Om Vores Rivaler IX

1 uge 5 dage siden #9481 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=135197 skrev: Jovic, Hazard har været fejlkøb. Har lige læst at vi kunne ha fåer Mbappe gratis, og nu læser jeg at Ramos er skadet mens Håland er på vej til Barcelona. Ødegaard får kritik af sine norske holdkammerater. Håber vi kan magte at nakke titlen hjem denne sæson som plaster på såret

Hvad har han hans holdkammerater sagt?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 5 dage siden #9482 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

1 uge 5 dage siden #9483 af 9eren
"Hoy ha estado completamente mediocre y ordinario juega en la posición incorrecta. Es un desafío meterlo en este equipo si queremos jugar con dos delanteros. Está un poco escondido en la banda, no es peligroso. Cuando recibe el balón, hay mucha gente a su alrededor".

Apropos det med Ødegaard på kanten. Den beskrivelse ligner jo Ødegaard fra Castilla!

Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved 9eren.

1 uge 5 dage siden #9484 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er måske lidt naiv/gammeldags, men er jeg den eneste der har mistet lidt af interessen i Haaland. 

Uden tvivl en helt fantastisk angriber.
Men en spiller der sender agenten på rundtur i fodbold Europa for at få den bedst løn. Det tænder intet i mig. 

Jeg ønsker spiller i den hvide trøje som drømmer om at trække den hvide trøje over hovedet og hører y nada mas buldre ud af højtalerne på Bernabeu når de træder ud af spiller tunnelen og ind på banen. 

Så for mit vedkommende måtte far Haaland og Mino gerne være blevet i deres fly da de landede i Madrid og så kunne de flyve videre til Manchester eller Paris. 

Beklager hvis jeg lyder lidt pige fornærmet over Haaland :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

1 uge 5 dage siden #9485 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Ej Dybbøl, du må gerne være lidt pigesur her, for det er jeg også.
Jeg vælger at være mere positiv denne dag og forventer vel at de flyver til UK i morgen og så Paris fredag eftermiddag.
Det handler naturligvis om penge også, men jeg håber Haaland er mand nok til at følge hjertet og gå efter det projekt han tror mest på.
Så er det ludfattige Barca, som måske kan købe ham, men så må der ellers være lukket i kassen.
City, Chelsea eller PSG = købeklubber
Eller verdens bedste og største klub der har en lysende fremtid med verdens mest moderne stadion/pengemaskine, den normalt smukkeste trøje, Mbappe og Martin som holdkammerater.
Tænk som angriber at blive fodred med afleveringer fra spillere som Benzema, Mbappe og Hazard, det må da være en no-brainer :)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 5 dage siden #9486 af 9eren
Hvis ikke lønnen var god i Real Madrid, så havde CR7 nok også bare valgt at blive i England.

Kalde andre klubber for købeklubber, når kun Carvajal, Nacho, Lucas V og et par bænkevarmere, som er de eneste af egen avl i truppen, mens man kun kan snakke om prisskildt og indkøb af spillere, det er sgu bare en smule sjovt. Vi er kun blevet store via store indkøb! 

Hvorfor er folk så hooked på Hazard og er det stadig ?

Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved 9eren.

1 uge 5 dage siden #9487 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=135226 skrev: Jeg er måske lidt naiv/gammeldags, men er jeg den eneste der har mistet lidt af interessen i Haaland. 

Uden tvivl en helt fantastisk angriber.
Men en spiller der sender agenten på rundtur i fodbold Europa for at få den bedst løn. Det tænder intet i mig. 

Jeg ønsker spiller i den hvide trøje som drømmer om at trække den hvide trøje over hovedet og hører y nada mas buldre ud af højtalerne på Bernabeu når de træder ud af spiller tunnelen og ind på banen. 

Så for mit vedkommende måtte far Haaland og Mino gerne være blevet i deres fly da de landede i Madrid og så kunne de flyve videre til Manchester eller Paris. 

Beklager hvis jeg lyder lidt pige fornærmet over Haaland :D

Alle ved hvad Mino Raiola står for. For ham handler det bare om at malke klubben for så mange penge til både ham selv og sine klienter. Alt romantik om klubfølelse er en by i Rusland. Jeg syntes vi skal koncentrere os 100% om Mbappe. Hvis han skifter til Real, så er det fordi han har en drøm om at spille for Real. Jeg er sikker på han kunne få meget mere i løn hvis han blev i PSG.

Mon ikke det var en aprilsnar at de tog flyet til Madrid? Lidt mærkeligt at der ikke er nogen billeder af dem her til morgen.
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Real HWL.

1 uge 5 dage siden #9488 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg er med 9’eren her
Real Madrid er, ligesom alle andre storklubber, en købeklub. Vi er til gengæld den eneste klub, der ikke har anklaget andre klubber for at være det og brugt det som et skældsord. Der er sikkert mange der huske Barcelona ‘angribe’ Real Madrid for at købe sig til succes den ene gang hvor Barcelonas talenter var dominerende på deres hold. Dette var i årene efter de havde købt Ronaldinho i PSG og lige inden de købte Neymar, Suarez, Alba, Dembele og Coutinho.

Jeg tror der hvor klappen ligesom går i er når klubber som Chelsea, City og PSG kan købe og købe til trods for at deres resultater ikke er prangende eller deres stadions er fyldte. Chelsea havde en periode (var det over 5 år?) hvor de havde milliarder i underskud hvert evig eneste år. Dette var inden Finansiel Fair Play.

Jeg undrer mig også over at der ingen billeder er fordi hvis det var en aprilsnar i spansk presse, så var det en ret dårlig en af slagsen. Ærlig talt så ville jeg også besøge de fem-otte største klubber i verden inden jeg skiftede klub, hvis jeg var så eftertragtet som Haaland. Jeg har svært ved at se ham vælge den destination, hvor han får tilbudt den højeste løn fordi hans løn kommer til at være næsten ens alle steder. For ham gælder det om at få afklaret fremtidens projekt i klubben. Her må Real Madrid og City immervæk stå bedst. Real Madrid fordi det er den største klub i verden og City fordi de er den bedste klub, der spiller i Premier League.
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

1 uge 5 dage siden #9489 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg skal lige været helt med: Er der i al seriøsitet brugere herinde, der ikke tror, at farmand Haaland og Raiola var i Madrid i går? 

1 uge 5 dage siden #9490 af Estadio Santiago Bernabéu

Daniel post=135231 skrev: Jeg skal lige været helt med: Er der i al seriøsitet brugere herinde, der ikke tror, at farmand Haaland og Raiola var i Madrid i går? 

Nej. Eller.. jeg kan ikke tale på alle andres vegne. Jeg tror folk bare undrer sig over spansk presse ikke skyndte sig til lufthavnen for at holde øje med om Haaland også besøgte Madrid.

Tror I vi kommer til at finde ud af hvad der blev talt om eller er det ren gætterier?

1 uge 5 dage siden #9491 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Købeklubber, det er alle de store klubber i grunden, forskellen på dem og os, er at vi ikke har en rigmand til at pumpe penge ind i klubben, vi er ikke afhængige af denne persons interesse i klubben.

At vi så har hele 3 spillere fra vores eget akademi er faktisk flot. Selv om det er reserver.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 5 dage siden #9492 af 9eren
Og?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.