Om Vores Rivaler IX
Daniel skrev: Doc.juego
Fair nok at du ikke wr enig i hvad 9eren siger, men jeg tænker at man måske snakke lidt pænere til hinanden?
Hvis du ikke kan li' min måde at skrive til andre brugere på, kan du enten indsende en klage til administrationen eller trykke på "rapporter dette".og så synes jeg måske der var en snert af at gå efter manden frem for bolden i det indlæg.
Når jeg kigger efter statistik på mål, oplæg, minutter og andre ting, bruger jeg Transfermarkt. Når jeg går i dybden med statistikken, trækker jeg gerne på Whoscored med ind i ligningen ditto.Nu er jeg ikke enig i at man burde have hentet Felix heller, men jeg har et spørgsmål om hvordan du får din statistik?
Det er 6 dage siden, jeg skrev mit indlæg. På det tidspunkt havde Real Madrid blot spillet én kamp efter corona-pausen (kampen mod Eibar), og den talte jeg selvfølgelig med i min statistik. Alt andet havde været useriøst.Du siger hazard har været involveret i 7 mål, men jeg synes kun jeg finde 1 mål og 4 assist på 17 kampe ? Jeg ved godt der kan være spillet en kamp eller 2 siden dit indlæg, men hvor har kommer tallene fra? Da Hazard jo så har værert involveret i flere mål end hvad jeg kan finde?
Ifølge Transfermarkt har Eden Hazard spillet 17 kampe, scoret ét mål og lagt op til syv. Det giver otte. Inden kampen mod Valencia, hvor han lagde op til Sergio Ramos' mål, havde han spillet 16 kampe, scoret ét mål og lagt op til seks. Det er giver syv.
Transfermarkt tilskriver Hazard oplæg mod Granada, Leganés, Eibar x 2, Celta Vigo, Valencia og PSG. Whoscored tilskriver Hazard oplæg mod Granada, Eibar, Valencia og PSG.
Det er den simple grund til, at vi ikke ender med de samme tal, og det har en forklaring.....
Jeg har lige kigget video på de kampe, hvor Transfermarkt og Whoscored er uenige, og jeg kan ret hurtigt konkludere, at det handler om, at Transfermarkts algoritme tæller straffespark med som oplæg. Jeg kan læse mig til, at nogle stats-sites betragter det som et oplæg, da det kan føre til et mål og andre ikke, da det som regel hører sig til fantasy-verden.
Jeg havde naturligvis ikke nærstuderet Transfermarkts algoritme inden mit oprindelige indlæg, men jeg skal da ærligt indrømme, at jeg aldrig har betragtet et vundet straffespark som et potentielt oplæg, hvorfor jeg sagtens kan acceptere tallene fra Whoscored. Det ændrer imidlertid ikke på, at mit indlæg blev formuleret ud fra offentliggjorte stats på Transfermarkt.
Og det ændrer naturligvis heller ikke på min konklusion: Det havde været dumt at gå efter Felix over Hazard. Real Madrid gjorde det rigtige i sommer, da de smed 100 millioner euro for belgieren. Så kan vi kigge på Felix om fem år, om end jeg heller ikke tror, han er et emne i Real Madrid på det tidspunkt.
Ah i see, jeg vidste heller ikke at de ikke talte statistikken vedrørende Assists på samme måde.
Det er jo klart relevant for wn spiller af hazards type / position hvor mange straffespark han trækker.
Om det skal tælle som en assist er måske lige so and so, men det er jo i hvert tilfælde relevant ift. At vurdere en spillers offensive kvaliteter.
Så tak for svaret jeg blev da klogere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fondo_Sur skrev: Barca vinder kun én kamp i de næste tre mod:
Celta Vigo
Atletico Madrid
Villarreal
Hvem vil vædde?
De kunne godt rende ind i en eller to uafgjorte hvert fald. Svært program. Men det nytter jo kun noget hvis vi selv gør arbejdet færdigt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ramos4 skrev:
Celta Vigo
Atletico Madrid
Villarreal
Hvem vil vædde?
De kunne godt rende ind i en eller to uafgjorte hvert fald. Svært program. Men det nytter jo kun noget hvis vi selv gør arbejdet færdigt.
Tror de smider mere end det, de ser ud til at være endnu mere afhængige af Messi end før Corona pausen.
Nu er de åbenbart ved at skyde Arthur af til Juve og han var da nærmest udråbt som den nye Xavi.
Det sejler og jeg tror de går helt ned med flaget inden længe,
Messi ser ud til at fortsætte hans vanvittige form, men det er bare ikke nok i længden.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Kimbo skrev:
Ramos4 skrev:
Celta Vigo
Atletico Madrid
Villarreal
Hvem vil vædde?
Tror de smider mere end det, de ser ud til at være endnu mere afhængige af Messi end før Corona pausen.
Nu er de åbenbart ved at skyde Arthur af til Juve og han var da nærmest udråbt som den nye Xavi.
Det sejler og jeg tror de går helt ned med flaget inden længe,
Messi ser ud til at fortsætte hans vanvittige form, men det er bare ikke nok i længden.
Det sejler vel ikke mere end de pt fører La Liga og hele tiden presser Real til at vinde. Vi har alle set hvordan netop Real Madrid har smidt dumme point, feks lige efter El Clasico sidst - så det er langt fra givet at Real tager titlen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Troede sgu jeg aldrig ville sige det, men Real er pludselig favoritter til titlen!
- 9eren
- Gæst
-