Om Vores Rivaler IX

7 år 4 uger siden #7021 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
en.as.com/en/2019/05/22/football/1558507405_914760.html

Så var han sgu seriøs, da han sagde, at en national The Treble er større end at vinde Champions League. Har det mon noget at gøre med, at Manchester City står til en potentiel udelukkelse af CL i næste sæson?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 uger siden #7022 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Det er også sjovt at Pep og Juve ledelsen var på samme hotel igår. Det kan være en stor tilfældighed, men der er noget under opsejling.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

7 år 4 uger siden #7023 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis det nogensinde skulle ske, ville jeg godt nok være spændt på at se, om Pep og Cristiano vil kunne arbejde sammen med hinanden. Måske fortidens rivalisering ikke betyder det store i den sammenhæng, men når man tænker tilbage på Pep og Zlatans forhold til hinanden, så kunne jeg godt forestille mig et lignende, lettere vanskeligt samarbejde.
Guardiola har altid virket til at have det svært med personlighedstyper som Zlatan og potentielt Cristiano.
Sidste redigering: 7 år 4 uger siden ved mortenj.

7 år 4 uger siden #7024 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

mortenj skrev: Hvis det nogensinde skulle ske, ville jeg godt nok være spændt på at se, om Pep og Cristiano vil kunne arbejde sammen med hinanden. Måske fortidens rivalisering ikke betyder det store i den sammenhæng, men når man tænker tilbage på Pep og Zlatans forhold til hinanden, så kunne jeg godt forestille mig et lignende, lettere vanskeligt samarbejde.
Guardiola har altid virket til at have det svært med personlighedstyper som Zlatan og potentielt Cristiano.

Du har ret. Men der er en afgørende forskel. Han havde en der var bedre end Zlatan. Det har han ikke i dette tilfælde. Læg dertil at hvis han vil vinde CHI, hvilket man må antage at det er det primær mål for hans ansættelse, så kan han ikke komme uden om CR7.

7 år 4 uger siden #7025 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Om Vores Rivaler IX

ElMadrid skrev:

mortenj skrev: Hvis det nogensinde skulle ske, ville jeg godt nok være spændt på at se, om Pep og Cristiano vil kunne arbejde sammen med hinanden. Måske fortidens rivalisering ikke betyder det store i den sammenhæng, men når man tænker tilbage på Pep og Zlatans forhold til hinanden, så kunne jeg godt forestille mig et lignende, lettere vanskeligt samarbejde.

Du har ret. Men der er en afgørende forskel. Han havde en der var bedre end Zlatan. Det har han ikke i dette tilfælde. Læg dertil at hvis han vil vinde CHI, hvilket man må antage at det er det primær mål for hans ansættelse, så kan han ikke komme uden om CR7.

Cristiano ryger som det første, hvis pep bliver træner i Juve. Han er oppe i årene, og ikke den type han vil have på striker-positionen.

Pep vil have en falsk 9'er på den position og en der presser forsvaret hele tiden og kommer ned og er med til at bygge spillet op. og det er bare ikke CR7's kompetencer. I barca brugte han Messi, hos City bruger han Aguero.

Godt nok brugte han Lewandowski som rigtig striker, men han gik også på kompromis med sin taktik og spillede anderledes end han egentlig ville.
Han havde Lewandowski i sin bedste alder, mens man ikke kan sige det samme om Ronaldo. Hans bedste dage er omme.

7 år 4 uger siden #7026 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om Vores Rivaler IX
Selvfølgelig skal Pep ikke til Juventus. Vil de gerne have ham? Ja, det vil de nok, men hvem vil ikke det. De har dog ikke midlerne til at kunne friste ham. Hverken når det gælder løn eller transfers. Derudover er Juves trup er så langt fra et Guardiola hold, som man kan komme. Deres midtbane består af Pjanic, Khedira, Matuidi, Can og Bentancur ... Det vil Pep under ingen omstændigheder arbejde med.

