Om Vores Rivaler IX

7 år 3 måneder siden #6937 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Nu håber jeg fandme ledelsen kan få lukket nogle handler inden Barca for alvor træder ind på transfermarkedet efter aftenens resultat. Selvom jeg personligt synes at Suarez er en af verdens bedste 9'ere, lyder det til at mange Barca fans gerne ser at han sælges. Det samme med Coutinho. Det kan jo godt betyde at vi får ekstra konkurrence på transfermarkedet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #6938 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes skrev: Nu håber jeg fandme ledelsen kan få lukket nogle handler inden Barca for alvor træder ind på transfermarkedet efter aftenens resultat. Selvom jeg personligt synes at Suarez er en af verdens bedste 9'ere, lyder det til at mange Barca fans gerne ser at han sælges. Det samme med Coutinho. Det kan jo godt betyde at vi får ekstra konkurrence på transfermarkedet.

De kommer ihvertfald til at hå efter De Ligt og måske prøve af pogba samt Neymar og Mbapoe

7 år 3 måneder siden #6939 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:

Kiwes skrev: Nu håber jeg fandme ledelsen kan få lukket nogle handler inden Barca for alvor træder ind på transfermarkedet efter aftenens resultat. Selvom jeg personligt synes at Suarez er en af verdens bedste 9'ere, lyder det til at mange Barca fans gerne ser at han sælges. Det samme med Coutinho. Det kan jo godt betyde at vi får ekstra konkurrence på transfermarkedet.

De kommer ihvertfald til at hå efter De Ligt og måske prøve af pogba samt Neymar og Mbapoe

Det er mere realistisk at de går efter Jovic som erstatning for Suarez, end at de går efter Neybappe. Den handel skal bare lukkes ASAP!! Don Perez skal bare få fingeren ud.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

7 år 3 måneder siden #6940 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

mortenj skrev: Fryd. Fucking fryd.

Jeg fryder mig især over, at det var Suarez' lille men overlagte svinestreg på Robertson, der afstedkom, at tomålsskytten Wijnaldum kom ind i pausen.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 3 måneder siden #6941 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Sikke en herlig morgen :D Det redder jo nærmest hele sæsonen :D
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 3 måneder siden #6942 af Reus
Besvaret af Reus på emne Om Vores Rivaler IX
Er det virkelig sandt, at B4rc3lona tabte i går og røg ud af CL? De var da foran med 3 basser i forhold til det første opgør? Hahahaha!

Nå, jeg synes til dels stadigvæk, at Liverpools fans var ulidelige dårlige tabere efter CL finalen, men denne præstation fortjener jo næsten min sympati så, at jeg også håber, at de snupper CL trofæet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, El Siete

7 år 3 måneder siden #6943 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:

PMO skrev: Messi. Fantastisk spiller, en af de bedste nogensinde - samtidig dårligste anfører nogensinde. Hold op han er opgivende og sløj. De var (1!!!!) mål fra at gå videre.

Fuldstændig. Og derfor er han under ingen omstændigheder GOAT men GBOAT: Greatest Barcaplayer Of All Time!

Nu synes jeg faktisk ikke han spiller så skidt. Men hans problem for tiden er, at der ikkr kommer mål fra ham, når der er allermest brug for det. Hele hans attitude i går, og især efter at Pool de scorer, så ser han utrolige opgivende ud. Som du selv har skrevet. Han tager ikke ansvaret, råber eller skriger af sine medspillere. Nej, han kigger bare ned og ligner en, der er allerede slået ud. Ikke det jeg forbinder med GOAT overhovedet.

Jeg er ved at være der hvor jeg hælder over til Jonas's teorie. Messi er ikke længere den afgørende spiller i de store kampe. Og ingen jeg bliver overfaldet at Messi fanboys, så tænk lige over denne her statistik:

Det er mere end 6 år siden at Messi har scoret på udebane i CHL efter 1/8 finalerne. Det er godt nok ikke prangende.

Personligt tror jeg ikke på at Barca vinder CHL i den nærmeste fremtid. Det sidder mentalt nu, som vi havde det med 1/8 finalerne i midt 00'erne.

Det hele lå ellers klar til dem på et sølvfad. Alle de store traditionsrige klubber var væk ( på nær Pool), De mødte den ene nemme modstander efter den anden, i finalen venter dem den MÅSKE letteste modstander længe (ikke at jeg undervurderer nogle af de to Hold, men med al respekt så er de ikke i nærheden af nogle af de normale store hold).

Læg dertil at Barca har sparet spillere uge efter uge. Det har deres konkurrenter ikke. Og Messi har ikke deltaget med landsholdet længe, så han var mere udhvilet mod resten af sæsonen.

Som om alt ovenstående ikke var nok, så var Pool uden deres vigtigste offensive spillere + Keita OG de havde vundet første kamp 3-0.

Når man ikke udnytter alt ovenstående, tja..hvornår vinder man så igen.

Og så vil jeg ikke høre mere om vores held med CHL. Barca kunne engang vinde en enkelt og dem har folk så travlt herinde med at gøre MEGET bedre end os.

Nyd jeres dag for det gør Barca fans ikke i dag :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Gribben, Jonas, Fondo_Sur

7 år 3 måneder siden #6944 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Man taler meget om hvor afhængig Barca er af Messi, men meget lidt om hvor afhængig Messi er af Barca.

Messi bliver i klubben af gode årsager.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

7 år 3 måneder siden #6945 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Når nu Valverde bliver fyret her efter sæsonen, hvem tror i så på som kommende Barcas træner?
Resultatet igår skriger på en trænerfyring. Det er andet år i træk, at man ryger ud på så pinligvis, at det nu må få konsekvenser.

Mon ikke Ajax’ Erik Ten Hag er en kandidat? Han har været i Bayern samtidig med Guadiola, og har langt hen af vejen den samme tilgang, til spillet som sin spanske kollega. Noget de måske kunne savne lidt i Barcelona.

Han er ihvertfald en spændene træner imo.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved JimmyBroe.

7 år 3 måneder siden #6946 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om Vores Rivaler IX
Mine Kollegaer der er fans af Premier League fodbold er dælme fremme i skoene på arbejde i dag, og mener der bliver tale om magtskifte mellem PL og La liga nu.
Håber vi kan tiltrække de store navne til sommer og banke den nyvundne PL stolthed tilbage.

7 år 3 måneder siden #6947 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Transferforbud til Chelsea opretholdt. Hvad betyder det mon for Hazard handlen?

7 år 3 måneder siden #6948 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo skrev: Transferforbud til Chelsea opretholdt. Hvad betyder det mon for Hazard handlen?

Der sker det at de appellerer videre til CAS og så venter vi igen.

Leveret af Kunena Forum