Om Vores Rivaler IX

5 år 7 måneder siden #9085 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Ronaldo, Morata og Danilo gør det altså bare super for Juve. Tror sgu' ikke at vi ville have mange chancer i et eventuelt opgør.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 7 måneder siden #9086 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Ronaldo, Morata og Danilo gør det altså bare super for Juve. Tror sgu' ikke at vi ville have mange chancer i et eventuelt opgør.

Man har ALTID en god chance når modstanderen har Danilo nede i forsvaret!

5 år 7 måneder siden #9087 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren skrev: Så er det i øvrigt ikke Europa League Barcelona får adgang til hvis Sevilla vinder i aften men Conference league. LOL

Du skulle bare jinxe det.

Sæsonen slutter i øvrigt ikke i aften. Barca ender ikke i Europa League og Arsenal rykker ikke ned. Ja, jeg er ked af at skulle være den der overbringer nyheden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 7 måneder siden #9088 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Ronaldo, Morata og Danilo gør det altså bare super for Juve. Tror sgu' ikke at vi ville have mange chancer i et eventuelt opgør.

Juves startopstilling ser ikke særligt skræmmende ud.

Mit gæt er, at Real Madrid ville spille rundt om dem, som de lige har gjort mod Atletico og Gladbach.

5 år 7 måneder siden #9089 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Fondo_Sur skrev:

Juves startopstilling ser ikke særligt skræmmende ud.

Mit gæt er, at Real Madrid ville spille rundt om dem, som de lige har gjort mod Atletico og Gladbach.

Mærkeligt overhovedet at bringe det på banen, at vi ikke skulle kunne slå Juventus. Den kom lidt ud af ingenting :D Nogen vil bare gerne se sort på alting.

Juventus har vist svært nok ved at spille sig på 1. pladsen i Italien. Med undtagelse af Ronaldo er vi bedre på alle pladser.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

5 år 7 måneder siden #9090 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Mohamed Salah vil gerne videre fra Liverpool. Kunne være et lækkert køb i 2021.

5 år 7 måneder siden #9091 af nono
Besvaret af nono på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo skrev: Mohamed Salah vil gerne videre fra Liverpool. Kunne være et lækkert køb i 2021.

En muskelskadet Salah er ikke bedre end en muskelskadet Hazard. Min pointe er, at hvis vores træner og lægestab ikke får styr på de konstante skader der sker på træningsanlægget, så er det jo ligegyldigt om vi køber Salah, Mbappe, Haaland og De Bruyne

5 år 7 måneder siden #9092 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg kan slet ikke se hvad vi skal med en 29årig Salah, til stor indkøbs pris og kæmpe løn, det går jo stik imod foryngelses processen!

Donde está la biblioteca?

5 år 7 måneder siden #9093 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor er det egentlig bare super komisk at Koeman’s standard forsvar nu bare er at Pege på VAR, hvis det ikke er Barca der blir snydt så er det Real der får en fordel, det siger meget om hvor skidt det står til i Barca!

Donde está la biblioteca?

5 år 7 måneder siden #9094 af Estadio Santiago Bernabéu
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/victor-font-g...y-barca-traener.html

“Hvis jeg vinder præsidentvalget og Xavi ikke bliver klubbens nye træner, så lover jeg selv at betale hvert eneste socio's sæsonkort”

Minder det om noget? :)
Sidste redigering: 5 år 7 måneder siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

5 år 7 måneder siden #9095 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Real Sociedad har fuldstændig tabt sutten.

Atletico vinder endnu engang. Potentielt 6 point forspring. Vi skal virkelig være koncentreret, hvis vi ikke hurtigt ryger ud af mesterskabskampen.

5 år 7 måneder siden #9096 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Atlético gør det virkelig godt. De vinder de svære udekampe mod fx sociedad og Valencia osv

Leveret af Kunena Forum