Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Virker markant bedre end Finisious og Rodrygo.
madrid2000 skrev: Er der nogen af jer der har set Pedro Neto for Wolverhampton. Han er kun 20 år, og var vildt imponerende mod Tottenham. Han spiller venstre kant.
Virker markant bedre end Finisious og Rodrygo.
Han er nemlig rigtig god! Mod Chelsea spillede han også en rigtig god kamp. Men han spiller i venstre side og der mangler vi ikke folk. Vi skal finde en højre wing.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
Atleti har ophævet kontrakten og han er nu transfer fri
- 9eren
- Gæst
-
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Kasillas skrev: Jeg er rimeligt sikker på at Koeman får sparket. Lad os nu se.
Det kan være, men de må selv kunne indse, at cirkusset er ved at blive et freak show. Det ville blive tre trænerfyringer på 9 måneder. Det er nok klogest at beholde Koeman indtil den nye præsident træder til. Og for at være ærlig, så tvivler jeg på om det kan blive bedre for dem med det spillermateriale.
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Fondo_Sur skrev:
Det kan være, men de må selv kunne indse, at cirkusset er ved at blive et freak show. Det ville blive tre trænerfyringer på 9 måneder. Det er nok klogest at beholde Koeman indtil den nye præsident træder til. Og for at være ærlig, så tvivler jeg på om det kan blive bedre for dem med det spillermateriale.
Den midlertidige præsident kan så vidt jeg ved ikke fyre nogen. Så det sker ikke
henrikcomn skrev:
Fondo_Sur skrev:
Den midlertidige præsident kan så vidt jeg ved ikke fyre nogen. Så det sker ikke
Så er det utroligt hvis det er sandt, det du skriver. Jeg tænker hvad nu hvis Koemans hold bliver ved med at ligge udenfor top-4? (og eventuelt ryge ud til PSG) Vil den midlertidige præsident slet ikke kunne fyre ham? Utroligt er det, hvis det du skriver, er korrekt.
Edit: Nå jo, der er præsidentvalg i januar-måned.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- 9eren
- Gæst
-