Om Vores Rivaler IX
Eller tænker I at det ikke vil gøre nogen forskel på noget af det?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dybbøl skrev: Hvad er Jeres tanker omkring Mbappe, PSG og CHL?- vil det være svære eller nemmer for os at hente ham hvis PSG vinder CHL i år?
Eller tænker I at det ikke vil gøre nogen forskel på noget af det?
Tror snarere, at det vil accelerere hans løst til at komme væk. Hvad mere er der at vinde i PSG? Ligue 1 for tyvende gang?
Hvis de vinder CL, tror jeg det bliver nemmere, for så har PSG opnået deres mål, og det de har brugt 10 milliarder kroner på (selvom de selvfølgelig vil gå efter den næste) og Mbappe vil måske føle at de har opnået det han og fx Neymar blev købt for - CL-trofæet. Taber de, vil de jo prøve igen, men vil han måske føle at de aldrig opnår det, eller at chancerne er større i Real Madrid, hvor der er masser af spillere der har vundet CL adskillige gange.
Det er selvfølgelig ikke givet at han kommer til klubben, men jeg er ret optimistisk, da han ved han kan blive den næste store galionsfigur i klubben, blive præsenteret sammen med et "nyt" stadion, samt vinde flere individuelle og klubmæssige priser. Det MÅ være tillokkende for ham.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Unægteligt er det noget, som enhver spiller må have med i sine overvejelser. Verdens største klub versus det enorme pres og de såkaldte "fans", som jo er der i medgang, men ALTID står klar med pisken i modgang - og til tider også finder fejl og mangler i medgang. Selvransagelse iblandt fans er på sin plads.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
mohbar skrev: Lyon spiller bare godt og solidt
Ja, de formår at udnytte Bayerns meget høje pres og den plads de efterlader bagud. De har god fart og flytter bolden hurtigt.
Hvis Bayern går videre, bliver de 100% slået ud af PSG.
Deres forsvar er en gave til Mbappe, Di Maria og Neymar.