Om Vores Rivaler IX

4 år 3 måneder siden #7825 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Shit Kiko Casilla spiller dårligt...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7826 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Liverpool har lige spillet Klub VM og nu vender de så tilbage og slår Leicester komfortabelt ude. De har sat 2 point i ligaen efter 1. halvdel er spillet (knap og nap) Samme spillere hver gang.

Enten går de helt vanvittigt ned på energi og får skader i 2. halvdel af sæsonen - ellers så foregår der et eller andet vanvittigt derovre og vi skal finde ud af hvad deres lægestab laver af mirakler.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7827 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor er det dog smukt Espanyol <3

Det lader til hverken Real eller Barca vil vinde den overlegent i år. Heldigvis for os, så står vi stadig med det klart nemmeste kampprogram på hånden samt en trup, som forhåbentlig bliver bedre dag for dag. Hazard er dog savnet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, madrid2000

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7828 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Nej hvor er det ufortjent hvis ATM vinder LOL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7829 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes skrev: Nej hvor er det ufortjent hvis ATM vinder LOL


Jeg så ikke kampen. Hvad skete der?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7830 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

Kiwes skrev: Nej hvor er det ufortjent hvis ATM vinder LOL


Jeg så ikke kampen. Hvad skete der?


gyazo.com/4b17059e3c60ad5a68c4934d32928ff3

Barcelona havde alt spillet og en masse chancer. 2 meget snævre VAR-kendelser går imod Barca - som betyder at 2 mål bliver annulleret. Generelt bød ATM ind med meget lidt og havde svært ved overhovedet at spille bolden rundt. Man må bare sige at de scorer på de få chancer de får.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7831 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
VAR = win;)

Dejligt ter stegen betyder så meget for det hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7832 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Om Vores Rivaler IX
Efter at have set højdepunkterne fra Barcelona og Atlético Madrids semifinale kan jeg næsten ikke få armene ned over, at catalanerne byttede Jasper Cillesen væk til fordel for Neto. Nøj, hvor er han et stort skridt ned rent kvalitetsmæssigt. (Jeg ved godt, at hollænderen selv ville væk, men hans erstatning er virkelig ikke særlig god).
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7833 af Mln25
Besvaret af Mln25 på emne Om Vores Rivaler IX
Så lige at Barcelonas start 11’er mod Atletico havde en gennemsnitsalder på 30.0!!!
Selvom vi også har en del bærende kræfter der skal skiftes ud inden for de kommende 1-3 år, så vil jeg vove at påstå, at vi er noget længere fremme end Barca.
Vi har et par brasilianere rendende med stort talent, en Ødegaard og Hakimi der kan komme retur, Mendy, Valverde, Militao. + Kroos, Hazard, Cortouis, carvajal, Varane, Asensio har forhåbentligt deres 3-5 bedste år foran dem. Hvad er jeres umiddelbare vurdering?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7834 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Mln25 skrev: Så lige at Barcelonas start 11’er mod Atletico havde en gennemsnitsalder på 30.0!!!
Selvom vi også har en del bærende kræfter der skal skiftes ud inden for de kommende 1-3 år, så vil jeg vove at påstå, at vi er noget længere fremme end Barca.
Vi har et par brasilianere rendende med stort talent, en Ødegaard og Hakimi der kan komme retur, Mendy, Valverde, Militao. + Kroos, Hazard, Cortouis, carvajal, Varane, Asensio har forhåbentligt deres 3-5 bedste år foran dem. Hvad er jeres umiddelbare vurdering?


Nu prøvede jeg lige at regne gennemsnitsalderen ud på begge holds ideal-opstilling. Og det faktisk stort set helt lige. Barcelonas på 28.3, og Real Madrids på 28.4. Det selvfølgelig lidt svært at vide hvad vores ideal opstilling er, hvor det mere lige til med Barcelonas, så for en god ordens skyld er det med; Courtois, Carvajal, Varane, Ramos, Marcelo, Casemiro, Valverde, Kroos, Hazard, Benzema og Isco.

Men vi er jo så meget foran med talenterne der står og banker på, det jeg helt enig i. Vi kan nok ikke regne med at alle dem du nævner kommer til at slå igennem, men mon ikke et par stykker af dem formår det? Det ville usandsynligt andet. Jeg håber selv meget på Asensio stadig, og så en af vores brasilianere på venstrekanten (Hazard er trods alt 29 år). Ødegaard ville også være en drøm, men har han niveauet til Real Madrid? Når man er den slags spiller han er, er det altså virkelig svært at slå igennem i så stor en klub. Det ligner at han godt kunne have niveauet, men tør sgu ikke håbe for meget. Valverde skal bare fortsætte, han har fået sit gennembrud. Mendy, Millitao og Hakimi har jeg stadig mine store tvivl om, men de skal da have chancen.

Men ja vi står da bedre end Barcelona, især fordi Messi forsvinder inden for en overskuelig fremtid. Men det måske mere "lige" alligevel end vi går og tror.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7835 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Xavi ser ud til at blive ny Barca manager. Åh gud, vi kommer til at høre banen få skylden for mange ting fremover.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #7836 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Xavi ser ud til at blive ny Barca manager. Åh gud, vi kommer til at høre banen få skylden for mange ting fremover.

Mon ikke de kommer til at fortryde det?
De ser ham vidst som fremtidens succestræner, men har han ikke kun haft et år i en eller anden ligegyldig klub østpå?
Han kommer helt sikkert til at fejle og så har han ødelagt det for ham selv og klubben.

Oh well, I don't see any problem with that :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce