Om Vores Rivaler IX
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Real bliver i hvertfald ikke mestre, dertil er holdet simpelthen for meget ramt af skader
henrikcomn skrev: Jeg er alvorligt bange for, at Barca vinder dette mesterskab...Derfor er jeg ikke begejstret for Atleticos deroute.
Real bliver i hvertfald ikke mestre, dertil er holdet simpelthen for meget ramt af skader
Den tanke havde jeg også før. Men Barca er bare ikke et hold der vinder de store kampe mere. Det siger deres kampe i år alt om.
Hvis de vil vinde ligaen, skal de i hvetfart blive bedre til at besejre hold i top 5.
Daniel skrev: FUCKING VAMOOOOOOOOOOS. Gør så arbejdet færdig i aften, gutter!
Det er fair nok at man lader sig rive med af den gode stemning, men pas på hvad du siger til drengene, for arbejdet er jo lang fra færdig i aften:-) Vi skulle jo nødig stå på mandag med 24 andre spillere der har takket fra professionel fodbold som Marcelo gjorde det i 2018...
Donde está la biblioteca?
- GuldsmedeN
- Ekspert bruger
-
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
Daniel skrev: Jeg kan sagtens forstå, hvorfor visse brugere herinde frygter det her Barca-hold.
I sidste ende handler det selvfølgelig om, at have flest point. Alt andet er ligegyldigt.
MEN. Modsat Real syntes jeg ofte, at Barca er spilstyrende mod deres modstandere, og skaber betydeligt flere chancer end Real gør. Der skal ikke meget til, før momentum skifter til Barcas fordel
- 9eren
- Gæst
-
Ham og Mbappe sammen