Om Vores Rivaler IX

1 uge 6 dage siden #8209 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Brasilianeren passede virkelig godt ind i deres system. Han var et fund.

Omvendt så ved man ikke, hvordan Pjanic kommer til at fungere. Han har større meritter, men er lidt en spiller på vej ned.

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #8210 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Uanset hvad er dette mesterskab 99% sikkert vores, heeeerliiiiiiiiiiiigt

1 uge 5 dage siden #8211 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev: Uanset hvad er dette mesterskab 99% sikkert vores, heeeerliiiiiiiiiiiigt

Don't jinx it : )

1 uge 5 dage siden #8212 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, Barcelona er i krise, men jeg tager intet for givet, de er kun to point bagud og jeg husker stadig 2015 hvor Luis Enrique eftersigende også havde tabt omklædningsrummet omkring nytår og der gik de hen og vandt alle tre trofæer nogle måneder senere. Anden tid, yngre spillere, ja, ja, pointen er bare ikke at sidde at godte sig og føle sig sikker på et mesterskab allerede - dem har vi ikke set mange de sidste årtier og nu SKAL det være. Maksimal fokus og disciplin fra spillerne, for vi er sgu ofte vores egen værste fjende .

Tror ikke der går Milan eller Arsenal-tilstande i den for dem allerede, men når Messi smutter/stopper (og hvis jeg var ham så var jeg sgu smuttet), tror jeg de får uendeligt svært ved at følge med, med mindre deres øverste ledelse bliver skiftet ud.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 uge 5 dage siden #8213 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

ElMadrid skrev:

Dios skrev: Kunne godt frygte lidt for det Xavi comeback. Han skulle eftersigende hive nogle vilde kaniner op af hatten samtidig med, at hans filosofi er langt mere tiltalende end hvad de har præsteret siden Pep. Om han kan få det til at spille skal jeg ikke kunne sige, men ellers dejligt at der endelig er lidt ro hos os selv samtidig med det er et stort kaos i katalonien.

Jeg tror ikke du skal frygte noget som helst. For at de skal spille efter hans filosofi (som på en eller anden måde må minde om Pep), så skal de have de rette spillere. Især deres midtbane. Det betyder at de skal ude og købe en masse nye spillere og her har de ikke pengene til det. Selv hvis det lykkes dem, er der ingen garanti for at mange nye spillere vil fungere sammen og bringe dem til den absolutte top.

Barcelona havde forleden den ældste trup til en kamp (mod Sevilla tror jeg) nogen sinde. Her er der ikke tale om ligegyldige spillere, men simpelthen hele stammen og rygraden på holdet fra forsvaret til angreb. Med andre ord så har de seriøs problemer, som ikke lige kan fikses med en nye træner, som dengang med Pep. Der havde de en helt ung generation med enestående talent.

Og så skal vi ikke glemme at Xavi helst vil overtage efter præsidentvalget i 2021. Jeg er engang sikker på at Messi er i klubben til den tid, hvis de taber mesterskabet i år og næste.

Deres forsvar og midtbane har virkelig sejlet. Deres forsvar har egentlig aldrig været godt. De har bare altid forsvaret sig med bolden, hvor de forreste har lagt et uhyggeligt godt pres. Det vil helt sikkert stabiliere deres forsvar, hvis de får den form for fodbold igen samtidig med at det i den grad vil behage Alba og Semedo's mange dybdeløb. Derudover, så er Busquets godt nok op i årene, men med den form for fodbold, så er der stadig 2-3 sæsoner i ham endnu, ellers har de De Jong, som bedste kan lide at ligge på netop den plads. De har lige fået Pjanic, som kan støbe boldene og så har de Puig som i mine øjne er det største midtbanetalent i verden. Utrolig spændende, og her mener jeg selvfølgelig central midtbanespiller og vil ikke betragte Ødegaard i den kategori, hvis du forstår :)
Busquets, De Jong, Pjanic, Coutinho og Puig er sagtens noget man kan begynde at bygge op omkring.

Er helt enig i, at de står i kæmpe problemer. Mest af alt, fordi deres mange investeringer ikke rigtig har båret frugt, og derfor er i kæmpe pengeproblemer. Apropos penge problemer :D www.clbold.dk/nyhed/generelle/den-grimme...z4H90lo4UMQlts2B6h-o

Jeg håber deres kaos vil give genlyd, og vi kan fortsætte vores generationsskifte/ny æra samtidig med at være konkurrencedygtige og endda vinde hjemlige titler de næste par sæsoner. Håber absolut ikke der går Milan tilstande i Barca, men en solid æra med 3-4 liga titler i træk vil lune gevaldigt :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

1 uge 5 dage siden #8214 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Mon ikke Barcelona klasker lillesøster 3-0 i aften, og alt negativ snak er væk. Herefter er der maksimalt pres på os.

Der kan ihvertfald ikke være nogen tvivl om resultatet i aften. Kun hvor stor sejren bliver.

1 uge 5 dage siden #8215 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Mon ikke Barcelona klasker lillesøster 3-0 i aften, og alt negativ snak er væk. Herefter er der maksimalt pres på os.

Der kan ihvertfald ikke være nogen tvivl om resultatet i aften. Kun hvor stor sejren bliver.

Atlético Madrid er ubesejret 12 kampe i træk nu, hvoraf de har vundet de 4 seneste - så ville ikke selv være så sikker på en FC Barcelona sejr.

Ramos ud.

1 uge 5 dage siden #8216 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Haha Costa, først selvmål og så et brændt straffe! cmon.

Edit: og så et nyt straffe lol. Godt Saul kan :D
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Kiwes.

1 uge 5 dage siden #8217 af longwind
Besvaret af longwind på emne Om Vores Rivaler IX
Tror sgu de gør det med vilje

Edit: Godt at VAR kan når nu Costa gør sit bedste for at hjælpe Barcelina
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved longwind.

1 uge 5 dage siden #8218 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Hahahaha

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

1 uge 5 dage siden #8219 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX
Mon ikke Pique lige smider et Tweet under vandpausen.

Ramos ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ElMadrid

1 uge 5 dage siden #8220 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan kan Barca får lov til at omringe dommeren i 5 minutter, når der er VAR på? Det er jo ikke dommeren, der tager beslutningen, men VAR. Han burde have vist 2-3 gule kort.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.