Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Elto92 skrev: Eller også kommer han til at lave en Zidane :D
Det kan sagtens være, men som udgangspunkt er der kæmpe stor forskel på, hvordan Zidane blev kørt i stilling til jobbet i Real Madrid og Xavi i Barcelona (hvis det sker).
Det kan slet ikke sammenlignes.
Florentino, dimisión!
Ramos4 skrev: Zidane havde været i Castilla, men han havde jo ikke gjort det godt. Så Zidane var vel lige så stort et gamble.
Zidane havde været meget mere end Castilla-træner, inden han blev Real Madrid-træner. Men selvfølgelig var det et gamble. Ændrer imidlertid ikke på udgangspunktet for ham kontra Xavi.
Jeg ved ikke hvor meget det har at sige. Xavi kender jo Barca fuldstændigt. Men han har selvfølgelig ikke været i nogen klubfunktion udover spiller.
Jeg håber da det bliver en svækkelse. Hvis de skifter træner midt i sæsonen tror jeg det vil være utroligt dumt af dem. Omvendt er Valverde jo en mester i fiaskoer. Spillerne påstår de står bag ham, men det skal de jo sige.
Florentino, dimisión!
Florentino, dimisión!
Florentino, dimisión!
Chamartin skrev: Ah, er det ikke 5-6 uger, de har nævnt, han er ude? Det er en måned kortere, end Hazard kommer til at være ude.
4 måneder.
Edit: Men i og med Hazard snart er klar og vi er lige på point, så ville det da stadig være en fordel. Eden skulle være klar om 3 uger.
Florentino, dimisión!
Ja, nu læser jeg, de skriver 4 mdr. Det lyder da helt vildt. Underligt han har kunnet spille indtil nu, og de så pludseligt vælger en operation midt i sæsonen. Men han/de skønner vel, at han ikke han ikke kan spille videre i nuværende tilstand uden konsekvenser.Ramos4 skrev:
Chamartin skrev: Ah, er det ikke 5-6 uger, de har nævnt, han er ude? Det er en måned kortere, end Hazard kommer til at være ude.
4 måneder.
Edit: Men i og med Hazard snart er klar og vi er lige på point, så ville det da stadig være en fordel. Eden skulle være klar om 3 uger.
Det er kæmpe at (grine)bideren er ude 4 måneder.
Florentino, dimisión!