Om Vores Rivaler IX

1 måned 3 uger siden #8905 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Benzema er genial når han har en bomber ved sin side, det ved vi jo udmærket alle sammen. Problemet er når han ligger alene på toppen - og så ender kritikken ofte med at gå ud over ham. Benzema er fantastisk til at sætte andre op, så lad os da hente Cavani gratis. Jeg kan simpelthen ikke forstå at vi spiller med 2 angribere for tiden, men vi lader Jovic lunte rundt og agere fransk klovn, i stedet for at hente Cavani GRATIS.

Sue me.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 3 uger siden #8906 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Vildt nok at dommeren dider diskutere ed Messi før under og efter halvlegen.

Stik ham et gult kort og sig han skal holde kæft

1 måned 3 uger siden #8907 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Benzema er genial når han har en bomber ved sin side, det ved vi jo udmærket alle sammen. Problemet er når han ligger alene på toppen - og så ender kritikken ofte med at gå ud over ham. Benzema er fantastisk til at sætte andre op, så lad os da hente Cavani gratis. Jeg kan simpelthen ikke forstå at vi spiller med 2 angribere for tiden, men vi lader Jovic lunte rundt og agere fransk klovn, i stedet for at hente Cavani GRATIS.

Skal Cavani da ikke have sign-on fee eller løn?

1 måned 3 uger siden #8908 af Ramos4

PMO skrev:

Ramos4 skrev: Benzema er genial når han har en bomber ved sin side, det ved vi jo udmærket alle sammen. Problemet er når han ligger alene på toppen - og så ender kritikken ofte med at gå ud over ham. Benzema er fantastisk til at sætte andre op, så lad os da hente Cavani gratis. Jeg kan simpelthen ikke forstå at vi spiller med 2 angribere for tiden, men vi lader Jovic lunte rundt og agere fransk klovn, i stedet for at hente Cavani GRATIS.

Nope.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

1 måned 3 uger siden #8909 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev:

PMO skrev:

Nope.

Real Madrid seem reluctant to give him the €7 million/year he wants, according to a report from MARCA.

1 måned 3 uger siden #8910 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Med andre ord synes du ikke Benzema var genial sidste sæson? :D Prøv engang og tænk, hvis han ikke havde en angriber ved sin side, men 2 kantspillere som både kunne scorer mål og assistere.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, DeLaRed

1 måned 3 uger siden #8911 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Sg sjovt som flere herinde er så vil med Benzema selv om der er laaaangt mellem snapsene.

Men når det gjaldt eksempelvis en svag 1/4 sæson hvor Ronaldo ikke var så skarp så ønskede samme personer CR derhen hvor peberet gror.

1 måned 3 uger siden #8912 af slb1995
Besvaret af slb1995 på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Sg sjovt som flere herinde er så vil med Benzema selv om der er laaaangt mellem snapsene.

Men når det gjaldt eksempelvis en svag 1/4 sæson hvor Ronaldo ikke var så skarp så ønskede samme personer CR derhen hvor peberet gror.

Problemet er jo virkelig, at man forsøger at gøre Benzema til et stort problem på trods af, at han de sidste to sæsoner har været vores uden sammenligning bedste offensive spiller. Hvorfor er det ham, der ofte skal have de største tæsk, og ikke samtlige andre offensive spillere, der aldrig leverer?
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved slb1995.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

1 måned 3 uger siden #8913 af Ramos4

PMO skrev:

Ramos4 skrev:

PMO skrev:

Nope.

Real Madrid seem reluctant to give him the €7 million/year he wants, according to a report from MARCA.

Det er klart. Men hvis man låner Mayoral og Jovic ud, så er den løn vel for længst dækket?

Mig bekendt er det kun os og Atletico der er ude efter ham, så det er vel begrænset hvor stor en sign-on han kan forhandle sig frem til i disse tider.

Ergo: Gratis ;)

Sue me.

1 måned 3 uger siden #8914 af Ramos4

Dios skrev:

Med andre ord synes du ikke Benzema var genial sidste sæson? :D Prøv engang og tænk, hvis han ikke havde en angriber ved sin side, men 2 kantspillere som både kunne scorer mål og assistere.

Nej, jeg synes han brænder for meget og har for mange udfald til at være i absolut topklasse. På dét punkt. Det er paradoksalt: Han vil så gerne være med til at bygge spillet op, og han er god til det, men så mangler han selv inde i feltet. Han kan have været med til at starte et skide godt angreb, men når indlægget så kommer, så er han der ikke selv til at score. Så er det hele jo spildt.

Før vi får to geniale kanter, der går minimum to år og det kommer til at koste milliarder.

Så det handler vel om at være realistisk.

Sue me.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Ramos4.

1 måned 3 uger siden #8915 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Ramos4 skrev:

Nej, jeg synes han brænder for meget og har for mange udfald til at være i absolut topklasse. På dét punkt. Det er paradoksalt: Han vil så gerne være med til at bygge spillet op, og han er god til det, men så mangler han selv inde i feltet. Han kan have været med til at starte et skide godt angreb, men når indlægget så kommer, så er han der ikke selv til at score. Så er det hele jo spildt.

Før vi får to geniale kanter, der går minimum to år og det kommer til at koste milliarder.

Så det handler vel om at være realistisk.

Sidste sæson var han i top 3 over de mest effektive spillere i verden målt på hvor mange chancer og skud han skulle bruge for at scorer et mål. Taler du generelt er jeg sådan set enig med dig, men jeg synes det er blevet markant bedre efter Ronaldo ikke længere er der.

Benzema mangler kun i feltet, fordi han skal gøre alt selv. Havde han haft skarpere/bedre spillere omkring sig, så ville det ikke være et stort problem. For han er jo omkring feltet. Problemet er jo netop, at han er den eneste udover Valverde som søger det felt.
Se en Bayern, Liverpool eller Barca kamp, så er der konstant 3-4 spillere i feltet.
Lewandowski bomber, men det gør han også kun, hvis han holder sig væk fra opspillet, fordi han bliver sat op af hans kreative spillere omkring sig. Ellers er det jo kantspillerne og ikke angriberne som scorer de fleste mål i de andre største klubber.

Hvis Benzema skal være i feltet, eller erstatte ham med en boksspiller. Hvem skal så skabe chancerne? For det er jo tydeligt at ingen andre magter det. Overvej, hvis Vinicius, Rodrygo, Asensio, Modric eller Kroos tager et dybdeløb centralt når Benzema trækker ned. Samtidig med, at der kommer andre løb omkring ham. Lidt á la når Messi har bolden, så er der gerne 2-3 løb omkring ham. Eller når Firmino trækker ud i venstre side, så trækker Mané automatisk ind centralt.
Eller når Müller taget et af hans mange dybdeløb ind i feltet, så der bliver skabt plads til Lewandowski, eller omvendt. Jeg tror simpelthen ikke på, at Lewandowski ville bombe i Real Madrid bare fordi han er Lewandowski, fordi der kommer bare ingen hjælp.

Derfor synes jeg den falder tilbage på Zidane, og derfor bliver jeg aldrig helt blæst bagover af ham. Vi har så gode spillere, hvor stammen stort set har været intakt i 37 år. Alligevel ligner holdet at de kun har haft 3 træninger sammen. Der er ingen løbemønstre eller organiseret angrebsspil.
Vi har jo spillerne. Også kanterne. Synes samtlige af vores spillere på nær Benzema bliver brugt forkert. Men nok om det :D Det ender jo nok bare med, at jeg bliver pessimistisk, hvis jeg for alvor går i dybden med det :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bogelund

1 måned 3 uger siden #8916 af Macon
Besvaret af Macon på emne Om Vores Rivaler IX

Sidste sæson var han i top 3 over de mest effektive spillere i verden målt på hvor mange chancer og skud han skulle bruge for at scorer et mål. Taler du generelt er jeg sådan set enig med dig, men jeg synes det er blevet markant bedre efter Ronaldo ikke længere er der.

Benzema mangler kun i feltet, fordi han skal gøre alt selv. Havde han haft skarpere/bedre spillere omkring sig, så ville det ikke være et stort problem. For han er jo omkring feltet. Problemet er jo netop, at han er den eneste udover Valverde som søger det felt.
Se en Bayern, Liverpool eller Barca kamp, så er der konstant 3-4 spillere i feltet.
Lewandowski bomber, men det gør han også kun, hvis han holder sig væk fra opspillet, fordi han bliver sat op af hans kreative spillere omkring sig. Ellers er det jo kantspillerne og ikke angriberne som scorer de fleste mål i de andre største klubber.

Hvis Benzema skal være i feltet, eller erstatte ham med en boksspiller. Hvem skal så skabe chancerne? For det er jo tydeligt at ingen andre magter det. Overvej, hvis Vinicius, Rodrygo, Asensio, Modric eller Kroos tager et dybdeløb centralt når Benzema trækker ned. Samtidig med, at der kommer andre løb omkring ham. Lidt á la når Messi har bolden, så er der gerne 2-3 løb omkring ham. Eller når Firmino trækker ud i venstre side, så trækker Mané automatisk ind centralt.
Eller når Müller taget et af hans mange dybdeløb ind i feltet, så der bliver skabt plads til Lewandowski, eller omvendt. Jeg tror simpelthen ikke på, at Lewandowski ville bombe i Real Madrid bare fordi han er Lewandowski, fordi der kommer bare ingen hjælp.

Derfor synes jeg den falder tilbage på Zidane, og derfor bliver jeg aldrig helt blæst bagover af ham. Vi har så gode spillere, hvor stammen stort set har været intakt i 37 år. Alligevel ligner holdet at de kun har haft 3 træninger sammen. Der er ingen løbemønstre eller organiseret angrebsspil.
Vi har jo spillerne. Også kanterne. Synes samtlige af vores spillere på nær Benzema bliver brugt forkert. Men nok om det :D Det ender jo nok bare med, at jeg bliver pessimistisk, hvis jeg for alvor går i dybden med det :D

Enig ved heller ikke med Zidane.

+ er dog at vi ikke lukker så mange mål ind, men det skyldes ihvertfald de sidste kampe at vi har haft Courtois.

Forstår bare ikke han ikke kan få vores presspil til at virke ordentligt, vi skal simpelthen presse bedre og klogere, offensiven fungere stadig ikke, har ikke gjort det længe.

Vis ikke zidane skulle fortsætte en dag, ville jeg gerne se en moderne træner tage over.
Skal vi havde en chance for at fortsat vinde og udvikle vores hold, skal vi spille mere moderne, nye moderne ideer, ikke det langsomme spil vi for det meste spiller.

Så skal vores unge spillere der er brugt mange penge også løfte deres niveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.