Om Vores Rivaler IX

3 måneder 1 uge siden #9361 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Sahinovic skrev:

9eren skrev:

Sahinovic skrev:

9eren skrev: Real Madrid er selv skyld i Bale sitationen i den forstand, at man skulle have stoppet mens legen var god. Der var masser af tegn på, at han skulle videre efter CL finalen mod Liverpool. I stedet sælges Cristiano.

Det er bare sjovt at spilleglæden er kommet tilbage til Bale under Mourinho og ikke Zizou. Man ser det også hos James og Llorente og andre spillere som kommer videre.

Men jeg må jo tage fejl. Zidane er god til at behandle truppen godt og give den bedste mandskabs behandling til Benzema, og så er resten af truppen glad.

Ja, der har hersket utilfredshed med Zidane blandt enkelte spillere, og derfor skal vi naturligvis se bort fra alle dem (altså størstedelen) der har været tilfredse med franskmanden - og lad os så samtidig nævne José Mourinho, fordi han har aldrig haft et udfald med sine spillere, han er kun blevet fyret fra nærmest samtlige af sine jobs, fordi størstedelen af truppen ikke har gidet ham mere.

Det er så dejligt at læse dine indlæg, ej hvor skal jeg til at bruge mere tid herinde bare så jeg kan læse dit bras (-:

Forventer du at spillerne ærligt går ud og fortæller om de kan lide Zizou eller ej ?

Tænk hvis Vini i morgen går ud og siger han er utilfreds med træneren og han bliver brugt forkert. Så har han jo tabt kampen!

Det er rimelig naiv tankegang hvert fald. Vi har hvert fald set med mere end 3-5 spillere, at Zizou ikke kan med alle. Mon ikke også er der er nogle stykker i den nuværende trup, som gerne ønsker en fremtid i Real Madrid efter Zizou.

Var jeg Marcos Llorente og havde scoret mod Real Madrid, så var jeg løbet ud til Zizou! Men Marcos Llorente er heldigvis en ydmyg person og tog sit tøj og gik på den gode måde.

Du kommer med et konkret eksempel - Vinicius der burde være utilfreds grundet manglende spilletid og fordi han bliver brugt forkert(hvad?), og der er tale om en mand der har fået 1214 minutter, vel og mærke, på sin favoritplads? :-D

Hvad angår Marcos Llorente, så er status stadig den samme med ham og det er, at han ikke har niveauet til Real Madrid.

Okay så blev det bare mærkeligt. Eksemplet på Vini, er ligesom at sige, hvis du går ned og røver en bank, så bliver du sansynligvis anholdt. Ergo, hvis Vini i pressen kritiserer træneren, så er der stor chance for at han bliver sendt med sin rygtaske ud af klubben. Burde ik være svært at forstå.

Marcos Llorente har så ikke niveauet til at spille i Real Madrid. Men han har niveauet til landsholdet og niveauet til at vinde la liga.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia
Sidste redigering: 3 måneder 1 uge siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 1 uge siden #9362 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX
Haaland er et bæst, og skal da være mere end velkommen i Real selvom det pt ser urealistisk ud!

Kounde har godt nok set amatør agtig ud i aftenens kamp!

Og set over disse 2 kampe, er det helt vildt at tænke på at Sevilla ligger med i toppen af La Liga!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
3 måneder 1 uge siden #9363 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed skrev: Haaland er et bæst, og skal da være mere end velkommen i Real selvom det pt ser urealistisk ud!

Og set over disse 2 kampe, er det helt vildt at tænke på at Sevilla ligger med i toppen af La Liga!

Jeg er virkelig heller ikke imponeret af Koundé. Han har fået en del ros og anerkendelse den her sæson, men har ikke set så meget med ham. Så da Sevilla havde deres tre kampe mod Barca, fulgte jeg godt med, og han sejlede rundt. I øvrigt sammen med resten af Sevilla holdet. Hold kæft de er ringe.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 måneder 1 uge siden #9364 af DeLaRed

Madridista02 skrev:

DeLaRed skrev: Haaland er et bæst, og skal da være mere end velkommen i Real selvom det pt ser urealistisk ud!

