Om Vores Rivaler IX

1 uge 5 dage siden #9493 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er med på den med at charmen i fodbold lidt er forsvundet. At sende sin agent på rundtur i Europa efter det bedste tilbud er bare lidt. Træls.
Det giver selvfølgelig god mening og alle andre gør det også, men man savner lidt dengang det ikke helt virkede som om det kun handlede om penge.

Jeg dør lidt indeni når en spiller bliver præsenteret og personen står og siger at hans største drøm altid har været at spille for Madrid. Men alle ved at hans agent først var i Barcelona (tænkt eksempel) det falder bare lidt til jorden.
Og ja, de fleste ville sikkert været ovenud lykkelige uanset om de endte i Madrid eller Barca, men det er alligevel en lidt irriterende fornemmelse.
Når jeg læser disse nyheder virker det altid som om agenten bestemmer 100% hvor spilleren ender, men det kan da ikke være rigtigt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 4 dage siden #9494 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX

Daniel post=135231 skrev: Jeg skal lige været helt med: Er der i al seriøsitet brugere herinde, der ikke tror, at farmand Haaland og Raiola var i Madrid i går? 

Ja jeg er lidt i tvivl :) Jeg har ikke rigtig nogen beviser der modbeviser min tvivl.
Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden ved Real HWL.

1 uge 4 dage siden #9495 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
videos.marca.com/v/0_r1m1qd86-la-accion-...tv_pl=futbol&count=0

lidt opkast fra Pique.. Den mand har ingen grænser for hvor dum man kan være.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden ved 9eren.

1 uge 4 dage siden #9496 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Kom så Jovic, sæt Haaland på plads de næste 90min :D

1 uge 3 dage siden #9497 af Estadio Santiago Bernabéu

Kimbo post=135237 skrev: ...men man savner lidt dengang det ikke helt virkede som om det kun handlede om penge....

Jeg har fået den opfattelse af situationen at Haaland har sendt sin agent rundt omkring i Europa for at finde det mest spændende projekt for de næste 10 år. Ikke for at score 25 % mere i løn end de andre storklubber kan tilbyde.

Har vi fået nogle indikationer om at det udelukkende drejer sig om penge?

Havde Pogba været lige så klog dengang han ville videre fra Juventus, så var han ikke rådnet op i Manchester. Dengang var han yderst attraktiv på transfermarkedet men har i United oplevet flere 6. pladser i ligaen end antallet af 1. pladser + antallet af Champions League kvartfinaler.
Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

1 uge 3 dage siden #9498 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
@ESB, jeg har samme opfattelse, jeg har dog ikke hørt noget om at de er i Paris i dag, hvilket de kan have misset, håber det dog ikke for er det PSG så kan det bare være pengene der lokker. (lidt vinklet, jeg ved, men man er vel RM fan).

Hvad angår Pogba så skiftede han tilbage i 2016, og her havde vi ikke rigtig brug for ham, og forstår godt at projektet med at genopbygge efter Sir Alex virkede mere lokkende end at komme ind og skulle tage en startplads for spillere der lige har vundet CL. Vi vandt så CL og LaLiga året efter så klogt nok.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 3 dage siden #9499 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=135280 skrev: Hvad angår Pogba så skiftede han tilbage i 2016, og her havde vi ikke rigtig brug for ham, og forstår godt at projektet med at genopbygge efter Sir Alex virkede mere lokkende end at komme ind og skulle tage en startplads for spillere der lige har vundet CL. Vi vandt så CL og LaLiga året efter så klogt nok.

Han gik glip af tre Champions League titler for i stedet at få to 6. pladser i ligaen (sat lidt provokerende på spidsen.)

1 uge 3 dage siden #9500 af Thomaskjensen
Hold nu op ESB, det er jo enkelt at være bagklog.
Klart som den at han traf den forkerte beslutning :) Vi, eller i hvert fald jeg havde også slaktet ham under hans skade, som United fan skulle jeg nok hade ham, ja eller elske måske, lidt som min elskede Ronaldo (dem begge).

1 uge 3 dage siden #9501 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=135287 skrev: Hold nu op ESB, det er jo enkelt at være bagklog.
Klart som den at han traf den forkerte beslutning :) Vi, eller i hvert fald jeg havde også slaktet ham under hans skade, som United fan skulle jeg nok hade ham, ja eller elske måske, lidt som min elskede Ronaldo (dem begge).

Det er ikke at være bagklog at spå om fremtiden, når ens spådom er: “Hvilken klub får mest succes af Real vs United”

Svaret har altid været Real Madrid. Selv i deres periode under Sir Alex Ferguson vandt de kun Champions League to gange.

1 uge 3 dage siden #9502 af Thomaskjensen
@ESB, du har jo ret, jeg udtrykker mig dårligt.
Og JA, han kan jo spille mange pladser inklusiv Casemiro, så jeg hør hvad du siger. Jeg mener nok at jeg forstår ham, og valget var måske mellem at blive en stor fisk i en lille sø, mod at blive en mellem fisk i en stor sø.
Håber du forstår,
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 3 dage siden #9503 af Estadio Santiago Bernabéu

Thomaskjensen post=135290 skrev: @ESB, du har jo ret, jeg udtrykker mig dårligt.
Og JA, han kan jo spille mange pladser inklusiv Casemiro, så jeg hør hvad du siger. Jeg mener nok at jeg forstår ham, og valget var måske mellem at blive en stor fisk i en lille sø, mod at blive en mellem fisk i en stor sø.
Håber du forstår,

Modtaget
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 uge 3 dage siden #9504 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Liverpool total udspiller Arsenal. Er dominerende over det hele. Ødegaard er totalt anonym. 
Jeg tror vi får bank på tirsdag.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.