Om Vores Rivaler IX

1 uge 5 dage siden #8245 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Ramos4 skrev:

madrid2000 skrev: 6 kampe tilbage. 5 sejr er krævet. Det vil være en godkendt succesfuld sæson, hvis vi ender med mesterskabet og den spanske supercup.

Bestemt. Vi ligger rigtig godt til det. Champions League er nu heller ikke ude af rækkevidde. Det bliver svært mod City (uden Ramos) men får vi lidt held i sprøjten der og går videre, så tror jeg vi har gode chancer i final 8.

Vi går ikke videre mod City. City vinder CL.

Det er simpelthen faktuelt forkert. De vinder på ingen måde.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #8246 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: 6 kampe tilbage. 5 sejr er krævet. Det vil være en godkendt succesfuld sæson, hvis vi ender med mesterskabet og den spanske supercup.

Vi skal faktisk kun bruge 4 sejre og 2 uafgjort.

1 uge 5 dage siden #8247 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev:

madrid2000 skrev:

Ramos4 skrev:

Bestemt. Vi ligger rigtig godt til det. Champions League er nu heller ikke ude af rækkevidde. Det bliver svært mod City (uden Ramos) men får vi lidt held i sprøjten der og går videre, så tror jeg vi har gode chancer i final 8.

Det er simpelthen faktuelt forkert. De vinder på ingen måde.

Bayern klasker samtlige i den turnering.

1 uge 5 dage siden #8248 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Når man ser på Barcelona og Real Madrid her umiddelbart efter opstarten, så er det jo som nat og dag. Jeg har kæmpe respekt for det arbejde Zidane lige nu udfører med truppen, nærmest alle mand har virket kampklar og sultne fra dag 1. Der er selvfølgelig noget med tempoet osv, men det er kun naturligt, alligevel har man hentet sejre mod Sociedad og Valencia, som alle dage er nogle besværlige modstandere.

Og mon ikke Setien ryger nu her. Koeman eller Xavi tager vel over til den nye sæson.

"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, ElMadrid, Ramos4

1 uge 5 dage siden #8249 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev:

Ramos4 skrev:

Synes godt nok også det virker dybt urealistisk. Bare Overvej at se Militao rende rundt på Citys hjemmebane, det bliver ren komik. Håber bare vi får en nogenlunde værdig eliminering.

1 uge 5 dage siden #8250 af LasseRMD

elle44 skrev:

madrid2000 skrev:

Ramos4 skrev:

Synes godt nok også det virker dybt urealistisk. Bare Overvej at se Militao rende rundt på Citys hjemmebane, det bliver ren komik. Håber bare vi får en nogenlunde værdig eliminering.

Casemiro ned i det midterforsvar, og Valverde ind på 6'eren. :D

1 uge 5 dage siden #8251 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX
Uha, jeg nød at se Griezman blive ydmyget ved at blive skiftet ind i overtiden i en kamp, de bare skulle vinde.
Mage til overvurderet douchebag.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

1 uge 5 dage siden #8252 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Lige for at opklare: Jeg ser også ikke som favoritter mod City overhovedet - men tror da vi har en chance. Men *hvis* vi slår dem, så ser jeg final 8 som helt åbent - vi kan sagtens tage den. Det hele er over 1 kamp på neutral grund - vi er eksperter i finaler.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, elle44

1 uge 5 dage siden #8253 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Chamartin skrev: Uha, jeg nød at se Griezman blive ydmyget ved at blive skiftet ind i overtiden i en kamp, de bare skulle vinde.
Mage til overvurderet douchebag.

Han er en stor stjerne men ikke i Barcelona. Burde ikke ha skiftet, hans største fejl.

Hugol. No hay dos sin tres.
30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 uge 1 dag siden #8254 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvad er egentlig forklaring på Barcelonas næsten perfekte hjemmebane statistik, og deres helt horrible udebane form?

Er det banen? Er det tilskuerne? De har jo spillet nogle kampe efter Corona uden tilskuer på udebane, og alligevel er det ikke blevet bedre.

1 uge 9 timer siden #8255 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
FC Barcelona har virkeligt set godt ud indtil videre. Det første hold der har imponeret mig spillemæssigt efter corona-pausen.

Ramos ud.

1 uge 8 timer siden #8256 af LasseRMD

Sahinovic skrev: FC Barcelona har virkeligt set godt ud indtil videre. Det første hold der har imponeret mig spillemæssigt efter corona-pausen.

Villarreal forsvarer jo heller ikke i dag, så er det nemt at se gode ud med Messi på holdet. De skal stå meget tættere i kæderne...

Dog lækkert lagt ind af Griezmann.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.