Om Vores Rivaler IX

4 måneder 1 uge siden #7897 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Barca uden Suarez, episode 1, filmet i Mestalla (Valencia).

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 1 uge siden #7898 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Synes ikke TV2 Sport X's kvalitet er særlig god. Lyden er nogen gange lidt skidt og der er billedudfald hver kamp. Streamer de via Strive eller hvad?

Hvis Barca taber i dag, ved vi jo godt hvad det betyder: Vi spiller en forfærdelig kamp i morgen ;)

Sue me.

4 måneder 1 uge siden #7899 af Ramos4
2-0. Dejligt!

Genialt at de fik skiftet træner midtvejs i sæsonen uden grund.

Mere end en klub - et cirkus.

Sue me.

4 måneder 1 uge siden #7900 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Synes ikke TV2 Sport X's kvalitet er særlig god. Lyden er nogen gange lidt skidt og der er billedudfald hver kamp. Streamer de via Strive eller hvad?

Hvis Barca taber i dag, ved vi jo godt hvad det betyder: Vi spiller en forfærdelig kamp i morgen ;)

Haha du er bare evigheds pessimist :D.
Det bliver ikke nogen nem kamp imorgen, men lad os nu håbe på det bedste og ikke det værste.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ElMadrid

4 måneder 1 uge siden #7901 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om Vores Rivaler IX
Barca var satme ringe, specielt 1. halvleg. Det søvndyssende boldflytteri er tilbage, men de glemmer bare at søge målet. Kæft det er kedeligt!!! De prøvede da i det mindste at skabe chancer under Valverde.

Nå, nu skal man ikke fryde sig for meget, da det vil være en Real Madrid classic at smide point i morgen. Kom så med det 3 points forspring!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Ramos4

4 måneder 1 uge siden #7902 af Ramos4
Jeg kan jo bare se hvad der er sket alle andre gange Barca har smidt point :)

Men hvis ikke det her motiverer spillerne, så ved jeg da ikke.

Det kunne være dejligt at ligge nr. 1, når jeg skal ned og se El Derbi næste weekend ;)

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

4 måneder 1 uge siden #7903 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX
Reelt har de kun Messi til at true offensivt. De få dage Messi ikke ramte sit høje niveau, havde de Suarez der kunne true og bidrage med mål. Suarez’ fravær vil ramme barca hårdere end de tror.
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

4 måneder 1 uge siden #7904 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Ja jeg er meget optimistisk på LaLiga i år, vist spiller vi ikke ret godt i mange kampe, men det gør Barca godt nok heller ikke.
Nu er det ikke slut i år, og vi kan se Barca blomstre med Messi, jo det er klart. Han har helt sikkert kvaliteterne til dem.

Det var dog for mig tydeligt at ALT skal gå gennem Messi, lidt som det var med vores elskede Ronaldo, hvor alle afslutninger skulle komme fra ham, og det bliver helt enkelt for let at stoppe. Vist går det over 2 kampe som i CL hvor det er umuligt at lukke ned for Messi eller Ronaldo, men vi så det i dag og mod AM.
Modstanderen er OK med et 0-0, som er OK i CL, men da de bare har 90 minutter på sig bliver det for meget offensivt og de bliver straffet på kontra. Som i dag.

Jeg er derfor MEGET stolt over vores Perez der ofre et par år, og nu satser på de unge, ja med mindre der er et desideret problem der skal løses som en Hazard, eller en Mbeppa.

Det ser godt ud for os, måske ikke så godt for LaLiga om Barca laver en Man Utd :(

4 måneder 6 dage siden #7905 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Vild kamp mellem Getafe og Betis. Sikke en gejst.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!

4 måneder 6 dage siden #7906 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Barca uden Suarez, episode 1, filmet i Mestalla (Valencia).

Ja - det er en ret vild forfatning Barcelona er havnet i. Hvor mange af deres spiller ville vi reelt tage imod udover Messi? Det er ikke så mange år siden hvor man sendte lange blikke efter stort set hele start-11'eren. Nu kan jeg kun få øje på Messi som ville forbedre vores once de gala. Det vidner jo om, at Barcelonas sportslige afdeling i den grad har sovet i timen - lidt ligesom Real Madrid gjorde i tiden mellem Perez' præsidentperioder.

4 måneder 6 dage siden #7907 af Ramos4

nono skrev:

Fondo_Sur skrev: Barca uden Suarez, episode 1, filmet i Mestalla (Valencia).

Ja - det er en ret vild forfatning Barcelona er havnet i. Hvor mange af deres spiller ville vi reelt tage imod udover Messi? Det er ikke så mange år siden hvor man sendte lange blikke efter stort set hele start-11'eren. Nu kan jeg kun få øje på Messi som ville forbedre vores once de gala. Det vidner jo om, at Barcelonas sportslige afdeling i den grad har sovet i timen - lidt ligesom Real Madrid gjorde i tiden mellem Perez' præsidentperioder.

OG i slutningen af Perez' første periode. Det var jo helt sort. Vi gik fra Galacticos til at købe Gravesen, Pablo Garcia, Woodgate etc. Bloody hell. Calderon var da ikke perfekt, men vi vandt to mesterskaber ud af to mulige. To mesterskaber I TRÆK. Det er aldrig sket under Perez. Så kan det godt være CL haltede, men det gjorde det jo også under Perez til sidst. Perez fik så vendt hele klubben i sin 2. periode her - og kudos for det.

Men enig i, at de handler dårligt ind.

Sue me.

4 måneder 6 dage siden #7908 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Svenskeren Isak spiller forrygende i kombination med Ødegaard. Stod det til mig blev han indkøbt, de fik en sæson mere sammen i Sociedad til at forbedre samspillet, hvorefter de begge blev hevet hjem.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Sidste redigering: 4 måneder 6 dage siden ved Zyconith.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.