Om Vores Rivaler IX
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Som jeg har forstået det, så kan man ikke stemme om præsidentvalg når man er Carnet. Er det ikke korrekt? (Her svarer du ‘jo’) JAMEN SÅ ER DET JO IKKE DET SAMME!
Jeg synes Real Madrid bør kopiere FCB her og lade alle blive medlem af den stemmeberettigede fangruppe. Forestil jer hvor mange € der ville ryge ind hvert år. Jeg synes også Ramos har nogle gode forslag til nogle tiltag. Vi er blevet for gammeldags. Det fungerede dengang vi var de bedste.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Og jeg synes du er total selvmodsigende og du vil kun betale for et produkt når du selv får noget ud af det. Så du får dig selv til at fremstå som en fan der ligger penge i klubben og støtter klubben i tykt og tyndt. Men det gør du bare ikke!
og derfor skal du nemlig ikke have chancen for at blive medlem og det har Florentino også spottet. Derfor også Carnet !
- Platin bruger
-
9eren post=138790 skrev: Men det handler ikke om at kunne stemme for dig men hvor mange penge klubben kan få i kassen. Hvorfor tror du Carnet Madridista blev oprettet ?
Og jeg synes du er total selvmodsigende og du vil kun betale for et produkt når du selv får noget ud af det. Så du får dig selv til at fremstå som en fan der ligger penge i klubben og støtter klubben i tykt og tyndt. Men det gør du bare ikke!
og derfor skal du nemlig ikke have chancen for at blive medlem og det har Florentino også spottet. Derfor også Carnet !
Tænk før du skriver.
Sæt det sådan her op. Enten så gør vi som vi altid har gjort, og så kommer vi ikke videre. Eller også så gør vi som Barcelona og så får klubben flere penge til rådighed.
Mit gæt er at man føler sig ‘mere fan af klubben’ som øverste level (socio?) end som Carnet. Og hvis kunderne føler at de får mere, så vil de også betale mere. Du har ingen modargumenter.
- 9eren
- Gæst
-
Jeg lytter ikke til folk der ligesom grippe venter grådigt på og uden at gøre noget selv for at få en del af den store kage!
Jeg synes udelukkende vi argumenterer ud fra klubbens bedste. Jeg vil gerne se så mange penge i klubkassen som muligt. Det er ikke for min skyld. Jeg skal nu ikke ud og have medlemskab og stemme og alt muligt.9eren post=138799 skrev: Jeg har stillet det sådan her op tit og det er at jeg lytter til de personer som har relevans for Real Madrid og som giver noget til klubben.
Jeg lytter ikke til folk der ligesom grippe venter grådigt på og uden at gøre noget selv for at få en del af den store kage!
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
så smid pengene på 2 trøjer om året i stedetRamos4 post=138800 skrev:
Jeg synes udelukkende vi argumenterer ud fra klubbens bedste. Jeg vil gerne se så mange penge i klubkassen som muligt. Det er ikke for min skyld. Jeg skal nu ikke ud og have medlemskab og stemme og alt muligt. Jeg9eren post=138799 skrev: Jeg har stillet det sådan her op tit og det er at jeg lytter til de personer som har relevans for Real Madrid og som giver noget til klubben.
- Platin bruger
-
9eren post=138802 skrev:
Jeg synes udelukkende vi argumenterer ud fra klubbens bedste. Jeg vil gerne se så mange penge i klubkassen som muligt. Det er ikke for min skyld. Jeg skal nu ikke ud og have medlemskab og stemme og alt muligt. Jeg9eren post=138799 skrev: Jeg har stillet det sådan her op tit og det er at jeg lytter til de personer som har relevans for Real Madrid og som giver noget til klubben.
Det hjælper ingenting. Så får RM lidt småpenge ekstra den ene sæson.
Ramos og jeg diskuterer ud fra vores egne behov om hvad ham og jeg gerne vil have. Vores fokus er på klubben og hvordan den kan ændre strategi så klubben kan komme tilbage til Europas elite.
Ingen socios læser med herinde så vores debat får ingen betydning. Men vi kan vel godt lege tanken alligevel.
Jeg tror det ville gavne Real Madrid (ikke mig, men klubben!) enormt hvis de åbnede op for at alle kunne blive socios. Så manglede de bare at re-brande navnet som Ramos foreslog højere oppe.
Hvad ville klubben vinde: Flere loyale fans. Flere penge i kassen år efter år efter år.
Hvad ville klubben tabe: De skulle overbringe den kedelige nyhed til alle de eksisterende socios at de nu ikke længere var specielle.
Win-win for klubben og fans!
- Platin bruger
-
Det kan jo umuligt være det sportslige projekt der tiltrækker i PSG.. Bedre hold, mere sympatiske mennesker, yngre kræfter, kommer gang på gang længere end Barcelona i CL og endte endda heller ikke på 3. pladsen i deres nationale liga.
“Selvom at Georginio Wijnaldum i lang tid så ud til at skifte til Barca denne sommer, som endte hollænderen denne torsdag i stedet med at gå efter pengene, da han blev offentliggjort som ny spiller i Paris Saint-Germain.“
- 9eren
- Gæst
-
Estadio Santiago Bernabéu post=138804 skrev:
9eren post=138802 skrev:
Det hjælper ingenting. Så får RM lidt småpenge ekstra den ene sæson.
Ramos og jeg diskuterer ud fra vores egne behov om hvad ham og jeg gerne vil have. Vores fokus er på klubben og hvordan den kan ændre strategi så klubben kan komme tilbage til Europas elite.
Ingen socios læser med herinde så vores debat får ingen betydning. Men vi kan vel godt lege tanken alligevel.
Jeg tror det ville gavne Real Madrid (ikke mig, men klubben!) enormt hvis de åbnede op for at alle kunne blive socios. Så manglede de bare at re-brande navnet som Ramos foreslog højere oppe.
Hvad ville klubben vinde: Flere loyale fans. Flere penge i kassen år efter år efter år.
Hvad ville klubben tabe: De skulle overbringe den kedelige nyhed til alle de eksisterende socios at de nu ikke længere var specielle.
Win-win for klubben og fans!
du må gerne ønske disse ting så meget du vil, men heldigvis er der en ledelse på det her punkt der har nogle vældige gode beslutninger om ikke at gøre det.
- Platin bruger
-
Naturligvis kan vi ikke gøre en forskel herfra. Det er jo blot et forum for fodboldfans.
Du er endnu ikke kommet med et argument. Har du et argument for hvorfor det er en dårlig idé at åbne op for at alle og enhver kan betale Real Madrid for at være socios?
Jeg har selv tænkt tanken at man kan ende med at komme ud for sabotage (Atlético fans melder sig ind eller Barcelona fans) men den tanke blev hurtigt skudt ned fordi de vil være i ekstremt undertal. Så det eneste de får ud af deres forsøg på at sabotere klubben, er at donere deres penge til et velgørende formål; Real Madrid CF.
Jeg skal simpelthen ikke købe hverken 1 eller 2 trøjer om året for at klubben kan konkurrere økonomisk. Halvdelen af de penge går vel også til Adidas.9eren post=138802 skrev:
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Mener du ikke "Alaba" ;-)Ramos4 post=138808 skrev:
Jeg skal simpelthen ikke købe hverken 1 eller 2 trøjer om året for at klubben kan konkurrere økonomisk. Halvdelen af de penge går vel også til Adidas.9eren post=138802 skrev:
Donde está la biblioteca?