Om Vores Rivaler IX
Lad os håbe det ikke er noget alvorligt. Shit de skader følger bare vores spillere overalt
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
du må heldigvis nøjes med dit Carnet som du betaler næsten 500kr for om året !Estadio Santiago Bernabéu post=138585 skrev: https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/officielt-nu-kan-alle-blive-medlem-af-fc-barcelona.html
Fuck!
Det her er genialt. Det kommer til at have en enorm stor positiv effekt. Vi bør følge trop.
1. Klubben og dens fans kan sige, at de er verdens største baseret på antal fans.
2. Enormt økonomisk boost hver evig eneste sæson.
3. Loyale kunder. Fans får følelsen af at komme tættere på klubben og kommer aldrig til at lægge klubben fra sig igen.
Du får aldrig fuldt udbytte af et medlemsskab bosiddende i DK eller andet. Det bør ikke ske, jeg ville aldrig blive socio hvis ikke jeg har muligheden for at komme til hver kamp. Jeg vil til hver en tid beskytte peñaerne for deres sikkerhed til kampene og ret til at komme ind hver gang end at en eller anden hr og fru jensen har været hurtigere på knappen når billet salget åbner for en kamp.
Der opstår alt for mange issues hvis vi skulle tage sådan et valg.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
9eren post=138719 skrev:
du må heldigvis nøjes med dit Carnet som du betaler næsten 500kr for om året !Estadio Santiago Bernabéu post=138585 skrev: https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/officielt-nu-kan-alle-blive-medlem-af-fc-barcelona.html
Fuck!
Det her er genialt. Det kommer til at have en enorm stor positiv effekt. Vi bør følge trop.
1. Klubben og dens fans kan sige, at de er verdens største baseret på antal fans.
2. Enormt økonomisk boost hver evig eneste sæson.
3. Loyale kunder. Fans får følelsen af at komme tættere på klubben og kommer aldrig til at lægge klubben fra sig igen.
Du får aldrig fuldt udbytte af et medlemsskab bosiddende i DK eller andet. Det bør ikke ske, jeg ville aldrig blive socio hvis ikke jeg har muligheden for at komme til hver kamp. Jeg vil til hver en tid beskytte peñaerne for deres sikkerhed til kampene og ret til at komme ind hver gang end at en eller anden hr og fru jensen har været hurtigere på knappen når billet salget åbner for en kamp.
Der opstår alt for mange issues hvis vi skulle tage sådan et valg.
Jeg har ikke Carnet. Hvor har du den idé fra?
Jeg tror bestemt det kommer til at være en guldgruppe for FC Barcelona. Måske vil Hr. og Fru Jensen ikke betale for at være medlem men det kan godt være at Nicki, Mahammed og Markus vil (Den yngre del af DK). Det kan også tænkes at der er folk i andre lande, der ønsker at betale for et kunne sige at de er medlemmer.
Der er absolut ingen grund til at vi ikke også burde få adgang til sådan en indtjening. Det vil naturligvis udvande de eksisterende medlemmers magt, men de skal naturligvis ikke stå i vejen for klubbens udvikling i vores rejse mod Europas top.
- 9eren
- Gæst
-
- Platin bruger
-
9eren post=138754 skrev: Du burde ha Carnet
Kan du vise mig hvordan jeg får det?
Evt. et link?
Vi har jo som nævnt Carnet - men det klinger ikke særlig internationalt, så måske en re-branding kunne være smart.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Platin bruger
-
Ramos4 post=138767 skrev: Hvordan er det med sæsonkort og medlemskab? Alle med medlemsskab kan selvf. ikke få sæsonkort, så hvad giver et medlemskab af Barcelona?
Vi har jo som nævnt Carnet - men det klinger ikke særlig internationalt, så måske en re-branding kunne være smart.
God idé. Hvad som helst der giver flere penge i kassen og det gør man bedst ved at give kunderne det, de gerne vil have. Ellers køber de kun produktet én gang. Jeg sætter gerne min lille egen personlige stemme på at det kunne være fedt hvis Real Madrid CF åbnede op for at alle og enhver kunne blive Socios hvis de blot betalte kontingent og at de samtidig kunne stemme til præsidentvalg online. Det ville give folk en tæt tilknytning til klubben samtidig med en masse penge på bundlinjen.
- 9eren
- Gæst
-
Det er jo en dråbe i havet om vi tre har det eller ej.9eren post=138772 skrev: Det er total selvmodsigelse alt det du kommer med hvis du ikke har Carnet Madridista!
Jeg var for lang tid siden, men følte ikke jeg fik en døjt ud af det. Hurtigere adgang til billetter på kampdage var vel basically det.
Vi snakker milliarder af fans i Asien og Amerika. Gør det nemt for dem at blive medlem og kald det Real Madrid Member eller Real Madrid Fan. Udtræk nogle sæsonkort hvert år. Something.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Og 15% i online shoppen.
- 9eren
- Gæst
-
Det er en dråbe i havet hvis vi 3 kun har det ja. Men nu er det så heldigvis ikke kun mig der har det. Jeg har haft carnet med 1 års pause siden 2006. Jeg har fået rigtig meget ud af det!
Jeg har over 100 events på cvet med Real Madrid og Castilla plus basket holdet efter jeg har fået Carnet. Og det har også en betydning ift mit peña medlemsskab.
Jeg siger bare at det er total selvmodsigelse at snakke om at FCB har gjort en fantastisk ting ved at sørge for at alle kan være medlem, bla pga penge når man ikke engang har meldt sig til Carnet. Og det er ikke første gang jeg har haft Carnet dialogen med ham. Så det er vel bare en gang tom luft ESB kommer med.
- 9eren
- Gæst
-