Om Vores Rivaler IX
Bismo skrev: Damn.. de snakker om at aflyse PL. Liverpool kan risikere ikke at blive mestre. Det er bare unfair ovenpå en næsten perfekt sæson.
Der er få ting, jeg kunne more mig mere over, end hvis Liverpool ikke blev mestre.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
slb1995 skrev:
Bismo skrev: Damn.. de snakker om at aflyse PL. Liverpool kan risikere ikke at blive mestre. Det er bare unfair ovenpå en næsten perfekt sæson.
Der er få ting, jeg kunne more mig mere over, end hvis Liverpool ikke blev mestre.
Prøv hør her. De prøvede at forklare Karius bizar optræden med, at Ramos havde givet ham hjernerystelse.
Så hvis de ikke vinder mesterskabet, så forestil dig, hvad de vil sige. Klopp, spillere, fans, ejer etc. hele lortet kommer til at hyle.
Så heller at de vinder deres første mesterskab i 30 år.
Den er nu også fortjent. Men PL har aldrig været så svagt.
Fansene vil ikke engang kunne fejre det ordentligt ude på gaderne, og der vil ikke være de her slutkampe/eller kampen hvor man officielt bliver mester. Følelsen af at have vundet en turnering vil slet ikke være der, og så kan det hele jo et eller andet sted være ligemeget IMO (med undtagelse af de økonomiske fordele man får ved at vinde Premier League).
Det er en akavet situation man står i nærmest uanset hvad der sker.
Florentino Pérez
Godt jeg ikke sidder med den beslutning.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sahinovic skrev: EM udskudt til 2021.
Den mest logiske løsning. Så kan ligaerne blive afgjort over sommeren, hvis det kommer dertil.
Jeg tror vi skal være glade hvis næste sæson kan skydes igang til tiden.Bismo skrev:
Sahinovic skrev: EM udskudt til 2021.
Den mest logiske løsning. Så kan ligaerne blive afgjort over sommeren, hvis det kommer dertil.
Jeg har ihvertfald ingen forventninger til at nogle af turneringerne bliver spillet færdig for denne sæson.
Florentino Pérez
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
mohbar skrev: Det må vel have konsekvens for VM også.. 2 hårde slutrunde lige efter hinanden...
Med den logik skal alle fremtidige slutrunder jo rykkes med et år, så der fremover bliver afholdt slutrunder i de ulige år. Sker næppe.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
En værdig afløser for Marcelo. Han har kontraktudløb om 1 år, hvorfor han kan købes relativ billig.
Raul7-2880 skrev: www.bold.dk/fodbold/nyheder/david-alaba-...bayern-munchen-exit/
En værdig afløser for Marcelo. Han har kontraktudløb om 1 år, hvorfor han kan købes relativ billig.
Jeg kan ikke lige huske, hvor jeg så det, tror at det var via whoscoreds ranking, men dér ligger Reguilon altså pt. til at komme på årets hold i La Liga. Synes personligt at han bør få chancen, når leje-perioden er udløbet.