Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Om Vores Rivaler IX

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #7033

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Det undrer mig godt nok. Endnu en kæmpe skuffelse i CL, men Pep tænker åbenbart kun på at vinde ligaer. Juve har ikke ligefrem boldspillende midterforsvarer, så det bliver spændende at se hvem han kan tiltrække.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #7034

• PMO
  • PMO's profilbillede
  • Guld bruger
Ramos4 skrev:
Det undrer mig godt nok. Endnu en kæmpe skuffelse i CL, men Pep tænker åbenbart kun på at vinde ligaer. Juve har ikke ligefrem boldspillende midterforsvarer, så det bliver spændende at se hvem han kan tiltrække.

Men er det så underligt? Pep har vundet The Treble i denne sæson, det kan jo næsten ikke blive bedre. Stoppede han ikke også i Bayern, men han var på toppen?
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #7035

• Bismo
  • Bismo's profilbillede
  • Platin bruger
Det lyder ekstremt usandsynligt, at Pep skulle skifte fra City til et aldrende Juve hold, som har brug for massive investeringer over flere sæsoner. For hvad? For at vinde Serie A?? Der er da langt mere udfordring i at etablere City som et af de absolut mest dominerende hold i PL's historie og måske vinde CL for første gang i City's historie.

Det lyder som en and.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Ramos4

Om Vores Rivaler IX 1 måned 3 dage siden #7036

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
PMO skrev:
Ramos4 skrev:

Men er det så underligt? Pep har vundet The Treble i denne sæson, det kan jo næsten ikke blive bedre. Stoppede han ikke også i Bayern, men han var på toppen?

Joh, men er det at stoppe på toppen at tage et hold der allerede var det bedste i landet og gøre dem til mestre? Det er jo det han har gjort nu i Tyskland og England. Han har taget det absolutte tophold og økonomiske fyrtårn hver gang. Men CL har været en drøm blot. Jeg vil ikke kalde det at slutte på toppen, hvis han smutter nu. Mancini vandt mesterskabet, Pellegrini gjorde det. Guardiola blev jo ikke hentet for at vinde hverken ligaen eller Community Shield.

Juventus har i øvrigt vundet ligaen 90 gange i træk nu, hvor helvede skulle de hente mesteren i ligatitler, der samtidig er mesteren i CL fiasker?

Misforstå mig ikke, hvis jeg var klubpræsident ville jeg nok også slå til og hente Pep ;)
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7037

På trods af at Pep Guardiola tidligere har udtalt, at han ønsker at blive i Manchester City kontrakten ud, ser det nu ud til at den spanske succes-træner er klar på nye udfordringer. Ifølge AGI Agenzia Italia, har Pep Guardiola indgået en 4-årig aftale med de italienske mestre Juventus.

Det italienske medie hævder endvidere, at Manchester City og Juventus er blevet enige om datoerne for underskrivelsen af kontrakten, samt træner-præsentationen. Således vil den 4-årige aftale blive underskrevet d. 4. juni, hvorefter en officiel præsentation af Pep Guardiola som ny træner for de italienske meste vil finde sted d. 14. juni.

Ifølge AGI Agenzia Italia står den catalanske træner til at tjene 28 millioner euro per sæson. Tror i det sker??
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7038

• Gribben
  • Gribben's profilbillede
  • Guld bruger
Real Madrid1 skrev:
På trods af at Pep Guardiola tidligere har udtalt, at han ønsker at blive i Manchester City kontrakten ud, ser det nu ud til at den spanske succes-træner er klar på nye udfordringer. Ifølge AGI Agenzia Italia, har Pep Guardiola indgået en 4-årig aftale med de italienske mestre Juventus.

Det italienske medie hævder endvidere, at Manchester City og Juventus er blevet enige om datoerne for underskrivelsen af kontrakten, samt træner-præsentationen. Således vil den 4-årige aftale blive underskrevet d. 4. juni, hvorefter en officiel præsentation af Pep Guardiola som ny træner for de italienske meste vil finde sted d. 14. juni.

Ifølge AGI Agenzia Italia står den catalanske træner til at tjene 28 millioner euro per sæson. Tror i det sker??

Det interesserer mig egentligt ikke det store, hvem hykleren træner, bare det ikke er os. Men hvis det virkeligt passer, er det da et besynderligt valg. Hvis hans helt store mål er at vinde CL, virker det da noget mere naturligt at blive i City fremfor at tage til Juve. Det minder mere om et fravalg af City fremfor et tilvalg af Juventus. Måske pga. interne stridigheder eller noget..
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 2 dage siden #7039

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Måske regner han med at City bliver ramt af FFP. Måske har han helt droppet tanken om CL, da han har indset han ikke kan finde ud af det, og går nu efter så mange mesterskaber som muligt så mange steder som muligt.

Men besynderligt er det.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #7040

• MLaudrup
  • MLaudrup's profilbillede
  • Forum begynder
Puha, faldt lige over dette billed på nettet. Begge hold har haft rigtig fede spillere igennem historien - men, hvis man tager Real-Madrid-brillerne af, hvem vinder så denne her, i forhold til, at have flest store/legendariske navne på holdet igennem tiden?

Og hvem vidste at selveste Maradona har spillet i Barcelona?

BILLED:
Real Madrid og Barcelona
Sidste redigering: 1 måned 1 dag siden af MLaudrup.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #7041

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Internetkriger
MLaudrup skrev:
Puha, faldt lige over dette billed på nettet. Begge hold har haft rigtig fede spillere igennem historien - men, hvis man tager Real-Madrid-brillerne af, hvem vinder så denne her, i forhold til, at have flest store/legendariske navne på holdet igennem tiden?

BILLED:
Real Madrid og Barcelona

Jeg tror vitterligt de færreste herinde er gamle nok til at vurdere dette, mig selv inklusiv. Så er det også lidt useriøst at nævne Benz og glemme vores højtelskede back, Arbeloa(Marcelo). Mon ikke Kaka også er værd at nævne :)

(Jeg tager aldrig Madrid brillerne af)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #7042

• Matamoro
  • Matamoro's profilbillede
  • Guld bruger
MLaudrup skrev:

BILLED:
Real Madrid og Barcelona

Jeg vil vædde en fadøl på at der er tale om en fan af Barca
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Brylle

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #7043

• Real HWL
  • Real HWL's profilbillede
  • Platin bruger
MLaudrup skrev:

BILLED:
Real Madrid og Barcelona

Hvor er Redondo, Zamorano og Guti?
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Om Vores Rivaler IX 1 måned 1 dag siden #7044

• Ramos4
  • Ramos4's profilbillede
  • Platin bruger
Hvem der ved at Maradona har spillet i Barcelona? Alle over 14 år er mit bedste bud.
COM_KUNENA_VIEW_DISABLED
Følgende bruger(e) har sagt tak: asp3200, Dios, madrid2000
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.