Om Vores Rivaler IX
Ramos4 skrev:
madrid2000 skrev:
Ramos4 skrev:
madrid2000 skrev: 6 kampe tilbage. 5 sejr er krævet. Det vil være en godkendt succesfuld sæson, hvis vi ender med mesterskabet og den spanske supercup.
Bestemt. Vi ligger rigtig godt til det. Champions League er nu heller ikke ude af rækkevidde. Det bliver svært mod City (uden Ramos) men får vi lidt held i sprøjten der og går videre, så tror jeg vi har gode chancer i final 8.
Vi går ikke videre mod City. City vinder CL.
Det er simpelthen faktuelt forkert. De vinder på ingen måde.
Bayern klasker samtlige i den turnering.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og mon ikke Setien ryger nu her. Koeman eller Xavi tager vel over til den nye sæson.
DC19
madrid2000 skrev:
Ramos4 skrev:
madrid2000 skrev: 6 kampe tilbage. 5 sejr er krævet. Det vil være en godkendt succesfuld sæson, hvis vi ender med mesterskabet og den spanske supercup.
Bestemt. Vi ligger rigtig godt til det. Champions League er nu heller ikke ude af rækkevidde. Det bliver svært mod City (uden Ramos) men får vi lidt held i sprøjten der og går videre, så tror jeg vi har gode chancer i final 8.
Synes godt nok også det virker dybt urealistisk. Bare Overvej at se Militao rende rundt på Citys hjemmebane, det bliver ren komik. Håber bare vi får en nogenlunde værdig eliminering.
elle44 skrev:
madrid2000 skrev:
Ramos4 skrev:
Synes godt nok også det virker dybt urealistisk. Bare Overvej at se Militao rende rundt på Citys hjemmebane, det bliver ren komik. Håber bare vi får en nogenlunde værdig eliminering.
Casemiro ned i det midterforsvar, og Valverde ind på 6'eren. :D
Mage til overvurderet douchebag.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Chamartin skrev: Uha, jeg nød at se Griezman blive ydmyget ved at blive skiftet ind i overtiden i en kamp, de bare skulle vinde.
Mage til overvurderet douchebag.
Han er en stor stjerne men ikke i Barcelona. Burde ikke ha skiftet, hans største fejl.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Er det banen? Er det tilskuerne? De har jo spillet nogle kampe efter Corona uden tilskuer på udebane, og alligevel er det ikke blevet bedre.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: FC Barcelona har virkeligt set godt ud indtil videre. Det første hold der har imponeret mig spillemæssigt efter corona-pausen.
Villarreal forsvarer jo heller ikke i dag, så er det nemt at se gode ud med Messi på holdet. De skal stå meget tættere i kæderne...
Dog lækkert lagt ind af Griezmann.
Sahinovic skrev: FC Barcelona har virkeligt set godt ud indtil videre. Det første hold der har imponeret mig spillemæssigt efter corona-pausen.
Det er heldigvis ligegyldigt. Det er for sent for den stortudende lorteklub!
Dejligt at se, at vi heller ikke skal frygte Villarreal i vores vores afsluttende kampprogram. Jesus christ et rædderligt mandskab.
Synes nu mere det er FC Barcelonas fortjeneste at de ser så godt ud. Flowet er godt, de bevæger sig som et hold, og flere af spillerne rammer et højt niveau idag, og især Suarez/Griezmann laver de helt rigtige dybdeløb, hvilket ikke ligefrem har været tilfældet før.LasseRMD skrev:
Villarreal forsvarer jo heller ikke i dag, så er det nemt at se gode ud med Messi på holdet. De skal stå meget tættere i kæderne...
Dog lækkert lagt ind af Griezmann.
Florentino Pérez