Til gengæld kan jeg sagtens forestille mig, at Pochettino er at finde i Torino efter CL-finalen. Han har flere gange truet med at forlade Spurs efter finalen, og det virker til, at han er klar til at prøve noget nyt. Måske er det blot et forsøg på at presse Levy, men altså, hvad mere kan han opnå i Tottenham? Han har været der i 5 år nu, og har overpræsteret alle år. Han har nu ført dem til den absolute top, nemlig Champions League finalen, og uanset hvad der sker i den kamp, så er det en bedrift der ikke kan gentages næste år. Ligaen er heller ikke en mulighed så længe Pep og Klopp arbejder i PL.
Det er på tide, at hans hårde arbejde bære frugt, og her er Juventus oplagt.
Sidste redigering: 7 år 4 uger siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

7 år 4 uger siden #7027 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Steen skrev: Selvfølgelig skal Pep ikke til Juventus. Vil de gerne have ham? Ja, det vil de nok, men hvem vil ikke det. De har dog ikke midlerne til at kunne friste ham. Hverken når det gælder løn eller transfers. Derudover er Juves trup er så langt fra et Guardiola hold, som man kan komme. Deres midtbane består af Pjanic, Khedira, Matuidi, Can og Bentancur ... Det vil Pep under ingen omstændigheder arbejde med.

Til gengæld kan jeg sagtens forestille mig, at Pochettino er at finde i Torino efter CL-finalen. Han har flere gange truet med at forlade Spurs efter finalen, og det virker til, at han er klar til at prøve noget nyt. Måske er det blot et forsøg på at presse Levy, men altså, hvad mere kan han opnå i Tottenham? Han har været der i 5 år nu, og har overpræsteret alle år. Han har nu ført dem til den absolute top, nemlig Champions League finalen, og uanset hvad der sker i den kamp, så er det en bedrift der ikke kan gentages næste år. Ligaen er heller ikke en mulighed så længe Pep og Klopp arbejder i PL.
Det er på tide, at hans hårde arbejde bære frugt, og her er Juventus oplagt.

Så kan Zidane og Pochettino bytte plads om 2-3 år. Super nemt :)

7 år 4 uger siden #7028 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Woow, ser ud til Dios fik ret. Guardiola har underskrevet 4 årig kontrakt med Juve... han bliver første manager til at vinde The Big Four.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

7 år 4 uger siden #7029 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX

Real Madrid skrev: Woow, ser ud til Dios fik ret. Guardiola har underskrevet 4 årig kontrakt med Juve... han bliver første manager til at vinde The Big Four.

Får vi lige en kilde. Jeg har set rygter omkring det hér: en.as.com/en/2019/05/22/football/1558507405_914760.html

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 7 år 4 uger siden ved JimmyBroe.

7 år 4 uger siden #7030 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX
Sjovt der sidder brugere som mener Juve ikke har økonomi/tiltrækningskraft til at få Pep. Hvis Pep ønsker at prøve sig af i Serie A, er Juve eneste bud. Budgetmæssigt ligger de langt fra Olieklubberne, men hvem gør ikke det.

7 år 4 uger siden #7031 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Det undrer mig godt nok. Endnu en kæmpe skuffelse i CL, men Pep tænker åbenbart kun på at vinde ligaer. Juve har ikke ligefrem boldspillende midterforsvarer, så det bliver spændende at se hvem han kan tiltrække.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 år 4 uger siden #7032 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Det undrer mig godt nok. Endnu en kæmpe skuffelse i CL, men Pep tænker åbenbart kun på at vinde ligaer. Juve har ikke ligefrem boldspillende midterforsvarer, så det bliver spændende at se hvem han kan tiltrække.

Men er det så underligt? Pep har vundet The Treble i denne sæson, det kan jo næsten ikke blive bedre. Stoppede han ikke også i Bayern, men han var på toppen?

Leveret af Kunena Forum