Om Vores Rivaler IX

5 år 6 måneder siden #9121 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Kan virkeligt ikke fordrage dem. Selvom de vinder så smalle sejre, så er de relativt sikre. Men ja, de løber ind i en periode nu med mange kampe, og de skal nok misse nogle sejre, når de måske snart ikke kan kyse deres modstandere med fysik.

Hvis Real Madrid skal vinde dette mesterskab, så skal Real Madrid starte en helt vild stime. Jeg tror stadigt på det!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 6 måneder siden #9122 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev: Kan virkeligt ikke fordrage dem. Selvom de vinder så smalle sejre, så er de relativt sikre. Men ja, de løber ind i en periode nu med mange kampe, og de skal nok misse nogle sejre, når de måske snart ikke kan kyse deres modstandere med fysik.

Hvis Real Madrid skal vinde dette mesterskab, så skal Real Madrid starte en helt vild stime. Jeg tror stadigt på det!

Problemet er, at hvis Real kommer yderligere bag ud i tabellen, så ved vi udemærket godt hvordan det kommer til at gå med denne trup.. de stopper simpelthen med at spille. Vi så det får nogle år siden. Og med Zidanes manglende tillid til den øvrige trup, bliver det kun endnu mere op af bakke, skulle dette scenarie ske.

5 år 6 måneder siden #9123 af Estadio Santiago Bernabéu
Cristiano Ronaldo er nu officielt historiens største målscorer.

Lidt mærkeligt at skrive under vores "Rivaler" når han har scoret størstedelen af målene for verdens største klub.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

5 år 6 måneder siden #9124 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX
OK det er selvfølgelig agurketid, men altså skulle der være sandhed i, at De Bruyne sidde uroligt i stolen hos Manchester City så skal Real Madrid slå til - koste hvad det vil. Han er i min optik fuldstændig fantastisk og ikke bare en erstatning, men en forstærkning ift., Modric.

www.goal.com/en/news/live/transfer-news-...tpzzefz1xj319ssrfoym

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 6 måneder siden #9125 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Der er ligeså åbent i Barcelonas forsvar som der er åben himmel ude i min baghave!

5 år 6 måneder siden #9126 af Estadio Santiago Bernabéu

nono skrev: OK det er selvfølgelig agurketid, men altså skulle der være sandhed i, at De Bruyne sidde uroligt i stolen hos Manchester City så skal Real Madrid slå til - koste hvad det vil. Han er i min optik fuldstændig fantastisk og ikke bare en erstatning, men en forstærkning ift., Modric.

Jeg er naturligvis fan. Men “koste hvad det vil” for en 29-årig er jeg ikke fan af. Vi købte Hazard som 29-årig fordi vi fik ham langt under spillerens reelle værdi fordi han havde en kort kontrakt.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 6 måneder siden #9127 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu skrev:

nono skrev: OK det er selvfølgelig agurketid, men altså skulle der være sandhed i, at De Bruyne sidde uroligt i stolen hos Manchester City så skal Real Madrid slå til - koste hvad det vil. Han er i min optik fuldstændig fantastisk og ikke bare en erstatning, men en forstærkning ift., Modric.

Jeg er naturligvis fan. Men “koste hvad det vil” for en 29-årig er jeg ikke fan af. Vi købte Hazard som 29-årig fordi vi fik ham langt under spillerens reelle værdi fordi han havde en kort kontrakt.

Ja det var der masser af sunk cost i !

De Bruyne ellers tak.
Noget ungt ind på holdet

5 år 6 måneder siden #9128 af Estadio Santiago Bernabéu
Real Madrid har i aften muligheden for at tage førstepladsen i La Liga (kun til lån) eftersom Atlético Madrid kommer tre kampe bagud Real Madrid i aften.

Kampen mellem Atlético Madrid og Athletic Bilbao er udskudt på snestorm. Kampen skulle være spillet i dag kl. 16:15 på Wanda Metropolitano.

5 år 6 måneder siden #9129 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Real Madrid har i aften muligheden for at tage førstepladsen i La Liga (kun til lån) eftersom Atlético Madrid kommer tre kampe bagud Real Madrid i aften.

Kampen mellem Atlético Madrid og Athletic Bilbao er udskudt på snestorm. Kampen skulle være spillet i dag kl. 16:15 på Wanda Metropolitano.

Hellere det end at spille i komplet snestorm, som noget tyder på at vi kunne komme ud i. Forhåbentlig så snart at sneen begynder at tage til i Pamplona, bliver kampen flyttet. Vi skal ikke ud i en kamp hvor spillet bliver total ødelagt og det handler om tilfældigheder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

5 år 6 måneder siden #9130 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu skrev: Real Madrid har i aften muligheden for at tage førstepladsen i La Liga (kun til lån) eftersom Atlético Madrid kommer tre kampe bagud Real Madrid i aften.

Tage førstepladsen? Jaah med tre kampe mere. Jeg kan ikke se det er positivt at Atletico nu har tre kampe i hånden. Det kan blive et kompakt program for dem på et tidspunkt - men omvendt er de jo ude af Copa del Rey, så de bliver jo nok ikke overbelastede af kampe.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 6 måneder siden #9131 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona spiller bekymrende godt i dag. Koeman har på trods af han lignede en midlertidlig lappeløsning virkelig sat gang i de unge. De Jong spiller godt, Fati og Pedri er vel 2 af la ligas største talenter, Dest er god, og Dembele er ved at komme i gang. Kigger på man os, hvor jeg følte vi var ved at tage føringen med fornyelse af truppen, har vi evighedstalentet Asensio, Vinicus der ikke kan ramme noget som helst, og tilmed har mistet sit flair og dribleevner, som fik os til at glemme hans elendige slutprodukt. Derudover har vi Ødegaard og Jovic der mobbes af Zidane, en smadret Rodrygo, og 2 engang lovende talenter i Kubo og Reinier, som får deres karriere ødelagt i andre klubber. Eneste lyspunkt er vel Valverde, men selv han får ikke særlig meget tillid for tiden. Det ser virkelig håbløst ud, for nu kan vi engang købe os ud af det. Nej vi kan ikke engang betale løn nærmest.

Det eneste der er ligeså slemt hos dem er vel, at Griezmann er et ligeså stort flop som Hazard, men han spiller i det mindste.
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved Madrid1998.

5 år 6 måneder siden #9132 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 skrev: Barcelona spiller bekymrende godt i dag. Koeman har på trods af han lignede en midlertidlig lappeløsning virkelig sat gang i de unge. De Jong spiller godt, Fati og Pedri er vel 2 af la ligas største talenter, Dest er god, og Dembele er ved at komme i gang. Kigger på man os, hvor jeg følte vi var ved at tage føringen med fornyelse af truppen, har vi evighedstalentet Asensio, Vinicus der ikke kan ramme noget som helst, og tilmed har mistet sit flair og dribleevner, som fik os til at glemme hans elendige slutprodukt. Derudover har vi Ødegaard og Jovic der mobbes af Zidane, en smadret Rodrygo, og 2 engang lovende talenter i Kubo og Reinier, som får deres karriere ødelagt i andre klubber. Eneste lyspunkt er vel Valverde, men selv han får ikke særlig meget tillid for tiden. Det ser virkelig håbløst ud, for nu kan vi engang købe os ud af det. Nej vi kan ikke engang betale løn nærmest.

Det eneste der er ligeså slemt hos dem er vel, at Griezmann er et ligeså stort flop som Hazard, men han spiller i det mindste.

De er stadigt skrøbelige defensivt og har investeret elendigt. En sejr over Granada eller ej.

Leveret af Kunena Forum