Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #8161 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Joao Felix har haft en svært start fordi han skal ind på et hold der har en anderledes spillestil end Benfica, men han er et fantastisk talent og skal nok komme efter det. Jeg har set flere af hans kampe for Benfica og det har været rigtig godt det jeg har set.

Det er svært at arbejde med dit indlæg, når det slet ikke tager udgangspunkt i hans præstationer eller noget fodboldfagligt! I det hele taget ligger dit indlæg slet ikke op til debat og det ville have være bedre hvis du ikke svarede. Skal man nu ikke have love til at udtrykke sin skuffelse omkring det ?

Joao har i flere store CL kampe haft indflydelse på kampene blandt andet mod Juventus og Liverpool. Når han spiller godt med på det niveau kan man næppe kalde ham en fiasko. Derfor går der også nyheder rundt netop nu om at Joao ville have det bedst i Real Madrid.

Jeg poster jo ikke sådan nogle ting for sjov. Han har scoret flere liga mål end netop Hazard og flere andre af vores offensive spillere. Husk han ikke er angriber

Her en nyhed på AS, på engelsk så du ikke skal bruge google translate. Det forklarer om hans problemstillinger ift spillestil.

www.google.com/amp/s/en.as.com/en/2020/0...8866_799803.amp.html
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #8162 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev: Joao Felix har haft en svært start fordi han skal ind på et hold der har en anderledes spillestil end Benfica, men han er et fantastisk talent og skal nok komme efter det. Jeg har set flere af hans kampe for Benfica og det har været rigtig godt det jeg har set.

Vi bytter lige nogle egenavne ud i ovenstående sætning: Eden Hazard har haft en svært start fordi han skal ind på et hold der har en anderledes spillestil end Chelsea, men han er et fantastisk talent og skal nok komme efter det. Jeg har set flere af hans kampe for Chelsea og det har været rigtig godt det jeg har set.

Det er svært at arbejde med dit indlæg, når det slet ikke tager udgangspunkt i hans præstationer eller noget fodboldfagligt! I det hele taget ligger dit indlæg slet ikke op til debat og det ville have være bedre hvis du ikke svarede. Skal man nu ikke have love til at udtrykke sin skuffelse omkring det ?

Dit indlæg lagde heller ikke op til den store debat. Du postulerede "Der er sgu mål i den knægt"...... den knægt har scoret 6 gange i LaLiga og 2 gange i CL. Han har været involveret i 11 mål i sine 29 kampe i indeværende sæson. Hazard har været involveret i 7 mål fordelt på 16 kampe i en sæson, hvor han på intet tidspunkt har været 100%. Stof til eftertanke?

Det er endvidere direkte stupidt at hævde, at du havde set Real Madrid lande Felix og Hazard, når du i andre tråde bræger om standarder i klubben, højere forventninger, bedre spil osv. Hazard er en spiller, der kan sikre os sølvtøj her og nu. Det havde Felix ikke været. Den spiller er han måske om 3-5 år.

Joao har i flere store CL kampe haft indflydelse på kampene blandt andet mod Juventus og Liverpool. Når han spiller godt med på det niveau kan man næppe kalde ham en fiasko. Derfor går der også nyheder rundt netop nu om at Joao ville have det bedst i Real Madrid.

Det samme kan man vel sige om Hazard? Det er sgu et vagt grundlag at vurdere en spiller på.

Jeg poster jo ikke sådan nogle ting for sjov. Han har scoret flere liga mål end netop Hazard og flere andre af vores offensive spillere. Husk han ikke er angriber.

Det sidste er fuldstændig ligegyldigt. Hazard er heller ikke angriber. Han har været involveret i 0,43 mål pr. kamp i indeværende sæson. Felix har været involveret i 0,38 mål pr. kamp. Jeg ved godt, hvem jeg til hver en tid ville gå med af de to spillere. Felix bliver sikkert en fin spiller, men det havde været en fodboldfaglig rigtig skidt beslutning, hvis vi havde gået med ham og Hazard i sommer.

Her en nyhed på AS, på engelsk så du ikke skal bruge google translate. Det forklarer om hans problemstillinger ift spillestil.

Og hvis du vil måle kødfløjte med Oscar, så ville jeg, hvis jeg var dig, vælge mine kampe med større omhu. Det her er simpelthen for dumt at smide i hovedet på en mand, der mestre det spanske til UG og slange. Papand!
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Sahinovic

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #8163 af 9eren
Jeg ved godt hvem Oscar er, har siddet til møde med ham før og kender udmærket til at han er spansk kyndig. Så intet med at måle kødfløjte med ham og det ønsker jeg ikke, så du kan jo tænke over hvorfor jeg smed det på engelsk! Nu var der nogle som kaldte Kongen for noget mindre pænt, og det troede jeg ikke var tilladt, men jeg kan godt tåle det når nogen siger noget om mig, de skal bare ikke kalde mig for gammel :)

Ellers et meget sportsligt indlæg du kommer med som går ind under reglerne for fairplay.

