Om Vores Rivaler IX

2 måneder 2 uger siden #8113 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er heller ikke så imponeret over dette Liverpool. De spiller meget endimensionelt - dog nærmest til perfektion. Manglede dog 3 mål for at komme videre mod Atletico. Ikke ét(!).

Er ret sikker på at Real Madrid 17/18 eller Barca 10/11 ville slå dem uden problemer.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 2 uger siden #8114 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Damn.. de snakker om at aflyse PL. Liverpool kan risikere ikke at blive mestre. Det er bare unfair ovenpå en næsten perfekt sæson.

2 måneder 2 uger siden #8115 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo skrev: Damn.. de snakker om at aflyse PL. Liverpool kan risikere ikke at blive mestre. Det er bare unfair ovenpå en næsten perfekt sæson.

Der er få ting, jeg kunne more mig mere over, end hvis Liverpool ikke blev mestre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Petroleum, andreashn, Bismo, elle44, Jonas, Kimbo, Ruenaldo, doven, Kialpe og 1 flere

2 måneder 2 uger siden #8116 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

slb1995 skrev:

Bismo skrev: Damn.. de snakker om at aflyse PL. Liverpool kan risikere ikke at blive mestre. Det er bare unfair ovenpå en næsten perfekt sæson.

Der er få ting, jeg kunne more mig mere over, end hvis Liverpool ikke blev mestre.

Prøv hør her. De prøvede at forklare Karius bizar optræden med, at Ramos havde givet ham hjernerystelse.

Så hvis de ikke vinder mesterskabet, så forestil dig, hvad de vil sige. Klopp, spillere, fans, ejer etc. hele lortet kommer til at hyle.

Så heller at de vinder deres første mesterskab i 30 år.

Den er nu også fortjent. Men PL har aldrig været så svagt.

2 måneder 2 uger siden #8117 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Selv hvis man stoppede turneringen og kårede Liverpool som vindere, så er det godt nok alligevel en fesen måde at vinde en titel som man har ventet på i 30 år :-D

Fansene vil ikke engang kunne fejre det ordentligt ude på gaderne, og der vil ikke være de her slutkampe/eller kampen hvor man officielt bliver mester. Følelsen af at have vundet en turnering vil slet ikke være der, og så kan det hele jo et eller andet sted være ligemeget IMO (med undtagelse af de økonomiske fordele man får ved at vinde Premier League).

Det er en akavet situation man står i nærmest uanset hvad der sker.

Ramos ud.
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Sahinovic.

2 måneder 2 uger siden #8118 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Synes egentlig det er fair hvis Liverpool vinder titlen, nu de er 25 point foran, men hvad så med de nedrykningstruede klubber, de har masser at spille for. Det er jo ikke bare titler, der er rigtig mange penge på spil for disse klubber mht op- og nedrykning.

Godt jeg ikke sidder med den beslutning.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 2 uger siden #8119 af Sahinovic
EM udskudt til 2021.

Ramos ud.

2 måneder 2 uger siden #8120 af Bismo

Sahinovic skrev: EM udskudt til 2021.

Den mest logiske løsning. Så kan ligaerne blive afgjort over sommeren, hvis det kommer dertil.
Sidste redigering: 2 måneder 2 uger siden ved Bismo.

2 måneder 2 uger siden #8121 af Sahinovic

Bismo skrev:

Sahinovic skrev: EM udskudt til 2021.

Den mest logiske løsning. Så kan ligaerne blive afgjort over sommeren, hvis det kommer dertil.

Jeg tror vi skal være glade hvis næste sæson kan skydes igang til tiden.

Jeg har ihvertfald ingen forventninger til at nogle af turneringerne bliver spillet færdig for denne sæson.

Ramos ud.

2 måneder 2 uger siden #8122 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Det må vel have konsekvens for VM også.. 2 hårde slutrunde lige efter hinanden...

2 måneder 2 uger siden #8123 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Det må vel have konsekvens for VM også.. 2 hårde slutrunde lige efter hinanden...

Med den logik skal alle fremtidige slutrunder jo rykkes med et år, så der fremover bliver afholdt slutrunder i de ulige år. Sker næppe.

2 måneder 1 uge siden #8124 af Bismo
Premier league har besluttet at forlænge sæsonen "uendeligt" (eller i hvert fald indtil pandemien er kommet under kontrol)..

Sidste redigering: 2 måneder 1 uge siden ved Bismo.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.