Om Vores Rivaler IX

4 år 2 dage siden #8125 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Sources: Barcelona may cut players' salaries amid coronavirus crisis

FIFA ask players to halve their salaries due to coronavirus crisis

Nogen der ved hvad status er i Real Madrid med henhold til lønnen under krisen?

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 dage siden #8126 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

Sources: Barcelona may cut players' salaries amid coronavirus crisis

FIFA ask players to halve their salaries due to coronavirus crisis

Nogen der ved hvad status er i Real Madrid med henhold til lønnen under krisen?


Skal du nok ikke regne med, de primadonnaer tænker sku kun på penge. Barcelona spillerne var i oprør om 50%. 1 mil eller 2 mil om ugen, uha da da. Skrækkeligt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 1 dag siden #8127 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis der var nogen, der var i tvivl om, at Barcelona har spændt deres lønbudget til det yderste, kan de jo overveje, hvorfor de nu som de første overhovedet i La Liga nu er ude og annoncere, der skal ske en reduktion af lønnen for deres personale under Coronakrisen.

Det er ikke tilfældigt, at lige de kommer først.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #8128 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Cirkus i FC Barcelona, og Messi igen ude med riven :-D

Messi confirms Barcelona players will take 70 per cent pay cut and takes swipe at club.

"Before anything, we want to clarify that our will has always been to take a pay cut because we understand perfectly that this is an exceptional situation and we're always the first ones that have helped the club when we've been asked.

"We've even done it sometimes off our own back, [when] we thought it was necessary or important in other times."

Therefore, it doesn't surprise us that the club wanted to put us back under the microscope and try to pressure us into doing something we were always going to do.

www.marca.com/en/football/barcelona/2020...6163f0fb68b45e0.html

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #8129 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Cirkus i FC Barcelona, og Messi igen ude med riven :-D

Messi confirms Barcelona players will take 70 per cent pay cut and takes swipe at club.

"Before anything, we want to clarify that our will has always been to take a pay cut because we understand perfectly that this is an exceptional situation and we're always the first ones that have helped the club when we've been asked.

"We've even done it sometimes off our own back, [when] we thought it was necessary or important in other times."

Therefore, it doesn't surprise us that the club wanted to put us back under the microscope and try to pressure us into doing something we were always going to do.

www.marca.com/en/football/barcelona/2020...6163f0fb68b45e0.html


Uheldigvis er der snart presidentvalg og Bortemeu har 0 chancer for at genvinde fordi Laporte stiller op igen. Så alt er godt når Bortemeu forsvinder sammen med de andre fra ledelsen som Messi ikke kan lide.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #8130 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Sahinovic skrev: Cirkus i FC Barcelona, og Messi igen ude med riven :-D

Messi confirms Barcelona players will take 70 per cent pay cut and takes swipe at club.

"Before anything, we want to clarify that our will has always been to take a pay cut because we understand perfectly that this is an exceptional situation and we're always the first ones that have helped the club when we've been asked.

"We've even done it sometimes off our own back, [when] we thought it was necessary or important in other times."

Therefore, it doesn't surprise us that the club wanted to put us back under the microscope and try to pressure us into doing something we were always going to do.

www.marca.com/en/football/barcelona/2020...6163f0fb68b45e0.html


Uheldigvis er der snart presidentvalg og Bortemeu har 0 chancer for at genvinde fordi Laporte stiller op igen. Så alt er godt når Bortemeu forsvinder sammen med de andre fra ledelsen som Messi ikke kan lide.


Uheldigvis for os ja... Han har sejlet Barcelona direkte ned i afgrunden. Hvilket vi bestemt ikke har haft udnyttet nok, men som jeg var ret sikker på vi endeligt ville begynde at kunne udnytte fra denne sæson.
Desværre har vi selv set forfærdelige ud, dog synes jeg bestemt Real står bedre til de kommende sæsoner.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #8131 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Med det spillemateriale de har, og en Messi der ikke bliver yngre så tvivler jeg på det kommer til at gøre en verden til forskel.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #8132 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev: Med det spillemateriale de har, og en Messi der ikke bliver yngre så tvivler jeg på det kommer til at gøre en verden til forskel.


Og alligevel ligger de foran Real Madrid (igen igen)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #8133 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

JesperThomsen skrev:

Sahinovic skrev: Med det spillemateriale de har, og en Messi der ikke bliver yngre så tvivler jeg på det kommer til at gøre en verden til forskel.


