Om Vores Rivaler IX

4 måneder 2 uger siden #7873 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev:

elle44 skrev: Haaland bliver indskiftet efter en time i sin debut for Dortmund og banker tre kasser ind. Ham skal vi nok holde lidt øje med. Shit.

Det er imponerende og det minder en om, at klasse sjældent fornægter sig. Således er tanken om at Jovic skulle være en grov diamant således også efterhånden meget fjern. Zidane giver ham jo alle de chancer han kunne drømme om, men han er jo mere ufarlig end Mayoral. Vi havde mere glæde af Negredo, Soldado og Morata - 3. rangs angribere på bænken end vi har af tamme, sløve, lavstammede Jovic. Jeg synes personligt at man skal erkende sit nederlag og sende ham afsted til sommer og købe en rigtig 2. angriber. Cavani der er på bud lige nu ville jo være en perfekt vikar for Benzema..

Tror mere det er måden vi spiller på, som gør, at han ikke rigtigt passer ind. Han er en god afslutter, men har brug for nogle indlæg, som han kan arbejde med ind i feltet. Forstår ikke hvorfor man overhovedet købte sådan en type som ham, når spilletstilen ikke tilgodeser ham.

Haaland er derimod teknisk dygtig, hurtig på fødderne og minder mere om en fysisk stærkere udgave af Benzema (i de få kampe jeg har set ham i). Han bliver spændende at følge i det næste stykke tid. Heldigvis har vi efterhånden opbygget et godt forhold til Dortmund så mon ikke vi kan finde ud af et eller andet, når tiden kommer om et par sæsoner :)
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved Bismo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 2 uger siden #7874 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

nono skrev:

elle44 skrev: Haaland bliver indskiftet efter en time i sin debut for Dortmund og banker tre kasser ind. Ham skal vi nok holde lidt øje med. Shit.

Det er imponerende og det minder en om, at klasse sjældent fornægter sig. Således er tanken om at Jovic skulle være en grov diamant således også efterhånden meget fjern. Zidane giver ham jo alle de chancer han kunne drømme om, men han er jo mere ufarlig end Mayoral. Vi havde mere glæde af Negredo, Soldado og Morata - 3. rangs angribere på bænken end vi har af tamme, sløve, lavstammede Jovic. Jeg synes personligt at man skal erkende sit nederlag og sende ham afsted til sommer og købe en rigtig 2. angriber. Cavani der er på bud lige nu ville jo være en perfekt vikar for Benzema..

Men Jovic var jo netop også klasse i samme liga som Haaland nu er. Lad os nu vente til Haaland spiller i en god liga, før vi dømmer ham den nye noget som helst.

Jovic problem er jo, som andre nævner, at han slet ikke passer ind i spillet - og vi gider ikke spille på hans styrker. Fejlcast eller også er han mere stædig eller knap så lærenem som håbet.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo

4 måneder 1 uge siden #7875 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Simpelthen til grin at Granada spilleren German Sanchez får rødt kort! Få minutter efter scorer Messi selvfølgelig...

4 måneder 1 uge siden #7876 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har ikke meget tiltro til at Setien får succes med det her Barca hold på europæisk plan, hvis hans filosofi går ud på at genopleve Guardiola's Barca. Der er en grund til, at Luis Enrique og senere Valverde forsøgte at tilføre andre facetter til Barcas spil. De bliver savet midt over i moderne fodbold, især hvis de møder dynamiske og aggressive hold som Liverpool, Bayern, PSG, og selvfølgeligt Real, når vi ellers har alle mand klar.

4 måneder 1 uge siden #7877 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo skrev: Jeg har ikke meget tiltro til at Setien får succes med det her Barca hold på europæisk plan, hvis hans filosofi går ud på at genopleve Guardiola's Barca. Der er en grund til, at Luis Enrique og senere Valverde forsøgte at tilføre andre facetter til Barcas spil. De bliver savet midt over i moderne fodbold, især hvis de møder dynamiske og aggressive hold som Liverpool, Bayern, PSG, og selvfølgeligt Real, når vi ellers har alle mand klar.

Vi må lige give Setién nogle kampe, før vi dømmer ham, men ellers er jeg enig. Det Barcelona leverede i aften frygter jeg slet ikke, og hvis det er deres niveau så skal vi vinde ligaen!

De er alt, alt, alt for afhængige af Messi.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Bismo

4 måneder 1 uge siden #7878 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Måske er det bare mig men jeg kan se PL en hel lørdag og ikke finde et eneste rødt kort i deres kampe selvom de spiller meget hårdere og går til stålet, så slår man op på en spansk kamp her til aften og så ser man et rødt kort blive uddelt på den måde..

4 måneder 1 uge siden #7879 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: Måske er det bare mig men jeg kan se PL en hel lørdag og ikke finde et eneste rødt kort i deres kampe selvom de spiller meget hårdere og går til stålet, så slår man op på en spansk kamp her til aften og så ser man et rødt kort blive uddelt på den måde..

Det er selvfølgeligt kun min egen konspirationsteori, men der kommer altid nogle fuldstædige latterlige dommerkendelser til fordel for Barca, når de spiller på Camp Nou. Det bør man nok holde mund med, da alle hold - inklusiv Real Madrid - på hjemmebane bliver tilgodeset.

Barca har bare en evne til at overfalde dommeren og skabe en stemning om, hvor synd det er for dem ved nærmest alle taklinger. Dommerne plejer at følge med, og det gjorde han også i dag ved det røde kort.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Jonas, Ramos4

4 måneder 1 uge siden #7880 af Ramos4
Det er svært at være alt for kritisk, når vi selv får en del af dommeren f.eks. i forgårs. Men jeg synes Barcelona får langt mere, det må jeg sige.

Specielt i Clasicos, hvor vi ikke har fået et straffe på Camp Nou i ti år, på trods af rigeligt med lejligheder - men også bare generelt. Barcelona spillerne flokkes om dommerne, som fluer om en lort, og det lader til at påvirke dem.

Sue me.

4 måneder 1 uge siden #7881 af Ramos4
Er der nogen der kan finde mening i, at Eriksen ikke vil forlænge med Tottenham for så at skifte til...Inter?

Skal han ikke bare æde lorten og indse, at ingen af de store klubber ville have ham - og så blive i Tottenham og dejlige London. CL bold og tæt på Danmark.

Sue me.

4 måneder 1 uge siden #7882 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om Vores Rivaler IX
Ja. Her.

Inter er en større klub end Tottenham i historie, og har et spændende projekt igang. Milano er lige så dejligt, hvis ikke, så mere dejligt end London. En forskel på flyvetur fra London-Danmark eller Milano-Denmark er vel på ca. 1 time. Det er trods alt ikke fra Sydney han flyver fra.

Var jeg Eriksen ville jeg tage til Inter af den grund.

“Real Madrid er en klub som kun tænker på det sportslige, aldrig det politiske eller nationalistiske… Jeg tror, at det er en kæmpe fordel den har overfor FC Barcelona som tænker for meget i det politiske.” – Jorge Valdano
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

4 måneder 1 uge siden #7883 af doven
Besvaret af doven på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Er der nogen der kan finde mening i, at Eriksen ikke vil forlænge med Tottenham for så at skifte til...Inter?

Skal han ikke bare æde lorten og indse, at ingen af de store klubber ville have ham - og så blive i Tottenham og dejlige London. CL bold og tæt på Danmark.

Lige nu kæmper Inter med om det italienske mesterskab, mens Tottenham ikke engang ligger til kvalificere sig til Europa League. Hvis han gerne vil spille CL næste sæson, så er der langt større sandsynglighed for at gøre det med Inter end med Spurs.

Men ganske enkelt så tror jeg bare Eriksen føler at han har fuldført sin rolle i Tottenham og har lyst til at prøve noget nyt. Og specielt nu hvor Pochettino er fyret og holdet roder rundt i midten tabellen, er der nok heller ikke så meget der frister ham til at blive.

4 måneder 1 uge siden #7884 af Ramos4
Han ville jo allerede væk inden Poch var væk.

PL er vel den meste interessante liga (med al respekt) i forhold til pres, tilskuere, mediedækning osv. Serie A er lidt en sløj omgang, selvom der virker til at være fremskridt at spore.

Jeg synes stadig det er lidt vildt. Han går fra at møde nogle af de bedste hold i verden til at møde Juventus og så en masse lort.

Men ja okay, nye udfordringer skal der til.

Sue me.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.