke kalde det.
mortenj skrev:
Fondo_Sur skrev: Man taler meget om hvor afhængig Barca er af Messi, men meget lidt om hvor afhængig Messi er af Barca.
"Bliver i klubben af gode årsager?" Jeg tror ikke umiddelbart, at jeg er uenig, men kan du uddybe? Hvilke gode årsager?
Tænker at setuppet passer ham perfekt. At der spillet på hans præmisser. Hvis der ikke gør, så bliver han usynlig som i går, hvor de fysisk stærke Liverpool spillere overmatchede ham.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Hellere sølle 3o mio for ham end 150 for eriksen
Kratmus skrev: www.facebook.com/Ultra.Sur.Madrid/videos/291169621774552/
Barca fans er så arrogante, jeg har ingen ord. Som det fremgår af videoen ville de jo fejre Champions League trofæet på Cibeles fontænen. En hån af de helt store. Men så røg de lige ud efter et kæmpe nederlag på 4-0.
De Jong er klar til Barca efter Ajax smed en 3-målsføring i CHL ;)
Mon Lucas bliver rygtet til RM nu?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Juve, der smadrer Atletico og vender 0-2.
Ajax, det smider os ud for derefter at smide Juve ud.
Man U der med et reservehold smider PSG ud på udebane.
Tottenham, der smider City ud på Etihad.
Liverpool, der henter en 3-0 mod Barca.
Og nu Ajax, det smider 3-0 mod Tottenham i 95’minut.
Selvom Real ikke er med, så er det her jo drabeligt underholdende!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: CL i år er jo helt mental... det er jo det ene comeback efter det andet. Det må være den mest uforudsigelige turnering i historien.
Juve, der smadrer Atletico og vender 0-2.
Ajax, det smider os ud for derefter at smide Juve ud.
Man U der med et reservehold smider PSG ud på udebane.
Tottenham, der smider City ud på Etihad.
Liverpool, der henter en 3-0 mod Barca.
Og nu Ajax, det smider 3-0 mod Tottenham i 95’minut.
Selvom Real ikke er med, så er det her jo drabeligt underholdende!
Det er fuldstændig vanvittig. I øvrigt næsten som det plejer at være.
Tænk sig at der er et hold, der midt i al det her Chaos har vundet den 3 år i træk og 4 ud af 5. Og så er det nogle der snakker om held. Ja, i et år..måske 2. Men man vinder ikke den her vanvids turnering 3 gange i streg hvis man ikke er lavet af noget helt specielt som RM.
Fondo_Sur skrev:
mortenj skrev:
Tænker at setuppet passer ham perfekt. At der spillet på hans præmisser. Hvis der ikke gør, så bliver han usynlig som i går, hvor de fysisk stærke Liverpool spillere overmatchede ham.
@Fondo
Helt enig. Jeg kan ikke skrive det tydeligt nok, hvor meget jeg mener at Messi fortjener en plads blandt de aller bedste. Men jeg synes simpelthen det er hån mod dem alle at skrive at han GOAT.
Diskussion om at han præsterer bedre i trygge rammer blev taget op for nogle måneder siden. Desværre så var der nogle brugere herinde, der fordrejede diskussionen til et meget lavt niveau (barn til barn i simpel kommunikation).
Jeg tror aldrig at nogen herinde mente at Messi ikke vil klare at spille mod Stoke eller hvad de ellers hedder. Men det handlede mere om: vil Messi være lige så dominerende hvis nogle variabler ændrer sig i hans omgivelser?