Jeg må så sige at sammenligne Edens ankomst til Real Madrid og Joao med Atleti er også forkert som det kan blive. Hazard var 28 og Joao er grøn, så du kan vel tænke dig til at Joao har lidt længere tid om at falde til den spanske liga mens Hazard skal præstere med det samme!

Der er da stadig chance for at Joao kan sikre atleti en CL titel, eller vil du mene deres chancer ikke er til dette ? Kigger du udelukkende på hans tid i Atleti så er det klart at hans målsnit ikke er højt endnu men stadig en bedre sæson start end Hazards og hans tid i Benfica siger det jo også at der er mål i ham!
Så det er helt korrekt vurderet!

Fair nok at Oscar har et andet syn, men hans indlæg ligesom dit angriber manden i stedet for bolden. Jeg har et andet syn på hvad der besluttet i sommers, men jeres indlæg ligger stadig ikke op til debat. Jeg er bare ikke ligesom jer, der er dygtig til at give hinanden skullerklap og er enige i stort set alt hvad der bliver sagt uanset hvad.

6 år 1 måned siden #8164 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev: Jeg ved godt hvem Oscar er ... så intet med at måle kødfløjte med ham og det ønsker jeg ikke,

Det ender også med et sikkert nederlag - både for dig og for resten af brugerne herinde ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #8165 af 9eren
Det var også der min “mavefornemmelse” var :)

Som ventet, Timo til Chelsea for 55.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #8166 af 9eren
Utroligt at Oscar ikke tages hjem

6 år 1 måned siden #8167 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Øhh. Rødt kort?!?

Ronaldo har fået to-tre gange rødt for lignende i sin tid i Spanien. Ubegribeligt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Zyconith.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #8168 af 9eren
Vi er kommet tilbage til Barcelona uden rødt i en to års periode ?

Pique burde jo også have haft rødt. Messi mindst gult og det var så gennemskueligt at dommeren ikke ønskede at straffe Messi igår

6 år 1 måned siden #8169 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad foregår der med den lyd de lægger under La Liga kampene? Det lyder som om der bliver fyret kanonslag af på Camp Nou hvert 30. sekund.

Er det bare mig?

Edit: Det er fyrværkeri uden for stadion åbenbart. Super irriterende at høre på.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Ramos4.

6 år 1 måned siden #8170 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Barca vinder kun én kamp i de næste tre mod:

Celta Vigo

Atletico Madrid

Villarreal

Hvem vil vædde?

6 år 1 måned siden #8171 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel skrev:

9eren skrev: Joao Felix har haft en svært start fordi han skal ind på et hold der har en anderledes spillestil end Benfica, men han er et fantastisk talent og skal nok komme efter det. Jeg har set flere af hans kampe for Benfica og det har været rigtig godt det jeg har set.

Vi bytter lige nogle egenavne ud i ovenstående sætning: Eden Hazard har haft en svært start fordi han skal ind på et hold der har en anderledes spillestil end Chelsea, men han er et fantastisk talent og skal nok komme efter det. Jeg har set flere af hans kampe for Chelsea og det har været rigtig godt det jeg har set.

Dit indlæg lagde heller ikke op til den store debat. Du postulerede "Der er sgu mål i den knægt"...... den knægt har scoret 6 gange i LaLiga og 2 gange i CL. Han har været involveret i 11 mål i sine 29 kampe i indeværende sæson. Hazard har været involveret i 7 mål fordelt på 16 kampe i en sæson, hvor han på intet tidspunkt har været 100%. Stof til eftertanke?

Det er endvidere direkte stupidt at hævde, at du havde set Real Madrid lande Felix og Hazard, når du i andre tråde bræger om standarder i klubben, højere forventninger, bedre spil osv. Hazard er en spiller, der kan sikre os sølvtøj her og nu. Det havde Felix ikke været. Den spiller er han måske om 3-5 år.

Det samme kan man vel sige om Hazard? Det er sgu et vagt grundlag at vurdere en spiller på.

Jeg poster jo ikke sådan nogle ting for sjov. Han har scoret flere liga mål end netop Hazard og flere andre af vores offensive spillere. Husk han ikke er angriber.

Det sidste er fuldstændig ligegyldigt. Hazard er heller ikke angriber. Han har været involveret i 0,43 mål pr. kamp i indeværende sæson. Felix har været involveret i 0,38 mål pr. kamp. Jeg ved godt, hvem jeg til hver en tid ville gå med af de to spillere. Felix bliver sikkert en fin spiller, men det havde været en fodboldfaglig rigtig skidt beslutning, hvis vi havde gået med ham og Hazard i sommer.

