Om Vores Rivaler IX

1 måned 5 timer siden #9553 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om vores rivaler VII
Spiller Mbappe ikke højre kant i dag, med Cavani som angriber?
For det er den kant jeg vil købe Mbappe til at spille, og så har vi Mbappe, Asensio og Rodrigo på samme position, så er den vel ret godt dækket...
På venstre har vi Hazard og Vini, centralt Haaland og Benz.

Naturligvis skal Haaland ikke købes for at være reserve for Benz, det giver jo ingen mening, lidt som at købe Mbappe for at Asensio skal være reserve, men det er en anden diskution vi har haft.

Min tanke er at i minds 70% af kampene spiller vi mod et forsvar der pakker sig mere eller mindre, og her ser jeg ikke noget problem med at spille med Hazard, Benz, Mbappe og Haaland.
Haaland helt på toppen, Benz lige bag ham som falsk 9'er i en fri rolle, Hazard og Mbappe på hver sin side for at sprede spillet som OM bakket op af Mendy og Carvajal.

Så er der 20% af kampene hvor vi spiller mod helt OK hold som Sevillia, Villireal osv. Hvor vi skal passe lidt mere på og være mere styrende i spillet. Her ser jeg en 4-3-3 og holder vi fast ved Mbappe på højre kant og Hazard/Vini på venstre så er problemet jo Benz/Haaland, men her må det være ZZ der kan gøre dem begge glade.

De sidste kampe på programmet mod Barca/AM osv her må det være dagsformen der afgøre hvem af Benz/Haaland der spiller.

Men ja det er et "problem" at Benz stadig levere :) og spørgsmålet er om han kan lave en Modric og fortsætte til han er 36 på dette nivå. Vi må håbe helt enkelt.

Derfor har jeg vel mere eller mindre mistet troen på at vi henter Haaland i år.

Altid spændende med talenter, men det er i min optik ikke hvad vi har behov for nu, alt efter hvem der forlader klubben så har vi store udfordringer at dække dem.
Ramos for eksempel, hvem tror af hele hjertet at Militao kan gå ind og tage ansvar over en hel seassong?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 2 timer siden #9554 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Om Vores Rivaler IX
​I denne sæson har han spillet 27 kampe i Ligue 1 og her har han ifølge Transfermarkt kun spillet 2 kampe som højre kant. Det er blevet til 14 kampe i venstre side (10 mål og 7 assist) og 10 kampe som angriber (9 mål og 2 assist). 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

4 uger 1 dag siden #9555 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Om Vores Rivaler IX
​Det giver ikke meget mening at hente Haaland til 150M+ denne sommer når han har den frikøbsklausul på det halve næste sommer, men jeg læser også en del om at han ikke vil fortsætte hos Dortmund, hvis de ikke kvalificerer sig til CL, og selvom han selvfølgelig har en kontrakt tror jeg ikke Dortmund siger nej til det beløb hvis nu City banker på. Rygterne går på at han gerne vil til Real, men venter han endnu et år. 
Mbappe denne sommer og Haaland næste sommer, ville jo være perfekt.

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Ramos4

4 uger 1 dag siden #9556 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
@El Siete jeg er helt enig med dig, alt over €100M er dybt godnat med kontraktforholdene taget i betragtning.
Dertil vil jeg lægge at vi har en Jovic der vel desværre skal have endnu en chance, og vi kan ikke have Jovic, Haaland og Benz rendende rund og konkurrerer om samme favoritposition, med mindre Benz vil spille falsk 9'er eller samme rolle som under Ronaldo, oplægger.

Løsningen er måske at sælge Benz til Juventus, Ronaldo vil jo ha ham.

Spekulationer, men spændende bliver det til sommer.
Håber Haaland kommer næste sommer, så bliver det hele formentligt så meget enklere da Benz jo ikke er 25 år længere.

4 uger 1 dag siden #9557 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Så blev den bekræftet af FIFA i følge AS. James gik gratis til Everton, kan vi så ikke også bare sende Hazard gratis tilbage til Chelsea ?

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza

Sidste redigering: 4 uger 1 dag siden ved 9eren.

4 uger 1 dag siden #9558 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om vores rivaler VII
Overlegen sejr af Barca.

I mine øjne er de stadig kæmpe favoritter til mesterskabet, Reals CL og skadesproblemer in mente.

Kæft det vil gøre ondt hvis de bliver mester i sådan en sæson her.

4 uger 20 timer siden #9559 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om vores rivaler VII
Hold nu op, i hvilken verden er de kæmpe favoritter til noget som helst ?
Vi har lige sat dem på plads i ligaen, det ligger til os, CL eller ej.

Men tillykke til Barca, flot tredje mål som man kun kan tage hatten af for.

4 uger 20 timer siden #9560 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om vores rivaler VII

Kimbo post=135956 skrev: Hold nu op, i hvilken verden er de kæmpe favoritter til noget som helst ?

​Vi er 1 point foran. Der er 8 runder igen, så hut jeg hvisker. 

Vi har rundt regnet 9 milliarder skader og trætte spillere og skal spille to opslidende semifinaler mod Chelsea.

Og det var altså...1 point. 8 runder. Messi.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

4 uger 20 timer siden #9561 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om vores rivaler VII
Atletico har i øvrigt lige tæsket Eibar.

Så at det ligger til os, er ikke noget jeg kan genkende overhovedet. Men alt er muligt mellem de tre øverste.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

4 uger 19 timer siden #9562 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Om vores rivaler VII
​Alt er stadig helt åbent. Vores mange skader + CL er en dårlig kombination, men jeg håber vi kan fedte et mesterskab hjem. Det er et plus at Atletico og Barca stadig mangler at møde hinanden, og man kan da håbe på en uafgjort i det opgør. Og så kan man da heller ikke helt afskrive Sevilla endnu, selvom jeg ikke tror de kan vinde, men de er kun 6 point bagefter. De har haft gang i en rigtig flot sæson indtil videre.

4 uger 2 timer siden #9563 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om vores rivaler VII

Ramos4 post=135958 skrev:

Kimbo post=135956 skrev: Hold nu op, i hvilken verden er de kæmpe favoritter til noget som helst ?

​Vi er 1 point foran. Der er 8 runder igen, så hut jeg hvisker. 

Vi har rundt regnet 9 milliarder skader og trætte spillere og skal spille to opslidende semifinaler mod Chelsea.

Og det var altså...1 point. 8 runder. Messi.

​Ser selvfølgelig mindre lyst ud efter den møgkamp i går. Øv. Men kan stadig ikke se hvorfor det skulle ligge mere til Barca end os!

4 uger 1 time siden #9564 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Om Vores Rivaler IX
​Barcelona kan “selv” afgøre det (ligesom Atlético) ved at vinde resten af kampene. 
Paradoksalt kan Real Madrid ikke selv afgøre det på trods af de er bedst indbyrdes mod netop de to hold
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.