Om Vores Rivaler IX
Kimbo skrev: Uanset hvad er dette mesterskab 99% sikkert vores, heeeerliiiiiiiiiiiigt
Don't jinx it : )
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tror ikke der går Milan eller Arsenal-tilstande i den for dem allerede, men når Messi smutter/stopper (og hvis jeg var ham så var jeg sgu smuttet), tror jeg de får uendeligt svært ved at følge med, med mindre deres øverste ledelse bliver skiftet ud.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
ElMadrid skrev:
Dios skrev: Kunne godt frygte lidt for det Xavi comeback. Han skulle eftersigende hive nogle vilde kaniner op af hatten samtidig med, at hans filosofi er langt mere tiltalende end hvad de har præsteret siden Pep. Om han kan få det til at spille skal jeg ikke kunne sige, men ellers dejligt at der endelig er lidt ro hos os selv samtidig med det er et stort kaos i katalonien.
Jeg tror ikke du skal frygte noget som helst. For at de skal spille efter hans filosofi (som på en eller anden måde må minde om Pep), så skal de have de rette spillere. Især deres midtbane. Det betyder at de skal ude og købe en masse nye spillere og her har de ikke pengene til det. Selv hvis det lykkes dem, er der ingen garanti for at mange nye spillere vil fungere sammen og bringe dem til den absolutte top.
Barcelona havde forleden den ældste trup til en kamp (mod Sevilla tror jeg) nogen sinde. Her er der ikke tale om ligegyldige spillere, men simpelthen hele stammen og rygraden på holdet fra forsvaret til angreb. Med andre ord så har de seriøs problemer, som ikke lige kan fikses med en nye træner, som dengang med Pep. Der havde de en helt ung generation med enestående talent.
Og så skal vi ikke glemme at Xavi helst vil overtage efter præsidentvalget i 2021. Jeg er engang sikker på at Messi er i klubben til den tid, hvis de taber mesterskabet i år og næste.
Deres forsvar og midtbane har virkelig sejlet. Deres forsvar har egentlig aldrig været godt. De har bare altid forsvaret sig med bolden, hvor de forreste har lagt et uhyggeligt godt pres. Det vil helt sikkert stabiliere deres forsvar, hvis de får den form for fodbold igen samtidig med at det i den grad vil behage Alba og Semedo's mange dybdeløb. Derudover, så er Busquets godt nok op i årene, men med den form for fodbold, så er der stadig 2-3 sæsoner i ham endnu, ellers har de De Jong, som bedste kan lide at ligge på netop den plads. De har lige fået Pjanic, som kan støbe boldene og så har de Puig som i mine øjne er det største midtbanetalent i verden. Utrolig spændende, og her mener jeg selvfølgelig central midtbanespiller og vil ikke betragte Ødegaard i den kategori, hvis du forstår :)
Busquets, De Jong, Pjanic, Coutinho og Puig er sagtens noget man kan begynde at bygge op omkring.
Er helt enig i, at de står i kæmpe problemer. Mest af alt, fordi deres mange investeringer ikke rigtig har båret frugt, og derfor er i kæmpe pengeproblemer. Apropos penge problemer :D www.clbold.dk/nyhed/generelle/den-grimme...z4H90lo4UMQlts2B6h-o
Jeg håber deres kaos vil give genlyd, og vi kan fortsætte vores generationsskifte/ny æra samtidig med at være konkurrencedygtige og endda vinde hjemlige titler de næste par sæsoner. Håber absolut ikke der går Milan tilstande i Barca, men en solid æra med 3-4 liga titler i træk vil lune gevaldigt :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Der kan ihvertfald ikke være nogen tvivl om resultatet i aften. Kun hvor stor sejren bliver.
Atlético Madrid er ubesejret 12 kampe i træk nu, hvoraf de har vundet de 4 seneste - så ville ikke selv være så sikker på en FC Barcelona sejr.madrid2000 skrev: Mon ikke Barcelona klasker lillesøster 3-0 i aften, og alt negativ snak er væk. Herefter er der maksimalt pres på os.
Der kan ihvertfald ikke være nogen tvivl om resultatet i aften. Kun hvor stor sejren bliver.
Florentino Pérez
Edit: og så et nyt straffe lol. Godt Saul kan :D
Edit: Godt at VAR kan når nu Costa gør sit bedste for at hjælpe Barcelina
Florentino Pérez
- madrid2000
-
- Platin bruger