Og hvis du vil måle kødfløjte med Oscar, så ville jeg, hvis jeg var dig, vælge mine kampe med større omhu. Det her er simpelthen for dumt at smide i hovedet på en mand, der mestre det spanske til UG og slange. Papand!

Fair nok at du ikke wr enig i hvad 9eren siger, men jeg tænker at man måske snakke lidt pænere til hinanden?
Nu er jeg ikke enig i at man burde have hentet Felix heller, men jeg har et spørgsmål om hvordan du får din statistik?
Du siger hazard har været involveret i 7 mål, men jeg synes kun jeg finde 1 mål og 4 assist på 17 kampe ?
Dvs 0.29 mål pr. Kamp
Felix har 8 mål og 2 assist på 28 kampe = 0,36 mål pr. Kamp.

Ovenstående fra whoscored, tæller la liga og CL og både kampe fra start og som indskifter.

Jeg ved godt der kan være spillet en kamp eller 2 siden dit indlæg, men hvor har kommer tallene fra? Da Hazard jo så har værert involveret i flere mål end hvad jeg kan finde?

Igen jeg mener IKKE at vi burde have valgt Felix frem for hazard hvis vi kunne, men vul gerne hvide hvor du har dine tal fra, og så synes jeg måske der var en snert af at gå efter manden frem for bolden i det indlæg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kialpe, 9eren

6 år 1 måned siden #8172 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Doc.juego

Fair nok at du ikke wr enig i hvad 9eren siger, men jeg tænker at man måske snakke lidt pænere til hinanden?

og så synes jeg måske der var en snert af at gå efter manden frem for bolden i det indlæg.

Hvis du ikke kan li' min måde at skrive til andre brugere på, kan du enten indsende en klage til administrationen eller trykke på "rapporter dette".

Nu er jeg ikke enig i at man burde have hentet Felix heller, men jeg har et spørgsmål om hvordan du får din statistik?

Når jeg kigger efter statistik på mål, oplæg, minutter og andre ting, bruger jeg Transfermarkt. Når jeg går i dybden med statistikken, trækker jeg gerne på Whoscored med ind i ligningen ditto.

Du siger hazard har været involveret i 7 mål, men jeg synes kun jeg finde 1 mål og 4 assist på 17 kampe ? Jeg ved godt der kan være spillet en kamp eller 2 siden dit indlæg, men hvor har kommer tallene fra? Da Hazard jo så har værert involveret i flere mål end hvad jeg kan finde?

Det er 6 dage siden, jeg skrev mit indlæg. På det tidspunkt havde Real Madrid blot spillet én kamp efter corona-pausen (kampen mod Eibar), og den talte jeg selvfølgelig med i min statistik. Alt andet havde været useriøst.

Ifølge Transfermarkt har Eden Hazard spillet 17 kampe, scoret ét mål og lagt op til syv. Det giver otte. Inden kampen mod Valencia, hvor han lagde op til Sergio Ramos' mål, havde han spillet 16 kampe, scoret ét mål og lagt op til seks. Det er giver syv.

Transfermarkt tilskriver Hazard oplæg mod Granada, Leganés, Eibar x 2, Celta Vigo, Valencia og PSG. Whoscored tilskriver Hazard oplæg mod Granada, Eibar, Valencia og PSG.

Det er den simple grund til, at vi ikke ender med de samme tal, og det har en forklaring.....

Jeg har lige kigget video på de kampe, hvor Transfermarkt og Whoscored er uenige, og jeg kan ret hurtigt konkludere, at det handler om, at Transfermarkts algoritme tæller straffespark med som oplæg. Jeg kan læse mig til, at nogle stats-sites betragter det som et oplæg, da det kan føre til et mål og andre ikke, da det som regel hører sig til fantasy-verden.

Jeg havde naturligvis ikke nærstuderet Transfermarkts algoritme inden mit oprindelige indlæg, men jeg skal da ærligt indrømme, at jeg aldrig har betragtet et vundet straffespark som et potentielt oplæg, hvorfor jeg sagtens kan acceptere tallene fra Whoscored. Det ændrer imidlertid ikke på, at mit indlæg blev formuleret ud fra offentliggjorte stats på Transfermarkt.

Og det ændrer naturligvis heller ikke på min konklusion: Det havde været dumt at gå efter Felix over Hazard. Real Madrid gjorde det rigtige i sommer, da de smed 100 millioner euro for belgieren. Så kan vi kigge på Felix om fem år, om end jeg heller ikke tror, han er et emne i Real Madrid på det tidspunkt.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Doc.juego

Leveret af Kunena Forum