Om Vores Rivaler IX
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg er ganske tilfreds med trøjen. Den kunne være mere elegant, men den er bestemt flottere end dagens standarder for trøjer. Man kan se den på denne hjemmeside, der altid rammer rigtigt: www.footyheadlines.com/2019/01/real-madr...20-home-kit.html?m=1
Real Madrid skrev:
Ramos4 skrev: Hvor ser du det henne?
Den er hæslig. Det smerter mig at sige det om en Real Madrid trøje, men guldstriber er simpelthen tacky as fuck. Der er lidt rigeligt meget persisk natklubsejer over det. Og som doc er inde på, hvad har klubben lige vundet, som fortjener guldstriber? Føj altså.
Jeg er generelt ved at være træt af Adidas, jeg synes ikke de overhovedet laver nogle fede trøjer. Jeg er langt mere til Nikes design, og Puma især.
DC19
Fondo_Sur skrev: Den er eftersigende inspireret af 11/12, som også havde guld-detaljer. Heller ikke dengang havde man nået at fejre for sæsonen inden. Det fik man dog med trøjen på, da man vandt mesterskabet.
Vi vandt CdR i 2011, og det blev da fejret.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
-#7- skrev:
Real Madrid skrev:
Den er hæslig. Det smerter mig at sige det om en Real Madrid trøje, men guldstriber er simpelthen tacky as fuck. Der er lidt rigeligt meget persisk natklubsejer over det. Og som doc er inde på, hvad har klubben lige vundet, som fortjener guldstriber? Føj altså.
Jeg er generelt ved at være træt af Adidas, jeg synes ikke de overhovedet laver nogle fede trøjer. Jeg er langt mere til Nikes design, og Puma især.
Vi er verdensmestre, hvis du skulle have glemt det.
madrid2000 skrev:
-#7- skrev:
Real Madrid skrev:
Vi er verdensmestre, hvis du skulle have glemt det.
Det er selvfølgelig individuelt hvor stor betydning man tillæger klub-VM, men personligt er jeg fuldstændig ligeglad med den turnering, modstanderne taget i betragtning.
DC19
Jeg elsker den, ligesom jeg elskede trøjen tilbage i sæsonen 2011/12, og den ikke bevidste/bevidste arrogance i guldstriberne.
Trøjen i fjor var omvendt vag og ganske identitetsløs.
Adidas laver i øvrigt fine trøjer. Særligt den mere eksperimenterende tredjetrøje plejer at være interessant.
Nike? Ja, lad os da få en skakternet trøje...
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Hvorfor? Selv den danske regering har da intet problem med at samarbejde med disse folk :)Matamoro skrev: Problemet et sponsornavnet. Jeg kunne aldrig finde på at købe en trøje med det sponsornavn på