Om Vores Rivaler IX

6 år 1 måned siden #8185 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev: Troede sgu jeg aldrig ville sige det, men Real er pludselig favoritter til titlen!

Det synes jeg nu Real Madrid har været lige siden FC Barcelona smed point mod Sevilla, og de indtog førstepladsen.

Katalanerne har set elendige ud lige siden ligaen blev skudt igang igen, og de lever alene på Messi genialiteter. Griezmann, Suarez og hvad der ellers er af ligegyldigheder har jo været katastrofale ringe at se på, de bidrager ihvertfald ikke med særligt meget.

Real Madrid har set langt bedre ud, haft alle de vigtigste spillere klar og Zidane står lige nu med en bred trup der er præget med en OK kvalitet. Samtidigt er Asensio vendt tilbage, og det synes også jeg har givet holdet et løft.

Jeg kan sagtens se Real Madrid vinde de resterende kampe der er tilbage.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #8186 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Hvordan kan der være straffe der!?!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

6 år 1 måned siden #8187 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det er simpelthen så lækkert lavet af Aspas og Celta Vigo.

Suarez kan ellers være den vilde matchvinder i denne fase, som set i tidligere sæsoner. En irriterende god spiller rivalen råder over.

Nu skal drengene bare holde formen indtil mesterskabet er sikret! Der er ikke plads til, at man vender tilbage til formen lige inden corona-krisen.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
6 år 1 måned siden #8188 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Et mesterskab er meget vigtig denne sæson, for det ville give ro hos Zidane til at bygge op til næste ift angrebet der virkelig kræver et løft, hvis vi også skal gøre os gældende på den europæiske scene. Jeg frygter stadig kampen på nuevo San mames, så klare favoritter ser jeg os slet ikke.

6 år 1 måned siden #8189 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Ja det er stadigt meget tæt, men som skrevet i et tidligere indlæg, så kan Barca deres form in mente også snuble mod Atletico og Villarreal.

Jeg har dog en sær tro på, at Real Madrid vinder de resterende kampe.

6 år 1 måned siden #8190 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
Den skulle være helt gal i Barca. Setien har mistet omklædningsrummet, ingen stoler på hans ideer og hans assistenttræner bliver ignoreret. Efter kampen mod Celta skulle der have været et større skænderi mellem spillerne og Setien. Oven i det føler Arthur sig dårligt behandlet af klubben, og har ikke længere lyst til at spille for Barca resten af sæsonen. Herligt hvis det er rigtigt at der er så dårlig stemning i klubben :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, DeLaRed

6 år 1 måned siden #8191 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX

Real HWL skrev: Den skulle være helt gal i Barca. Setien har mistet omklædningsrummet, ingen stoler på hans ideer og hans assistenttræner bliver ignoreret. Efter kampen mod Celta skulle der have været et større skænderi mellem spillerne og Setien. Oven i det føler Arthur sig dårligt behandlet af klubben, og har ikke længere lyst til at spille for Barca resten af sæsonen. Herligt hvis det er rigtigt at der er så dårlig stemning i klubben :D

Det har sejlet i Catalonien i en rum tid efterhånden, nu begynder vi bare at se den opretholdte facade krakelere ditto, og det er et nydeligt syn! Der er intet godt at sige om Barcelona. Det er en lorteklub fra top til bund, hvor man vil gøre alt for at holde én person glad: Lionel Messi. Der bliver skidt hul i alt andet. Fremtid, truppen, harmonien, og man kunne blive ved.

Arthur er jo i Torino i dag for at gennemgå sit lægetjek med Juventus. Jeg tror, han er bedøvende ligeglad med Barcelona nu. Grissen er bag Braithwaite i køen om spilletid, og så har de bare så mange spillere oppe i årene, som slet ikke har den fornødne klasse længere, med mindre man er Barca-fan og blåøjet.

Man kan virkelig snakke om en klub, der har skudt forbi skiven og bare håbet på, at der poppede et eller andet magisk op fra La Masia......... så vil nogen måske pege på Fati, men hvem ved ærlig talt, hvad han vil blive til? Bojan, Dos Santos o.lign. var også hypet, da de kom frem.

Jeg bliver virkelig skuffet, hvis vi ikke kommer til at dominere det her årti i den hjemlige liga. Alt er simpelthen lagt i kakkelovnen til, at vi kommer til at tørre gulv i Barcelona.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Kimbo, longwind, DeLaRed

6 år 1 måned siden #8192 af Real HWL

Daniel skrev:

Real HWL skrev: Den skulle være helt gal i Barca. Setien har mistet omklædningsrummet, ingen stoler på hans ideer og hans assistenttræner bliver ignoreret. Efter kampen mod Celta skulle der have været et større skænderi mellem spillerne og Setien. Oven i det føler Arthur sig dårligt behandlet af klubben, og har ikke længere lyst til at spille for Barca resten af sæsonen. Herligt hvis det er rigtigt at der er så dårlig stemning i klubben :D

Det har sejlet i Catalonien i en rum tid efterhånden, nu begynder vi bare at se den opretholdte facade krakelere ditto, og det er et nydeligt syn! Der er intet godt at sige om Barcelona. Det er en lorteklub fra top til bund, hvor man vil gøre alt for at holde én person glad: Lionel Messi. Der bliver skidt hul i alt andet. Fremtid, truppen, harmonien, og man kunne blive ved.