Jeg er virkelig heller ikke imponeret af Koundé. Han har fået en del ros og anerkendelse den her sæson, men har ikke set så meget med ham. Så da Sevilla havde deres tre kampe mod Barca, fulgte jeg godt med, og han sejlede rundt. I øvrigt sammen med resten af Sevilla holdet. Hold kæft de er ringe.

Jeg ved heller ikke meget om ham, men i aften mod Dortmund laver han et straffe spark, som egentlig var forståeligt nok, men han var utrolig klodset i den måde han lavede det. Men i situationen ved Haalands første mål lignede Kounde mest af alt Militao på en dårlig dag. Så han slutter kampen af med at være skyldig i begge situationer der fører til mål. Hvis dette er hans generelle niveau så skal Real ihverfald ikke smide 70mio efter ham!

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
3 måneder 1 uge siden #9365 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

DeLaRed skrev:

Madridista02 skrev:

Jeg ved heller ikke meget om ham, men i aften mod Dortmund laver han et straffe spark, som egentlig var forståeligt nok, men han var utrolig klodset i den måde han lavede det. Men i situationen ved Haalands første mål lignede Kounde mest af alt Militao på en dårlig dag. Så han slutter kampen af med at være skyldig i begge situationer der fører til mål. Hvis dette er hans generelle niveau så skal Real ihverfald ikke smide 70mio efter ham!

De skal ikke engang smide en plovmand efter ham. Men hvem skal tage over for Ramos? :( Frygter det bliver en værre afgang end Ronaldos.

3 måneder 1 uge siden #9366 af DeLaRed

Madridista02 skrev:

DeLaRed skrev:

Madridista02 skrev:

De skal ikke engang smide en plovmand efter ham. Men hvem skal tage over for Ramos? :( Frygter det bliver en værre afgang end Ronaldos.

Vi ka jo altid hive Vallejo hjem og sætte han sammen med Militao, tænker hvis vi gir dem 7 år sammen i start opstillingen, så rammer de et niveau ala Lenglet og Araujo ;-)

3 måneder 1 uge siden #9367 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Besynderligt hold Ronaldo har fået sig i Juventus. Altså det ser så tamt ud...

3 måneder 1 uge siden #9368 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 skrev: Besynderligt hold Ronaldo har fået sig i Juventus. Altså det ser så tamt ud...

Juventus har samme problem som Real Madrid. For mange middelmådige spillere og søvndyssende kedelige at se spille. Trist.

3 måneder 1 uge siden #9369 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX

PMO skrev:

Elto92 skrev: Besynderligt hold Ronaldo har fået sig i Juventus. Altså det ser så tamt ud...

Juventus har samme problem som Real Madrid. For mange middelmådige spillere og søvndyssende kedelige at se spille. Trist.

Inklusiv Ronaldo

3 måneder 1 uge siden #9370 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Så han da bedre ud, end resten af holdet? :-D

Florentino Pérez

3 måneder 1 uge siden #9371 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo skrev:

PMO skrev:

Inklusiv Ronaldo

Du har fuldstændig ret. Som altid.

Manden der har scoret flest mål af alle i top 5 ligaer i 2020, nuværende topscorer i serie A og nr. 2 i kampen om den gyldne støvle i denne sæsonen. Alt det her i en alder af 36 år.

Han er så middelmådig...
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, DeLaRed, Estadio Santiago Bernabéu

3 måneder 1 uge siden #9372 af Estadio Santiago Bernabéu

ElMadrid skrev:

Kimbo skrev:

PMO skrev:

Inklusiv Ronaldo

Du har fuldstændig ret. Som altid.

Manden der har scoret flest mål af alle i top 5 ligaer i 2020, nuværende topscorer i serie A og nr. 2 i kampen om den gyldne støvle i denne sæsonen. Alt det her i en alder af 36 år.

Han er så middelmådig...

Når ens fodboldhukommelse kun lige akkurat rækker nok til at kunne huske den seneste kamp spillet (Juve-Porto)

Ronaldo er to niveauer over alle sine holdkammerater. Han er ikke problemet men blot med på det hold, der har et problem.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.