Om Vores Rivaler IX

5 år 11 måneder siden #8581 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om vores rivaler VII
Hvad er Jeres tanker omkring Mbappe, PSG og CHL?- vil det være svære eller nemmer for os at hente ham hvis PSG vinder CHL i år?

Eller tænker I at det ikke vil gøre nogen forskel på noget af det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 11 måneder siden #8582 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII

Dybbøl skrev: Hvad er Jeres tanker omkring Mbappe, PSG og CHL?- vil det være svære eller nemmer for os at hente ham hvis PSG vinder CHL i år?

Eller tænker I at det ikke vil gøre nogen forskel på noget af det?

Tror snarere, at det vil accelerere hans løst til at komme væk. Hvad mere er der at vinde i PSG? Ligue 1 for tyvende gang?

5 år 11 måneder siden #8583 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om vores rivaler VII
Mbappe skulle være ret glad for Paris, så det er nok ikke helt umuligt at han vælger at blive nogle år mere.. Ballonen virker heller ikke helt umuligt at vinde mere i PSG især hvis de vinder CL

5 år 11 måneder siden #8584 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om vores rivaler VII
Min mavefornemmelse omkring Mbappe siger mig heller ikke længere at han “bare” lige kommer til Madrid som rygterne ellers har lydt så sikre på i et pr år nu. Jeg nyder at se Mbappe spille og ønsker ham virkelig til vores klub, men jeg frygter at han har det alt for godt i Paris til at tænke på “større” udfordringer end Liga1. Desværre

5 år 11 måneder siden #8585 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg føler mig overbevist om at en spiller af hans kaliber har et ambitionsniveau højere end den franske liga og PSG, en stor klub, bevares, men ikke i nærheden af Real Madrids prestige og historie og hvor presset og konkurrencen er det større. Skal han op og være blandt de store, så skal han til Madrid, og det ved han nok godt. Samtidig var/er han jo Real Madrid-fan og har Zidane som sit idol.

Hvis de vinder CL, tror jeg det bliver nemmere, for så har PSG opnået deres mål, og det de har brugt 10 milliarder kroner på (selvom de selvfølgelig vil gå efter den næste) og Mbappe vil måske føle at de har opnået det han og fx Neymar blev købt for - CL-trofæet. Taber de, vil de jo prøve igen, men vil han måske føle at de aldrig opnår det, eller at chancerne er større i Real Madrid, hvor der er masser af spillere der har vundet CL adskillige gange.

Det er selvfølgelig ikke givet at han kommer til klubben, men jeg er ret optimistisk, da han ved han kan blive den næste store galionsfigur i klubben, blive præsenteret sammen med et "nyt" stadion, samt vinde flere individuelle og klubmæssige priser. Det MÅ være tillokkende for ham.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 år 11 måneder siden #8586 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror også bare, at fansnes behandling af CR7 kan skræmme nogle af de største spillere. Han blev jo ikke ligefrem forgudet, selvom han jo om nogen har båret os til flere CHL trofæer - hans vigtighed er nu endnu tydeligere end nogensinde. Man kan snakke om psyke og meget andet hos en fodboldspiller, men det er unægteligt en negativ egenskab, som fans i nyere tid har tilegnet sig, og som undskyldes med, at vi er den største klub, så "det må man forvente". Det foregår nærmest kun i Real Madrid, og ses også tydeligt på det her forum blandt visse såkaldte "fans".

Unægteligt er det noget, som enhver spiller må have med i sine overvejelser. Verdens største klub versus det enorme pres og de såkaldte "fans", som jo er der i medgang, men ALTID står klar med pisken i modgang - og til tider også finder fejl og mangler i medgang. Selvransagelse iblandt fans er på sin plads.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ElMadrid, mohbar

5 år 11 måneder siden #8587 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Der er forlydender om, at Mourinho ønsker Bale tilbage i Tottenham. Håber det er rigtigt. Han har jo altid beundret Bale.

5 år 11 måneder siden #8588 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Lyon spiller bare godt og solidt

5 år 11 måneder siden #8589 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
Det kan godt være at Bayern er farlige i offensiven, men den måde de forsvarer på burde ikke kunne give en CL-finale plads. Jeg holder på at niveauet generelt har været historisk ringe i CL i år.

5 år 11 måneder siden #8590 af Bismo

mohbar skrev: Lyon spiller bare godt og solidt

Ja, de formår at udnytte Bayerns meget høje pres og den plads de efterlader bagud. De har god fart og flytter bolden hurtigt.

Hvis Bayern går videre, bliver de 100% slået ud af PSG.

Deres forsvar er en gave til Mbappe, Di Maria og Neymar.
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, mohbar

5 år 11 måneder siden #8591 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Slet
Sidste redigering: 5 år 11 måneder siden ved mohbar.

5 år 11 måneder siden #8592 af Bismo
Ikambi!!!

Leveret af Kunena Forum