Og alligevel ligger de foran Real Madrid (igen igen)

Ja, fordi Real Madrids bedste spiller har været skade i alt for mange måneder. FC Barcelona ville have haft længere op til os hvis det samme skete for Messi.

Kommer Hazard tilbage inden ligaen skydes igang igen, og han ikke bliver skadet igen*, så er ligaen så godt som sikret.

*det kræver så at man lader ham blive 100% klar, men samtidig kan jeg godt forstå at Zidane er desperat når alternativet hedder Vinicius.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #8134 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

JesperThomsen skrev:

Sahinovic skrev: Med det spillemateriale de har, og en Messi der ikke bliver yngre så tvivler jeg på det kommer til at gøre en verden til forskel.


Og alligevel ligger de foran Real Madrid (igen igen)

Ja, fordi Real Madrids bedste spiller har været skade i alt for mange måneder. FC Barcelona ville have haft længere op til os hvis det samme skete for Messi.

Kommer Hazard tilbage inden ligaen skydes igang igen, og han ikke bliver skadet igen*, så er ligaen så godt som sikret.

*det kræver så at man lader ham blive 100% klar, men samtidig kan jeg godt forstå at Zidane er desperat når alternativet hedder Vinicius.


Det er mega useriøst, at du mener, at Hazard har samme betydning/indflydelse på vores spil i forhold til Messi og Barcelona. Det må du meget længere ude på landet med. Hazard har ikke vist en SKID i RM indtil videre der på nogen måde berettiger den sammenligning. Manden har sågar selv været ude og udtale, at han har været røv dårlig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #8135 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Sahinovic skrev:

JesperThomsen skrev:

Sahinovic skrev: Med det spillemateriale de har, og en Messi der ikke bliver yngre så tvivler jeg på det kommer til at gøre en verden til forskel.


Og alligevel ligger de foran Real Madrid (igen igen)

Ja, fordi Real Madrids bedste spiller har været skade i alt for mange måneder. FC Barcelona ville have haft længere op til os hvis det samme skete for Messi.

Kommer Hazard tilbage inden ligaen skydes igang igen, og han ikke bliver skadet igen*, så er ligaen så godt som sikret.

*det kræver så at man lader ham blive 100% klar, men samtidig kan jeg godt forstå at Zidane er desperat når alternativet hedder Vinicius.


Det er mega useriøst, at du mener, at Hazard har samme betydning/indflydelse på vores spil i forhold til Messi og Barcelona. Det må du meget længere ude på landet med. Hazard har ikke vist en SKID i RM indtil videre der på nogen måde berettiger den sammenligning. Manden har sågar selv været ude og udtale, at han har været røv dårlig.


Hvordan er du kommet frem til, at jeg mener Hazard har samme indflydelse på et hold som Messi? Den del er jeg meget interesseret i (-:

Læser man første del af mit indlæg, så finder man ret så hurtigt ud af, at jeg mener Hazard har et bedre hold omkring sig.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 11 måneder siden #8136 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
At kalde Hazard vores bedste spiller er vel stadig op til bevis?
Vist har han vist glimt af hvad vi forventer os, men vi har jo ikke fået de +20 mål som der vel forventes.
Vi har vel samme forventninger til en spiller som Bale, jeg er bare bange for at om Hazard ikke tager dette projekt seriøst og kommer tilbage bollefed, ja så har vi en ny Bale.

Nej, jeg ser ikke Hazard som vores bedste spiller, selv om jeg har svært ved at pege fingeren på den jeg mener er vigtigst. Derfor kigger jeg på hvem jeg ikke vil undvære, og så bliver det nok Benzema i dag, selv om han ikke har haft et godt 2020.
Dette er hvorfor jeg er ret positiv frem for de næste år, for jeg er ikke bange for at vi over et par år skal miste 12 spillere, med store spillere på listen som Modric, Bale, Marcelo, "Ramos", Benzema og Kroos.
Kigger man på Barca og deres strategi med indkøb ser det tungt ud.

Håber naturligvis at Hazard kommer tilbage og viser hvad vi forventer os, for så er guldet vores i år, det er jeg sikker på. Kan vi få Bale igang, Benzema tilbage på toppen ser jeg ingen grund til at vi ikke kan tage CL også.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce