Om Vores Rivaler IX

5 år 3 måneder siden #9529 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
​Det er helt vildt, at Barcelona er blevet en seriøs kandidat til mesterskabet. Det har jo til tider set rædselsfuldt ud for Barcelona. Ikke fordi vi har været markant bedre, men det lå ikke i kortene, at Barcelona skulle være med.

Jeg tror det vil gør ekstra ondt, hvis de i sådan en lortesæson for dem formå, at vinde mesterskabet.

Kampen i morgen er nok 50-50. De har opbygget en god stime af kampe som de har vundet. Vi har også været ret gode på det seneste. De plejer, at have det let på vores bane, så jeg tror ikke vi skal lægge så meget i, at kampen spilles på De Stefano.. De har haft det svært mod de store hold i denne sæson, så jeg håber vi giver dem en fodboldlektion ligesom vi gav Liverpool. En kedelig 1-0 sejr vil være ligeså godt.

Jeg tror på 3-2 til os. 
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved madrid2000.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #9530 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

El Siete post=135459 skrev:

Ramos4 post=135458 skrev: Det er ikke det jeg skriver. Jeg kan bare ikke se dem fungere sammen.

Det nemme ville være at smide Vini til Paris og så beholde Benzema på toppen. Det efterlader os så stadig med en svag højreside og det sats at Vinicius ender med at blive en klassespiller på sigt.

Omvendt kan vi bare ikke vente på at Vinicius bliver en klassespiller, hvis det betyder at vi mister chancen for at hente Mbappe. Kan han hentes, og rygterne tager jo til omkring at han vil til klubben denne sommer, jamen så SKAL han hentes. Vinicius er en usleben diamant, men Mbappe ER sgu en diamant og den slags kvalitet har vi desperat brug for i det offensive.

Men det er da et dilemma, det er jeg med på, men han har stadig meget at lære og skal samtidig nok få masser af chancer i løbet af en lang sæson. Mbappe spiller også ofte mere centralt, og Benzema bliver jo heller ikke yngre.

​Det er også mest på baggrund af Liverpool-kampen jeg er blevet bekymret. Mon ikke Vinicius er tilbage til sit gamle-jeg igen snart.

Jeg synes bare ikke Vini på venstre og Mbappe i midten lyder særlig godt. Begge er spillere der vil ud at løbe og i dybden. Som 9'er passer Benzema langt bedre eller en klassisk boksspiller. Jeg ser ikke Vini og Mbappe spille hinanden gode. Vini kan jo ikke slå et indlæg f.eks. 

Skal vi skille os af med Vinicius så lever jeg også med det, men kampen i midtugen gjorde det da til en del større dilemma. Tænk hvis han fortsætter spillet resten af sæsonen. Kan vi så give ham væk? 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 3 måneder siden #9531 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=135478 skrev:

El Siete post=135459 skrev:

Ramos4 post=135458 skrev: Det er ikke det jeg skriver. Jeg kan bare ikke se dem fungere sammen.

Det nemme ville være at smide Vini til Paris og så beholde Benzema på toppen. Det efterlader os så stadig med en svag højreside og det sats at Vinicius ender med at blive en klassespiller på sigt.

Omvendt kan vi bare ikke vente på at Vinicius bliver en klassespiller, hvis det betyder at vi mister chancen for at hente Mbappe. Kan han hentes, og rygterne tager jo til omkring at han vil til klubben denne sommer, jamen så SKAL han hentes. Vinicius er en usleben diamant, men Mbappe ER sgu en diamant og den slags kvalitet har vi desperat brug for i det offensive.

Men det er da et dilemma, det er jeg med på, men han har stadig meget at lære og skal samtidig nok få masser af chancer i løbet af en lang sæson. Mbappe spiller også ofte mere centralt, og Benzema bliver jo heller ikke yngre.

​Det er også mest på baggrund af Liverpool-kampen jeg er blevet bekymret. Mon ikke Vinicius er tilbage til sit gamle-jeg igen snart.

Jeg synes bare ikke Vini på venstre og Mbappe i midten lyder særlig godt. Begge er spillere der vil ud at løbe og i dybden. Som 9'er passer Benzema langt bedre eller en klassisk boksspiller. Jeg ser ikke Vini og Mbappe spille hinanden gode. Vini kan jo ikke slå et indlæg f.eks. 

Skal vi skille os af med Vinicius så lever jeg også med det, men kampen i midtugen gjorde det da til en del større dilemma. Tænk hvis han fortsætter spillet resten af sæsonen. Kan vi så give ham væk? 

Han kommer (desværre) ikke til at spille sådan her resten af sæsonen. Men HVIS han gjorde, så kommer man naturligvis ikke til at give ham væk. Så kan man kun håbe på at man kan overtale Kylian til at tage sit sidste år i PSG og skifte 'gratis' til Real Madrid og få sig en 15 millioner Euro sign-on bonus. Det bliver næsten umuligt fordi så vil alle andre klubber pludselig røre på sig.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 3 måneder siden #9532 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 år 3 måneder siden #9533 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
VAAAMOOOOOSSSSS!!!! Kan I mærke det, gutter?! Vi napper den i dag!!!

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Thomaskjensen

5 år 3 måneder siden #9534 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=135497 skrev: VAAAMOOOOOSSSSS!!!! Kan I mærke det, gutter?! Vi napper den i dag!!!

​Ja... Har en god følelse efter CHL kampen mod pool...
Men er godt nok nervøs :-) ​
Sidste redigering: 5 år 3 måneder siden ved ElMadrid.

5 år 3 måneder siden #9535 af Ramos4
Hvis vi vinder the double efter den her rædselssæson, så tror jeg på magi.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

5 år 3 måneder siden #9536 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om Vores Rivaler IX
Vi har lavet en optakt til kampen, hvor I kan debattere aftenens basker. Og så kan vi holde debatten om vores rivaler i den her tråd. God kamp, madridistas!

5 år 3 måneder siden #9537 af Ramos4
www.marca.com/en/football/barcelona/2021...a4741d65d8b45d4.html

Tudeprinsen Koeman er på den igen.

Hvordan kan man være så lille og patetisk et menneske? Skriver man under på at skulle være en grædekone, når man signer en kontrakt hos Barca?

Ej det er jo helt grotesk efterhånden.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Chamartin, El Siete, Kimbo, Estadio Santiago Bernabéu

5 år 3 måneder siden #9538 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=135578 skrev: www.marca.com/en/football/barcelona/2021...a4741d65d8b45d4.html

Hvordan kan man være så lille og patetisk et menneske? Skriver man under på at skulle være en grædekone, når man signer en kontrakt hos Barca?

Det er patetisk. Der findes nærmest ingen ord for deres ynkelige optræden. ​
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

5 år 3 måneder siden #9539 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=135578 skrev: www.marca.com/en/football/barcelona/2021...a4741d65d8b45d4.html

Barca kan bare ikke tabe uden det er alle andres skyld. Det er den catalanske mentalitet. Det er den mest ynkelige og hykleriske klub der findes.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

5 år 3 måneder siden #9540 af Estadio Santiago Bernabéu

Det var så fedt at høre Laudrup kalde den allerede i kampen at Koeman ville brokke sig over dommeren som det første på pressemødet :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum