Om Vores Rivaler IX

1 uge 3 dage siden #9853 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

9eren post=138802 skrev:

Ramos4 post=138800 skrev:

9eren post=138799 skrev: Jeg har stillet det sådan her op tit og det er at jeg lytter til de personer som har relevans for Real Madrid og som giver noget til klubben.

Jeg lytter ikke til folk der ligesom grippe venter grådigt på og uden at gøre noget selv for at få en del af den store kage!

​Jeg synes udelukkende vi argumenterer ud fra klubbens bedste. Jeg vil gerne se så mange penge i klubkassen som muligt. Det er ikke for min skyld. Jeg skal nu ikke ud og have medlemskab og stemme og alt muligt. Jeg 

​så smid pengene på 2 trøjer om året i stedet

​Jeg skal simpelthen ikke købe hverken 1 eller 2 trøjer om året for at klubben kan konkurrere økonomisk. Halvdelen af de penge går vel også til Adidas.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #9854 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=138808 skrev:

9eren post=138802 skrev:

9eren post=138799 skrev: Jeg har stillet det sådan her op tit og det er at jeg lytter til de personer som har relevans for Real Madrid og som giver noget til klubben.

Jeg lytter ikke til folk der ligesom grippe venter grådigt på og uden at gøre noget selv for at få en del af den store kage!

​Jeg synes udelukkende vi argumenterer ud fra klubbens bedste. Jeg vil gerne se så mange penge i klubkassen som muligt. Det er ikke for min skyld. Jeg skal nu ikke ud og have medlemskab og stemme og alt muligt. Jeg 

​Jeg skal simpelthen ikke købe hverken 1 eller 2 trøjer om året for at klubben kan konkurrere økonomisk. Halvdelen af de penge går vel også til Adidas.

​Mener du ikke "Alaba" ;-)

Donde está la biblioteca?

1 uge 3 dage siden #9855 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=138808 skrev:

9eren post=138802 skrev:

1 million hvis ikke mere har Carnet Madridista. Ramos har hvert fald givet sit kort til nummer 1 million. Kortet koster 35 euro om året. Det er altså en pæn sjat penge og endda nok til at betale en spiller i den billigere ende. Det er fair nok at du ikke betaler 2 trøjer om året for at klubben kan konkurrere økonomisk, men jeg er den første til at stå med blokader foran socio kontoret når, Ying Kun Fan, Oswala Makalakalane, Kassow Rossing, Pierre Papin, Gustavo Angel og mange flere prøver at blive medlem af klubben bare for klubben skal tjene 500kr mere pr medlem end de gør nu. Barcelona skal nok kører det i sænk med det tiltag de har nu og jeg glæder mig til at se det!

ESB
du er allerede i gang med din turnus med hvordan folk ikke læser dit indlæg, ikke har sagt hvorfor osv. nej jeg gentager mig ikke overfor dig! 

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

1 uge 3 dage siden #9856 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Syntes det virker smart at 1-2 millioner fans spendere 500,- extra om året for at kunne stemme på en præsident, det giver da totalt meget mening.

Det kan vel sammenlignes med at man får ind flere aktionæren ved en uddeling. Der findes masser af måder man kan regulere det på; man skal havde været medlem i 10 år for at stemme, men skal dukke op personligt, man skal personligt være på plads mindst 1 gang om året for at få lov at stemme, der findes masser af muligheder.

Man kan også vælge at støtte RM på FB, det koster SEK 37,- per måned, og man får masser af fine billeder, men det giver ikke noget specielt i længden, derimod et lille stykke plastik der viser jeg er medlem, og om jeg beholder det i 10 år, ja så bliver jeg et medlem der kan have en vis indflydelse, ser du, nu snakker vi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 3 dage siden #9857 af 9eren
Det virker smart at folk giver penge til klubben ja, men ikke under de omstændigheder at vi skal have folk, der ved meget lidt om klubben at gøre med et præsident valg. Og her snakker jeg ikke om du kan nævne samtlige angribere i Real Madrid der har spillet med nummer 7, eller alle stadions på Real Madrids CL finaler. Nej vi har brug for medlemmer som kender klubben og er og befinder sig i og omkring klubben. Da Dani Carvajal lagde den første sten sammen med Di stefano sad der en træner dengang som tilskuere, der er ansat i klubben nu. Det er denne type medlemmer i klubben der er brug for.. Der er brug for Peñaerne til at oprette orden på stadion og ikke udefra kommende folk der ved minus.

1 uge 3 dage siden #9858 af Thomaskjensen
9eren, jeg syntes du er blind og direkte arrogant i din holdning til andre mennesker der "ikke kender klubben". Ikke at jeg ikke forstår og i den grad respektere din holdning. For det er bare DIN holdning, du kan ikke bevise eller komme med rigtig gode argumenter for at din HOLDNING er den eneste rigtige.

Min personlige HOLDNING (ja nu er alle ret trætte at store bokstaver, beklager) er at om man gør det rigtigt, så kan man få ind rigtig mange penge hvert år, gøre klubben mere demokratisk, fremme klubånden rundt jorden og få flere "rigtige" fans... Uden man mister de rigtige medlemmer, dem der vil det rigtige for klubben.

Husk nu at jeg ikke siger vi skal gøre som Barca, for det er jeg enig om er farligt for klubben, men at bare ignorere ideen og sige den er dum er vel ikke vejen frem?

Javist er der 100 000 inkarneret fans der mister magt, men er det magt-liga eller en storklub de er medlem i?

