Om Vores Rivaler IX

3 måneder 1 uge siden #8161 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er stadig skuffet over vi ikke hentede Joao Felix i stedet for Hazard. Der er sgu mål i den knægt og så scorede/plus to assist Marcos Llorente og Morata igen.

Hugol. 30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #8162 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX
Det mener du simpelthen ikke, vel?

Joao Felix har været en gedigen fiasko, uskarp foran mål, i flere opgør Atléticos dårligste mand, og såder er vel cirka 20 angribere i verden, der mere spændende ift. pris og kvalitet.

Nogle gange er det ok lige at reflektere over sine indlæg, inden man trykker send!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...

3 måneder 1 uge siden #8163 af 9eren
Joao Felix har haft en svært start fordi han skal ind på et hold der har en anderledes spillestil end Benfica, men han er et fantastisk talent og skal nok komme efter det. Jeg har set flere af hans kampe for Benfica og det har været rigtig godt det jeg har set.

Det er svært at arbejde med dit indlæg, når det slet ikke tager udgangspunkt i hans præstationer eller noget fodboldfagligt! I det hele taget ligger dit indlæg slet ikke op til debat og det ville have være bedre hvis du ikke svarede. Skal man nu ikke have love til at udtrykke sin skuffelse omkring det ?

Joao har i flere store CL kampe haft indflydelse på kampene blandt andet mod Juventus og Liverpool. Når han spiller godt med på det niveau kan man næppe kalde ham en fiasko. Derfor går der også nyheder rundt netop nu om at Joao ville have det bedst i Real Madrid.

Jeg poster jo ikke sådan nogle ting for sjov. Han har scoret flere liga mål end netop Hazard og flere andre af vores offensive spillere. Husk han ikke er angriber

Her en nyhed på AS, på engelsk så du ikke skal bruge google translate. Det forklarer om hans problemstillinger ift spillestil.

www.google.com/amp/s/en.as.com/en/2020/0...8866_799803.amp.html

Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, dpm

3 måneder 1 uge siden #8164 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev: Joao Felix har haft en svært start fordi han skal ind på et hold der har en anderledes spillestil end Benfica, men han er et fantastisk talent og skal nok komme efter det. Jeg har set flere af hans kampe for Benfica og det har været rigtig godt det jeg har set.

Vi bytter lige nogle egenavne ud i ovenstående sætning: Eden Hazard har haft en svært start fordi han skal ind på et hold der har en anderledes spillestil end Chelsea, men han er et fantastisk talent og skal nok komme efter det. Jeg har set flere af hans kampe for Chelsea og det har været rigtig godt det jeg har set.

Det er svært at arbejde med dit indlæg, når det slet ikke tager udgangspunkt i hans præstationer eller noget fodboldfagligt! I det hele taget ligger dit indlæg slet ikke op til debat og det ville have være bedre hvis du ikke svarede. Skal man nu ikke have love til at udtrykke sin skuffelse omkring det ?

Dit indlæg lagde heller ikke op til den store debat. Du postulerede "Der er sgu mål i den knægt"...... den knægt har scoret 6 gange i LaLiga og 2 gange i CL. Han har været involveret i 11 mål i sine 29 kampe i indeværende sæson. Hazard har været involveret i 7 mål fordelt på 16 kampe i en sæson, hvor han på intet tidspunkt har været 100%. Stof til eftertanke?

Det er endvidere direkte stupidt at hævde, at du havde set Real Madrid lande Felix og Hazard, når du i andre tråde bræger om standarder i klubben, højere forventninger, bedre spil osv. Hazard er en spiller, der kan sikre os sølvtøj her og nu. Det havde Felix ikke været. Den spiller er han måske om 3-5 år.

Joao har i flere store CL kampe haft indflydelse på kampene blandt andet mod Juventus og Liverpool. Når han spiller godt med på det niveau kan man næppe kalde ham en fiasko. Derfor går der også nyheder rundt netop nu om at Joao ville have det bedst i Real Madrid.

Det samme kan man vel sige om Hazard? Det er sgu et vagt grundlag at vurdere en spiller på.

Jeg poster jo ikke sådan nogle ting for sjov. Han har scoret flere liga mål end netop Hazard og flere andre af vores offensive spillere. Husk han ikke er angriber.

