Om Vores Rivaler IX

4 måneder 5 dage siden #9445 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om vores rivaler VII
Jeg tør ikke at sige om vi har de penge eller ikke, men det bliver simpelthen ikke løsningen at Asensio skal væk for at det kan lade sig gøre.

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 5 dage siden #9446 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=135158 skrev: FM når det er bedst :)

Asensio ryger ingen steder!

Det ville være en drøm at få de to :) Jeg tror de fleste storklubber i Europa drømmer om dem. Jeg ser offensiven som vores svageste led siden Cristiano, så jeg håber man har midlerne til at foretage de nødvendige ændringer, der kan sikre truppen mange år frem.

Jeg tror desværre heller ikke vi sælger Asensio :( Han skal formentlig have en femte ekstra sæson.

Realistisk er det ikke muligt at købe begge til sommer. Lad os håbe Haaland vil forblive i Dortmund endnu en sæson og vente på sit opkald fra Don Perez næste sommer.

4 måneder 5 dage siden #9447 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om vores rivaler VII
Det bliver spændende at se hvad de "kloge" gamle kommer frem til i morgen aften, ser frem mod den lyd på fredag.

Køber vi Mbappe som jeg virkelig håber vi gør. Hvad sker der så med truppen?

Han (Mbappe) er som udgangspunkt tænkt som en kantspiller, men kan også vikariere for Benzema, og ja så er det en mulighed at Asensio er tilfreds med rollen som backup for de 2 spillere, men så har vi Rodrigo, han bliver 3 valg, og det er da muligt at han stiller sig tilfreds med det i 1 år, selv om jeg håber han har større ambitioner.
Så får vi ind Mbappe skal der ske et eller andet på højre kanten, og jeg er så mere fan af at sælge Asensio frem for Rodrigo

Kigger vi på Haaland så har i nok ret, han kommer ikke i år, for mon ikke Jovic, Mariano og alle de andre talentløse angribere lige skal have en chance til?
Er Haaland klar til at komme til RM og spille andenviolin efter Benz, eller regner han med at Benz får de op til 5 års fængelse som han har i udsigt i november... (sidespor)
Så om jeg var Haaland skulle jeg nok takke nej i år, og så vente et år eller to, for Benz nærmer sig en kritisk alder, og så igen. Slipper det for Vini (eller Hazard bliver kvit skaderne (tror mest på Vini)), og Mbappe kommer til så kan Benz sikkert holde en del længere

Vi kunne også fundere på om Jovic ikke skulle passe perfekt sammen med Vini/Mbappe, men gider ikke hans attitude, Så hellere Ronaldo for han gir sig altid 110%

Drømmen er naturligvis både Haaland og Mbappe, jeg vil lige pointere at jeg ikke mener denne handel bliver mulig af et salg af Asensio, for hans værdi er for lille. Jeg mener derimod at Asensio helt mister sin relevans på holdet om vi køber begge, og jeg vil hellere have Rodrigo som backup end Asensio, de er desuden vurderet til samme værdi.

4 måneder 5 dage siden #9448 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Ville ikke være dårligt med Mbappé og Haaland i samme transfervindue, for så giver det også god mening at hente Ødegaard tilbage.

Hvis man kan skille sig af med Bale og Hazard kan det vel sagtens lade sig gøre, men tror desværre ikke vi kommer af med dem og førstenævnte er indstillet på at hive de sidste kroner ud af Real Madrid.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 4 måneder 5 dage siden ved Sahinovic.

4 måneder 5 dage siden #9449 af Estadio Santiago Bernabéu

Sahinovic post=135163 skrev: Ville ikke være dårligt med Mbappé og Haaland i samme transfervindue, for så giver det også god mening at hente Ødegaard tilbage.

Hvis man kan skille sig af med Bale og Hazard kan det vel sagtens lade sig gøre, men tror desværre ikke vi kommer af med dem og førstenævnte er indstillet på at hive de sidste kroner ud af Real Madrid.

Ja det er med statsgaranti sådan B1 og B2 tænker (Bale og Barnett.) Vi kommer kun af med Bale et år før tid, hvis vi honorerer den købende klub.

4 måneder 5 dage siden #9450 af 9eren
Thomaskjensen
Asensios relevans på holdet forværres, da ikke pga indkøb af Mbappe og Håland og jeg hentydede slet ikke til Asensios pris før. Asensio har større betydning for Real Madrid end man lige går rundt og tror.

4 måneder 5 dage siden #9451 af Thomaskjensen
9eren
Igen igen en af de der indlæg... Nu må du igen uddybe en påstand.

Hvad betyder han for klubben?
Hvordan kan den ikke forværres nu der kommer 2 superstjerner til i klubben, det du skriver forstår jeg ikke, du må forklare dig her også.

Er skuffet over at du lukker luft ud, bygger du ikke på får vi jo aldrig en god dialog.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

4 måneder 4 dage siden #9452 af 9eren
Thomas

www.google.dk/amp/s/www.fichajes.com/amp...es-con-marco-asensio

Jeg vil anbefale dig at få twitter og følge nogle af de mange medier der dækker Real Madrid. Det gør at nogle af de der FM diskussioner falder fra og at man ikke skal smide sidste måneds nyheder med i debatterne.

Sidste redigering: 4 måneder 4 dage siden ved 9eren.

4 måneder 4 dage siden #9453 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om vores rivaler VII
Ahhh det var en dejlig landskampspause! nu det tilbage til at se Real Madrid igen......
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

4 måneder 4 dage siden #9454 af Thomaskjensen
Seriøst 9eren, er du sød at svare på mine spørgsmål?

Artiklen du linker til skriver intet om hvad en tilgang af Mbappe skulle betyde, for ikke at snakke om Haaland.
Du har vel en personlig holdning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

4 måneder 4 dage siden #9455 af 9eren
Det skal den jo heller ikke. Den forklarer hvor Real Madrid står med Asensio. Du forventer da ikke, at nyheder er til for at bekræfte eller afkræfte dine påstande, som klart er ude på et sidespor på Svendborg station.

4 måneder 4 dage siden #9456 af Thomaskjensen

9eren post=135165 skrev: Thomaskjensen
Asensios relevans på holdet forværres, da ikke pga indkøb af Mbappe og Håland og jeg hentydede slet ikke til Asensios pris før. Asensio har større betydning for Real Madrid end man lige går rundt og tror.

Du skriver det jo selv, og hvordan kan et indkøb af en stjernespiller ikke påvirke Asensio, når de tager udgangspunkt på samme position. 
Artiklen handler ikke om Mbappe, men det gør denne diskution jo. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.