Om Vores Rivaler IX
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
PMO skrev: Gad vide om Guardiola bliver fyret og vender retur til Barcelona
Under ingen omstændigheder. Barcelona er et synkende båd. Det ved Guardiola udmærket. Han kæmper selv med ikke at fucke op i tingene i CHL og derudover ønsker han ikke at være et sted, som ikke har råd til at hente de spillere, han peger på.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Sikke nogle herlige 24 timer :-)
- 9eren
- Gæst
-
Dios skrev: BBB skrev:
Simpelt. Han udtalte dette efter VM:Chelsea were clear to me, I could not leave, I accepted it. Leaving or staying, I knew I was going to be happy. I do not regret at all. I will never clash with a club. If I leave Chelsea, I will leave on good terms.”
Han har aldrig lagt skjul på, at Real Madrid er hans drømmeklub, eller at Zidane er hans største idol. Han har dog heller aldrig lagt skjul på, at han elsker Chelsea og skylder dem alt. Man har aldrig set ham beklage sig i pressen. Heller ikke, da Chelsea tilbage i 13 nægtede at sælge ham, da Zidane angiveligt hellere så man købte ham end Bale. De spillere findes heldigvis stadig, og Hazard er én af dem.
"Leave on good terms" betyder vel bare, at han ikke laver en Modric. Han sagde også i 2018, at han vil forlænge, når Courtois har gjort det. Courtois skiftede til os. Hvis du tror på hans ord, så er det om noget et endnu større tegn på, at han ikke ville forlænge med Chelsea. Du siger bare til, når du finder en god kilde, ik'? :-D
Zidane var i 2013 ude og sige, at Bale var den 3. bedste spiller i verden. Havde han glemt Hazard den dag i maj?
www.theguardian.com/football/2013/may/24...e-messi-ronaldo-bale
Det er jo sket flere gange før og har vist sig at være en and enten fordi Messi vil have flere penge eller skabe pres på ledelsen... Men noget siger mig at den holder vand denne gang.
Tror han har indset at der er mindst 10 klubber der har bedre spiller materiale end Barcelona og han vil nok ikke være med i en genopbygning af holdet (=nul trofæer de næste 2-3 sæsoner).
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
mohbar skrev: Rygter om at Messi har bedt klubbens ledelse om at blive solgt..
Det er jo sket flere gange før og har vist sig at være en and enten fordi Messi vil have flere penge eller skabe pres på ledelsen... Men noget siger mig at den holder vand denne gang.
Tror han har indset at der er mindst 10 klubber der har bedre spiller materiale end Barcelona og han vil nok ikke være med i en genopbygning af holdet (=nul trofæer de næste 2-3 sæsoner).
Dog vil det efterlade hans eftermæle med en grim plet, at det hele sluttede med en gigantisk ydmygelse. Jeg tror dog ikke, at han smutter.
Det ender nok med, at Bourtmou mister hovedet.
Han kommer heller ikke til at gå denne gang. Faktisk kommer han aldrig til at spille for en anden klub i Europa. Han får alt i Barca og har ingen ambitioner om at prøve noget nyt. Jeg vurdere at der er 5% sandsynlighed for at han rejser.
Kiwes skrev:
Han kommer heller ikke til at gå denne gang. Faktisk kommer han aldrig til at spille for en anden klub i Europa. Han får alt i Barca og har ingen ambitioner om at prøve noget nyt. Jeg vurdere at der er 5% sandsynlighed for at han rejser.
Enig. Manden er større end klubben, og han kommer til at lægge et massivt pres på ledelsen, så Bartomeu smutter for real denne gang. Der kommer til at ske store ændringer i klubben, men at Messi smutter kan jeg simpelthen ikke tro er én af dem, så vil han hellere stille støvlerne på hylden tror jeg.