Det sidste er fuldstændig ligegyldigt. Hazard er heller ikke angriber. Han har været involveret i 0,43 mål pr. kamp i indeværende sæson. Felix har været involveret i 0,38 mål pr. kamp. Jeg ved godt, hvem jeg til hver en tid ville gå med af de to spillere. Felix bliver sikkert en fin spiller, men det havde været en fodboldfaglig rigtig skidt beslutning, hvis vi havde gået med ham og Hazard i sommer.

Her en nyhed på AS, på engelsk så du ikke skal bruge google translate. Det forklarer om hans problemstillinger ift spillestil.

www.google.com/amp/s/en.as.com/en/2020/0...8866_799803.amp.html

Og hvis du vil måle kødfløjte med Oscar, så ville jeg, hvis jeg var dig, vælge mine kampe med større omhu. Det her er simpelthen for dumt at smide i hovedet på en mand, der mestre det spanske til UG og slange. Papand!
Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Sahinovic

3 måneder 1 uge siden #8165 af 9eren
Jeg ved godt hvem Oscar er, har siddet til møde med ham før og kender udmærket til at han er spansk kyndig. Så intet med at måle kødfløjte med ham og det ønsker jeg ikke, så du kan jo tænke over hvorfor jeg smed det på engelsk! Nu var der nogle som kaldte Kongen for noget mindre pænt, og det troede jeg ikke var tilladt, men jeg kan godt tåle det når nogen siger noget om mig, de skal bare ikke kalde mig for gammel :)

Ellers et meget sportsligt indlæg du kommer med som går ind under reglerne for fairplay.

Jeg må så sige at sammenligne Edens ankomst til Real Madrid og Joao med Atleti er også forkert som det kan blive. Hazard var 28 og Joao er grøn, så du kan vel tænke dig til at Joao har lidt længere tid om at falde til den spanske liga mens Hazard skal præstere med det samme!

Der er da stadig chance for at Joao kan sikre atleti en CL titel, eller vil du mene deres chancer ikke er til dette ? Kigger du udelukkende på hans tid i Atleti så er det klart at hans målsnit ikke er højt endnu men stadig en bedre sæson start end Hazards og hans tid i Benfica siger det jo også at der er mål i ham!
Så det er helt korrekt vurderet!

Fair nok at Oscar har et andet syn, men hans indlæg ligesom dit angriber manden i stedet for bolden. Jeg har et andet syn på hvad der besluttet i sommers, men jeres indlæg ligger stadig ikke op til debat. Jeg er bare ikke ligesom jer, der er dygtig til at give hinanden skullerklap og er enige i stort set alt hvad der bliver sagt uanset hvad.

3 måneder 1 uge siden #8166 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev: Jeg ved godt hvem Oscar er ... så intet med at måle kødfløjte med ham og det ønsker jeg ikke,

Det ender også med et sikkert nederlag - både for dig og for resten af brugerne herinde ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

3 måneder 1 uge siden #8167 af 9eren
Det var også der min “mavefornemmelse” var :)

Som ventet, Timo til Chelsea for 55.

3 måneder 1 uge siden #8168 af 9eren
Utroligt at Oscar ikke tages hjem

3 måneder 1 uge siden #8169 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Øhh. Rødt kort?!?

Ronaldo har fået to-tre gange rødt for lignende i sin tid i Spanien. Ubegribeligt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved Zyconith.

3 måneder 1 uge siden #8170 af 9eren
Vi er kommet tilbage til Barcelona uden rødt i en to års periode ?

Pique burde jo også have haft rødt. Messi mindst gult og det var så gennemskueligt at dommeren ikke ønskede at straffe Messi igår

3 måneder 5 dage siden #8171 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad foregår der med den lyd de lægger under La Liga kampene? Det lyder som om der bliver fyret kanonslag af på Camp Nou hvert 30. sekund.

Er det bare mig?

Edit: Det er fyrværkeri uden for stadion åbenbart. Super irriterende at høre på.

Sue me.
Sidste redigering: 3 måneder 4 dage siden ved Ramos4.

3 måneder 4 dage siden #8172 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Barca vinder kun én kamp i de næste tre mod:

Celta Vigo

Atletico Madrid

Villarreal

Hvem vil vædde?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.