Om Vores Rivaler IX

4 år 10 måneder siden #7057 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

PMO skrev:

Fondo_Sur skrev:

PMO skrev: Rygterne går på Neymar tilbage til Barcelona, evt med Dembélé som del af handlen.


Og hvor mange milioner skal Barca sende med i den handlen i følge rygterne? 100? 150? Så mange penge har Barca altså bare ikke. Specielt når de prøver - stadigt uden helt - at købe De Ligt.


Tænker det ville være i stedet for Griezmann? Måske


Det kunne være fedt, hvis Barcelona fravalgte Griezmann efter han fravalgte dem selvom alle troede han smuttede sidste sommer.

Edit: Han skød på målmanden. Prøver en førsteberøringsafslutning. Kunne have tæmmet bolden og taget en drink og derefter skudt på mål. Messi havde sørget for, at alle Liverpool spiller lå på røven efter de alle skvattede.
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved madrid2000.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7058 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

PMO skrev: Rygterne går på Neymar tilbage til Barcelona, evt med Dembélé som del af handlen.


Og hvor mange milioner skal Barca sende med i den handlen i følge rygterne? 100? 150? Så mange penge har Barca altså bare ikke. Specielt når de prøver - stadigt uden helt - at købe De Ligt.


Jeg vil personlig ikke bytte 5 dembeler med Neymar.

Mod Liverpool på hjemmebane serverede Messi i sidste minut Dembele en gigantisk chance, men boldmongolen skød over mål. Det kunne nemt endt 4-0.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7059 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Inter har fået Spaletti ==> Mourinho bliver sikret præsenteret snart

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7060 af Wpee86DK
Besvaret af Wpee86DK på emne Om Vores Rivaler IX
Reyes er tilsyneladende død i en trafikulykke. RIP Tidligerr Madridista og Seviliasta
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7061 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om Vores Rivaler IX

Wpee86DK skrev: Reyes er tilsyneladende død i en trafikulykke. RIP Tidligerr Madridista og Seviliasta


En fremragende spiller, da han var på sit højeste. Hvor er det bare trist!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7062 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Damn. Den ramte mig da jeg læste det. Man husker selvfølgelig målene mod Mallorca da vi bliver mestre under Capello. Han var et kæmpe talent - uforløst til et vist punkt - men et talent ikke desto mindre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7063 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Det ramte også mig hårdt. Hvor er det trist. Må han hvile i fred.

Husker tydeligt hans mål, der sikrede mesterskabet. Udligningen, hvor Higuain spiller den tilbage til ham inde i feltet, og 3-1 målet, hvor han skruer den ind udefra efter bolden falder ud til ham efter Robinhos mislykket dribling.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7064 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX


I den sæson var vi håbløst bagud på point, men så kom "Juntos Podemos"-snakket, og så....

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7065 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Forfærdelig kamp allerede jo Salah scorer på det mest latterligt dømte straffe jeg ved Gud har set i 100 år. Hold kæææft hvor er det ligegyldigt det her.

Jeg kan ikke holde ud at skulle se og hører på Liverpools fans hvis de vinder... Jeg under ikke deres klub succes. Tottenham spiller lorte fodbold... Jeg håber Eriksen scorer 10 mål og kampen så bliver stoppet pga dårligt vejr :D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Zyconith, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7066 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

JimmyBroe skrev: Forfærdelig kamp allerede jo Salah scorer på det mest latterligt dømte straffe jeg ved Gud har set i 100 år. Hold kæææft hvor er det ligegyldigt det her.

Jeg kan ikke holde ud at skulle se og hører på Liverpools fans hvis de vinder... Jeg under ikke deres klub succes. Tottenham spiller lorte fodbold... Jeg håber Eriksen scorer 10 mål og kampen så bliver stoppet pga dårligt vejr :D


Det er kraftedme et mærkeligt sted fodbolden er på vej hen, når man som modstander bare kan fucking tyre bolden ind på modstanderens skulder og den så ryger videre hen på hans arm, mens han er igang med at dirigere sin medspiller, og så få et straffe på det. Det er ikke til at holde ud at se på alle de straffespark.

EDIT: Og jeg kan ellers endda normalt godt lide Damir Skomina som dommer.

DC19
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7067 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg forstår ikke Tottenhans taktik. Er det ikke meningen at enten Eriksen eller Ali skal være med til at dirigere spillet. En af de to skal længere tilbage på banen - helst Eriksen. De kommer ikke til at blive farlige så længe det er Sissoko og Winks der er på bolden. I øvrigt en elendig først halvleg af begge hold.
Sidste redigering: 4 år 10 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 10 måneder siden #7068 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Forfærdelig kamp.
Kedeligt.
Begge hold spiller dårligt.
Begge hold er mærket af klimaet.
Var Real eller Barca kommet i finale mod disse hold, så havde spanierne vundet klart.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum