Om Vores Rivaler IX

5 år 7 måneder siden #9073 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
Mon ikke Atl. Madrid kan hjælpe med at holde fanen højt i år. Real Madrid skal nok styrke sig igen. Fra et neutralt standpunkt er jeg meget mere bekymret for Barcelona der har forgældet sig og hænger på hhv., skyhøje lønninger, mens værdien for en Coutinho, Dembele og Griezmann må være faldet drastisk og Guldkalven som de engang kunne smide i årsregnskabet som et aktiv der var +500 mio € værd er de nu tvunget til at afskrive som et stort fedt 0, når han smutter til sommer.

Læg dertil at de er ramt af ekstremt dårlige sportslige resultater og trænger til en væsentlig overhaling. De har fuldstændig spillet sig selv af brættet og som La Liga-fan kan jeg godt bekymre mig om hvorvidt der kommer til at gå mange år hvor Real Madrids eneste bekymring ift., mesterskabet er Atl. Madrid og muskelskader.
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved nono.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #9074 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
www.marca.com/en/football/barcelona/2020...6163f07228b4620.html

Er der nogen der kan forklare mig, hvordan Barcelona gang på gang slipper afsted med, at svine dommere og dommerstanden til? Det er hver gang de taber. Så er dommeren en søn af en prostitueret, VAR er fixet imod dem osv.

Hvordan kan man slippe afsted med, at Koeman som træner, antyder at dommeren har "venner" i Italien?! Det er jo direkte beskyldninger om snyd/korruption.

Real Madrid kan ikke engang fremprovokere et gult kort med vilje uden at spillere og træner får lange karantæner - men Barca kan gang på gang svine dommerstanden til? Oki doki.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Lars1991, JesperThomsen, DeLaRed

5 år 7 måneder siden #9075 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: www.marca.com/en/football/barcelona/2020...6163f07228b4620.html

Er der nogen der kan forklare mig, hvordan Barcelona gang på gang slipper afsted med, at svine dommere og dommerstanden til? Det er hver gang de taber. Så er dommeren en søn af en prostitueret, VAR er fixet imod dem osv.

Hvordan kan man slippe afsted med, at Koeman som træner, antyder at dommeren har "venner" i Italien?! Det er jo direkte beskyldninger om snyd/korruption.

Real Madrid kan ikke engang fremprovokere et gult kort med vilje uden at spillere og træner får lange karantæner - men Barca kan gang på gang svine dommerstanden til? Oki doki.

Det er jo fordi at det forventes at kongeklubben opfører sig nobelt og anstændigt. Hvorimod Catalanerne vel altid må forventes at sammenligne med en flok teenage poptøser på en våd, postcorona bytur i "jomfru" Ane gade
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved mohbar.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #9076 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Laporta synes at han skal sætte kæmpe valg plakater op ved siden af Bernabeu. Nogen kan købe Figo andre kan købe plakat plads!
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved 9eren.

5 år 7 måneder siden #9077 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren skrev: Laporta synes at han skal sætte kæmpe valg plakater op ved siden af Bernabeu. Nogen kan købe Figo andre kan købe plakat plads!

Jeg grinte :) Tak for den!
Den havde været endnu bedre hvis Laporta var præsident i Barcelona dengang Perez overtalte Figo.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

5 år 7 måneder siden #9078 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Læser ofte at Barca fans vil have Jordi Alba væk. Jeg håber at de snart får deres vilje for det føles som, at alle deres mål kommer fra ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

5 år 7 måneder siden #9079 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Læser ofte at Barca fans vil have Jordi Alba væk. Jeg håber at de snart får deres vilje for det føles som, at alle deres mål kommer fra ham.

Ham og Messi er vitterligt det eneste de har.

Det er også som om hver gang vi spiller mod dem, at vores forsvar glemmer at Alba kommer i overlaps.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 7 måneder siden #9080 af Estadio Santiago Bernabéu
FC Barcelona og Valencia CF har netop spillet 2-2.

Endnu en gave fra Messi banden. Til gengæld gav de Suarez til Atlético Madrid som brugte hans to mål i dag til at slå Elche og dermed ligger de stadig lunt i front.

5 år 7 måneder siden #9081 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det kan godt være, at Atletico vinder 90% af de resterende kampe 1-0 via film eller mål af Suarez, men jeg drømmer lidt om Barca i Europa League.
Følgende bruger(e) sagde tak: husager, andreashn, 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #9082 af 9eren
Så kan Laporta sætte plakater op i Sevilla :)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 7 måneder siden #9083 af 9eren
Så er det i øvrigt ikke Europa League Barcelona får adgang til hvis Sevilla vinder i aften men Conference league. LOL

5 år 7 måneder siden #9084 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Så i Ceballos lille teatralske stunt idag? Hold kæft en klaphat!

En af mine største frygter er at vi ikke får styr på alle de ubrugelige spillere vi ejer og i næste season ser start opstillinger med Bale, Ceballos, Jovic og Marcelo i!

Donde está la biblioteca?

Leveret af Kunena Forum