Jeg har skrevet det et par gange de seneste dage, måske jeg har fejl, men handler det bare om at have ret eller fejl her på forummet?
Eller handler det om den gode diskussion/samtaler mellem voksne mennesker der elsker Real Madrid?
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Jakobsif555, Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 3 dage siden #9859 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Behøver man sælge medlemskaber der giver stemmeret? Det synes jeg lyder en smule skørt og alt for åbent. Dog noget som anciennitet kan klare. 

Jeg synes ikke at man får meget ud af Carnet, men det er trods alt heller ikke så dyrt igen. Jeg kan godt lide ESBs ide i at tænke andre slags medlemsskaber. Det er trods alt en forretning, og jo mere tiltalende et produkt er, jo mere kan man også tjene på det. Carnet er ikke så tiltalende udover selve "beviset" efter min mening. 

1 uge 3 dage siden #9860 af 9eren

Thomaskjensen post=138816 skrev: 9eren, jeg syntes du er blind og direkte arrogant i din holdning til andre mennesker der "ikke kender klubben". Ikke at jeg ikke forstår og i den grad respektere din holdning. For det er bare DIN holdning, du kan ikke bevise eller komme med rigtig gode argumenter for at din HOLDNING er den eneste rigtige.

Min personlige HOLDNING (ja nu er alle ret trætte at store bokstaver, beklager) er at om man gør det rigtigt, så kan man få ind rigtig mange penge hvert år, gøre klubben mere demokratisk, fremme klubånden rundt jorden og få flere "rigtige" fans... Uden man mister de rigtige medlemmer, dem der vil det rigtige for klubben.

Husk nu at jeg ikke siger vi skal gøre som Barca, for det er jeg enig om er farligt for klubben, men at bare ignorere ideen og sige den er dum er vel ikke vejen frem?

Javist er der 100 000 inkarneret fans der mister magt, men er det magt-liga eller en storklub de er medlem i?

Jeg har skrevet det et par gange de seneste dage, måske jeg har fejl, men handler det bare om at have ret eller fejl her på forummet?
Eller handler det om den gode diskussion/samtaler mellem voksne mennesker der elsker Real Madrid?

Der er en grund til at tingene er som de er. Det handler ikke om arrogance eller at være blind

1 uge 3 dage siden #9861 af Thomaskjensen
@9eren, skønt at du bidrager med så meget i samtalen mellem andre der elsker klubben, synd vi ikke elsker eller forstår den som du gør.

Forklar for mig, den blinde og dumme hvorfor "Der er en grund til at tingene er som de er", jeg er tydeligvis for ukyndig at forstå?

Bidrag til tankerne, debatten og kærligheden til Ral Madrid.

Carnet er som UEFA, pampere alle sammen. Hvorfor skal de bestemme over min klub?

1 uge 3 dage siden #9862 af 9eren
Klubben lukker ventelisten for nye medlemmer og opfinder Carnet Madridista, kun familie medlemmer af socios kan blive medlemmer fremadrettet. There u have it !

Det er sket way back. Der er en grund til det er sket og det blev ikke lavet om. Og det er for at folk som ikke har kendskab til klubben, kan gå hen og få samme indflydelse. Man bør hellere få styr på sæsonkort holdere der ikke er Madridistas.

Klubben holder fast i at det er medlemmernes klub og dem som har mulighedn for at stemme. Der er pt ca 100.000 medlemmer i Real Madrid.

Dem der skal have lov at stemme er ikke dig og mig. Det skal medlemmerne og det skal ikke laves om ved at opfinde et eller andet system så man tror man tjener penge og ødelægger klubbens/medlemmernes og peñaernes arbejde.

Sidste redigering: 1 uge 3 dage siden ved 9eren.

1 uge 3 dage siden #9863 af Thomaskjensen
Patricier og Plebejer er det noget du kender til, noget du kan relatere til når du beskriver Carnet?

Denne magtstruktur er prøvet af før, og den er ikke bare udemokratisk den er direkte farlig. Når Romerriget var mindre var det en fornuftig model, det fungerede da Patricier var i samme båd som Plebejer, men når Romerriget var størst var forståelsen mellem Patricier og Plebejer ikke eksisterende, og til slut brændte Plebejer ned Rom, dræbte alle Patricier og deres pårørende.
Nu håber jeg ikke at det går helt så galt, men håber du kan relatere til at Real Madrid ikke længere er en stor klub i Spanien, men et globalt brand, og at det måske, måske ikke er klogt at kigge ned fra sin høje hest.

Ja der er vel en grund til at Patricier ikke vil lave om på et system som er dem fordelagtigt for dem?

1 uge 3 dage siden #9864 af Estadio Santiago Bernabéu
9’eren du skriver flere gange “Der er en årsag til at de gør som de gør.”

Hvad er årsagerne?​

Forestil dig hvis man tillod alle Carnet Madridistas at opgradere til ‘Real Madrid Membership’ og ændre alle socios til det samme. Det er ikke utænkeligt at der pludselig findes nogle europæere, asiater, amerikanere osv der ønsker at smide penge i kassen for at få lov til at være en del af klubben.

Den ændring alene ville ikke bare give råd til en ny Mbappé hver sommer og have råd til spillerens løn. Der ville også give råd til vilde transfers i fremtiden, når priserne er steget til det tredobbelte af i dag hvor en Jovic kommer til at koste 150 millioner Euro.

Det eneste der holder klubben tilbage er de folk, der vil føle sig snydt. Men de bør sætte dem selv til side for klubbens fremtid. Vi vil jo gerne tilbage til Europas elite.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.