Om Vores Rivaler IX
- Madridista02
-
- Guld bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Det var heller ikke det jeg skrev. Det var faktisk viden omkring hvad vores dame senior træner gik rundt og lavede inden for vores rival Getafe, som jeg nu er en del af. Så informativ ligesom madridista dk omkring hvad der sker i spansk fodbold. Men den kan jeg godt se er svær at forstå når man ikke engang kan læse signaturen på min profil.
Dios
Respekt. Du har ellers været efter mig og mine bordtennis evner, men tak. Jeg ved du er træner, så hvis du på et tidspunkt vil have kurser i den spanske metode, så skal jeg nok huske dig! Jeg har mulighed for at skabe disse ting på benene enten i DK eller i Spanien.
Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Så er prisen sat på vores 2 nye spillere, så skal der bare findes €380 millioner :)
- Madridista02
-
- Guld bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlindspillere.
Du lyder som en verdensmand :)9eren post=135141 skrev: Madridista02
Det var heller ikke det jeg skrev. Det var faktisk viden omkring hvad vores dame senior træner gik rundt og lavede inden for vores rival Getafe, som jeg nu er en del af. Så informativ ligesom madridista dk omkring hvad der sker i spansk fodbold. Men den kan jeg godt se er svær at forstå når man ikke engang kan læse signaturen på min profil.
Dios
Respekt. Du har ellers været efter mig og mine bordtennis evner, men tak. Jeg ved du er træner, så hvis du på et tidspunkt vil have kurser i den spanske metode, så skal jeg nok huske dig! Jeg har mulighed for at skabe disse ting på benene enten i DK eller i Spanien.
Vi er begge en del af denne verden og begge mænd. You do the math
Joao Felix er udgået skadet i kampen mod Louxemborg. CR7 bringer Portugal foran 1-2
Håber for Joao at han ikke er alvorligt skadet men det kan jo hjælpe os bare en lille smule hvis han er ude.
- Madridista02
-
- Guld bruger
-
- Estadio Santiago Bernabéu
-
- Guld bruger
-
Madridista02 post=135152 skrev: Er ikke så god til matematik...
Mon ikke du om lidt bliver bedt om at blande dig udenom hvis du ikke er så god til matematik?
9’eren vi er fuldstændig ligeglade med Getafes ungdomshold. Det var et flex og et pinligt et af slagsen. Det er ikke imponerende at have mødt kendisser medmindre man er en teenage pige.
Og så kan jeg lige tilføje at vi er Madridistas og ikke fan af Getafe. Og det hedder ikke ‘vi’ eller ‘os’ når man taler om Getafe u13.
- Estadio Santiago Bernabéu
-
- Guld bruger
-
Thomaskjensen post=135148 skrev: Så er prisen sat på vores 2 nye spillere, så skal der bare findes €380 millioner :)
Er det Kylian og Erling?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Ud med Bale, Marcelo, Asensio og Militao for at få råd til at betale deres løn.
Det er jo presidentvalg til sommer, så hvorfor ikke sprænge banken :)
Asensio ryger ingen steder!
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Vi kan ikke have en så god spiller sidde og rådne ude på bænken da Mbappe jo bliver første valg, det forholder sig anderledes med Rodrigo som har alderen til at være reserve som Vini er reserve til Hazard.