Arthur er jo i Torino i dag for at gennemgå sit lægetjek med Juventus. Jeg tror, han er bedøvende ligeglad med Barcelona nu. Grissen er bag Braithwaite i køen om spilletid, og så har de bare så mange spillere oppe i årene, som slet ikke har den fornødne klasse længere, med mindre man er Barca-fan og blåøjet.

Man kan virkelig snakke om en klub, der har skudt forbi skiven og bare håbet på, at der poppede et eller andet magisk op fra La Masia......... så vil nogen måske pege på Fati, men hvem ved ærlig talt, hvad han vil blive til? Bojan, Dos Santos o.lign. var også hypet, da de kom frem.

Jeg bliver virkelig skuffet, hvis vi ikke kommer til at dominere det her årti i den hjemlige liga. Alt er simpelthen lagt i kakkelovnen til, at vi kommer til at tørre gulv i Barcelona.

En lorteklub fra top til bund, kunne ikke have skrevet det bedre selv :D
Forhåbentlig bliver Barca om få år det nye AC Milan ;)

Forstår simpelthen ikke de sælger Arthur. Den eneste grund til jeg kan se de går af med ham er at de mangler penge til Lautaro Martínez.

6 år 1 måned siden #8193 af Daniel
Deres egne fans forstår heller ikke, hvad der foregår.

Det bedste argument jeg har hørt om Arthur-handlen er, "at Pjanic forhåbentlig har tre gode sæsoner tilbage i sig og så kan Puig tage over"....... resten frygter Arsenal/AC Milan-tilstande i klubben i de kommende år.

Og hvad kan man bruge håb til i sådan en situation her? Arthur var også fremtiden, men ham kunne Messi ikke med, så nu forsøger de sig med Pjanic, der vel i bedste fald har tre gode sæsoner tilbage i sig, og så ved jeg, at Kongen har statistik liggende på, at bosnieren måske ikke har været så fantastisk alligevel i Serie A de senere år.

Det sejler i dén klub. Virkelig. De er på katastrofekurs. Det er den ene irrationelle beslutning efter den anden, der bliver taget.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed

6 år 1 måned siden #8194 af Real HWL

Daniel skrev: Deres egne fans forstår heller ikke, hvad der foregår.

Det bedste argument jeg har hørt om Arthur-handlen er, "at Pjanic forhåbentlig har tre gode sæsoner tilbage i sig og så kan Puig tage over"....... resten frygter Arsenal/AC Milan-tilstande i klubben i de kommende år.

Og hvad kan man bruge håb til i sådan en situation her? Arthur var også fremtiden, men ham kunne Messi ikke med, så nu forsøger de sig med Pjanic, der vel i bedste fald har tre gode sæsoner tilbage i sig, og så ved jeg, at Kongen har statistik liggende på, at bosnieren måske ikke har været så fantastisk alligevel i Serie A de senere år.

Det sejler i dén klub. Virkelig. De er på katastrofekurs. Det er den ene irrationelle beslutning efter den anden, der bliver taget.

Jeg fatter ikke hvad de har gang i. Jeg var virkelig misundelig da de hentede Arthur, syntes han er en klasse spiller. Men lad dem bare hente Pjanic ham ryster jeg ikke i bukserne over. Med hensyn til Puig, han ser spændende ud. Minder lidt om Iniesta .

6 år 1 måned siden #8195 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/en/football/barcelona/2020...68e3ee2758b45ac.html

Økonomien er åbenbart ikke for god i Barcelona.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

6 år 1 måned siden #8196 af Daniel
Og her er der mere guf fra Cirkus-Barca......

Barça have not ruled out replacing Quique Setién with Barça B manager García Pimienta from the Champions League stretch of this season onwards. [espn]

Min personlige favorit....

Quique Setién will not continue next season. The club thinks hiring him was a mistake and also feels that he's lost the dressing room. [@rubenuria]

Og det markerede betyder selvfølgelig, at han har mistet Messis respekt. Som en anden stemme på redaktionen indskyder til ovenstående, så er det "fanme imponerende, at man har tabt omklædningsrummet på 4 måneder, når de har været hjem sendt i 3". Kaosklub!

Vil I læse flere vidunderlige ting/betragtninger om vores sejlende rivaler, så er fcb.dk/debat et helt forrygende sted at holde sig selv underholdt. Husk popcorn ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum