Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Jakobsif555
- Ekspert bruger
-
Har læst at han skulle være klar om et par dage igen? Er det officielt han er ude af Mallorca kampen?9eren skrev: En lille muskelskade til Messi skulle holde ham ude i hvert fald mod Mallorca.
Uden ham i en længere periode kan være meget udslagsgivende ift. Mesterskabet!
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
nono skrev: Og nu træner han igen med i fuldt omfang. Hver gang man tror atom-dværgen er ude bare en kamp eller to vender han straks tilbage. Godt for ham - skidt for vores titel-aspirationer.
Jeg tog glæderne på forskud. Om Messi er ude eller ej, så skal der jo nok være en hjælpende hånd fra dommerens side, så det ikke bliver svært for dem. Håber Barcelona fejler og vi kan vinde resten.
- 9eren
- Gæst
-
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Sidder og ser La Liga kampen. Kan holdene på banen også høre de falske tilskuer lyde?
Kan ikke huske om det var tysk eller dansk fodbold, hvor man via den streaming tjeneste selv kunne vælge om man ville hører med eller uden tilskuere. Jeg mener det var Bayern mod Dortmund kampen, men kan ikke helt huske det, men lige til den kamp, så var det ikke lyd fra stadion, men i studiet. Om det sammen gør sig gældende for La Liga ved jeg ikke.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- 9eren
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Joao Felix har været en gedigen fiasko, uskarp foran mål, i flere opgør Atléticos dårligste mand, og såder er vel cirka 20 angribere i verden, der mere spændende ift. pris og kvalitet.
Nogle gange er det ok lige at reflektere over sine indlæg, inden man trykker send!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...